[O1] Słaby silnik ASV powyżej 2800rpm ale nie awaryjny - log

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kopik
    Classic
    • 2010
    • 8

    [O1] Słaby silnik ASV powyżej 2800rpm ale nie awaryjny - log

    Zamieszczone przez Tomaszek247
    Dzień dobry
    Tomek się obudził. :shock: :szeroki_usmiech
    kopik octavia 2 1.9 afb kombi
  • Space99
    Rider
    • 2008
    • 275
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Słaby silnik ASV powyżej 2800rpm ale nie awaryjny - log

    Witam
    W końcu udało mi się zlogować autko ...
    Problem jest taki że auto nie chce ciągnąć powyżej 3000RPM do tego stopnia że ciężko wyjść nim na prostej na 3 biegu ponad 4000 RPM . Błędów brak, jak zredukuje bieg to moc dalej jest. Jedyny poważny błąd jaki znalazłem po kupnie tego autka to brak chłodzenia IC (kratka wlotu z benzyniaka).
    Pomóżcie ocenić co mu dolega , dlaczego tak mu brakuje mocy na wyższych obrotach.
    DYNAMICZNE:
    Próba 1
    Grupa 003, 004, 010: http://vaglog.pl/log_219398.html
    Próba 2
    Grupa 003, 004, 010: http://vaglog.pl/log_219397.html
    Próba 1 i 2 po resume
    Grupa 011, 001, 008: http://vaglog.pl/log_219396.html

    BASIC SETTINGS:
    Grupa 000: http://vaglog.pl/log_219395.html
    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_219394.html
    Grupa 004: http://vaglog.pl/log_219393.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_219392.html

    STATYCZNE:
    Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_219391.html
    Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_219390.html
    Grupa 010, 018, 023: http://vaglog.pl/log_219389.html
    pozdrawiam Marcin

    Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

    Komentarz

    • d00lar
      Rider
      • 2014
      • 366

      #3
      chyba przepławka
      podmień od jakiegoś znajomego na chwile jak masz od kogo
      turbo tez juz nie nabija idealnie ale jeszcze w normie to nie ono jest problemem
      zakładając ze dobrze robiłeś logi
      widać ze turbo nabija ciśnienie do 1950mbar
      a przepływka w tym czasie widzi przepływ na poziomie 550mg
      powinna powyżej 800
      i przez to komp trzyma nisko ilosc paliwa którą podaje itp itd
      czipek by me >140 kucy
      OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Kat do poprawy, doladowanie kuleje-zmienna geometria, przeplywka do smietnika.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • Space99
          Rider
          • 2008
          • 275
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Dzięki za podpowiedzi. Przepływki nie mam skąd podstawić więc dziś wyczyściłem starą ( KONTAKT S i IPA). Jutro zloguje jeszcze raz żeby zobaczyć co to dało... jak niewiele to trzeba będzie kupić nową.

          Turbo raczej będzie do regeneracji bo nie wierze że poprzedni właściciel ją oszczędzał ale tu temat jeszcze odkładam choć coraz częściej czuje że VNT szwankuje.

          Kąt też poprawie choć chyba nie jest tak źle?.
          pozdrawiam Marcin

          Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

          Komentarz

          • d00lar
            Rider
            • 2014
            • 366

            #6
            no jest 38 powinno byc z zapasem mówiąc w przedziale 45-55
            może być tez ciut zamulony przez to
            ale przepływka to podstawa
            czipek by me >140 kucy
            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zmien przepływomierz i filtr powietrza.
              Nie poznasz auta.
              Statyczny kąt wtrysku to kosmetyka... w tym przypadku nie ma wpływu na moc auta.
              Z regeneracją sprezarki zawsze zdązysz - ja bym sie wstrzymał - chyba ze pije oliwe.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • Space99
                Rider
                • 2008
                • 275
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Przepływka Boscha - nowa i autko pięknie kręci w czerwone pole .
                Dzięki za diagnoze. Oczywiście narazie spalanie mi wzrosło bo świetna zabawa teraz !

                Turbo będe ogarniał jak zacznie bardziej świrować. A ktoś wie jakby to cenowo wyglądało? pełna regeneracja turbo w uczciwym warsztacie ?
                pozdrawiam Marcin

                Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                Komentarz

                • Czarna_LK
                  RS
                  • 2014
                  • 2255
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Space99, tysiaka musisz mieć min.
                  Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                  _______
                  Piotr

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Space99, jak chcesz robić turbo to pakuj większe z miejsca :diabelski_usmiech
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • Space99
                      Rider
                      • 2008
                      • 275
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Który mi to poradził żebym przywrócił moc temu silnikowi ?! :wink:
                      Troche za mocno depłem na skrzyżowaniu i wyszło co jeszcze słabe

                      pozdrawiam Marcin

                      Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                      Komentarz

                      Pracuję...