Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie działa klimatyzacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nie działa klimatyzacja

    sew1981, zbieg okoliczności, ale zdania mamy takie same, marazm, obłuda, brak szacunku do forum i jego użytkowników.
    Poza tym ile zostało z tego całego OCP?? 10% :?: Poza tym w tej dziesiątce jest grono wiecznie niezadowolonych ludków nieustannie robiących kipisz, mało tego znajdują czasem posłuch i klakierów wśród najbardziej nieoczekiwanych ludzi.
    Więc chyba zadaliśmy sobie pytanie - po co :?:
    Jest: Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD, Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AWX
    Był: VW Passat B4 Variant 1.9 TDI AFN, VW Passat B2 Variant 1.6D JK

    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-tdi-140km-bkd
    http://zbudujmy.to/czlonkowie/benny80/

  • #2
    Nie działa klimatyzacja

    Witam. Nie działa mi klimatyzacja. Klima jest nabita brak nieszczelności. Nie wiem co dalej.
    Napięcie na wtyczce kompresora wynosi 9V. Bezpieczniki sprawdzone. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić sprzęgło kompersora i czujnika ciśnienia klimy???

    Komentarz


    • #3
      cześć sprawdż bezpieczniki przy akumulatorze najlepiej je wyjmij i przeczyść dziś robilem klime i tam byl problem dobrze nie łączyly

      Komentarz


      • #4
        Jutro sprawdzę. A nie wiesz który dokładnie odpowiada za klimę??? Bo nigdzie nie mogę znaleźć opisu skrzynki na aku. To u Ciebie klima nie chodziła i pomogło oczyszczenie styków na bezpiecznikach???

        Komentarz


        • #5
          tam są trzy bezpieczniki na aku rusz wszystkie u mnie też nie zalaczala sie klima i jak pisalem tam nie łączylo

          Komentarz


          • #6
            Dzisiaj podłaczyłem na krótko sprężarkę i nic żadnej reakcji. Zmierzyłem rezystancję cewki sprzęgła i ....przerwa. Prawdopodobnie przerwa na cewce.

            Komentarz


            • #7
              Właśnie miałem pisać:
              sprawdź rezystancję cewki - powinna mieć kilka omów.
              Jeśli nie, to cewka do wymiany. Jak oglądałeś z bliska, nie ma śladu po uderzeniu od jakiegoś kamienia czy czegoś podobnego :?:
              Wiem, że samej cewki nie kupisz - przynajmniej nowej.
              Jak wymieniałem u siebie (samą cewkę) to musiałem kupić cały zestaw elektromagnesu :wink: Kupiłem zamiennik "Vika" za kilkadziesiąt zł... 2 lata temu i działa po dziś dzień
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz


              • #8
                Ciężko wymienić ten elektromagnes?? Widzę że trzeba wyciągnąć całe koło pasowe sprężarki żeby się dostać do tego elektrosprzęgła. Muszę chyba podjechać to mechanika bo samemu widzę że będzie ciężko)). Dzięki za odp.

                Komentarz


                • #9
                  Ciężko może nie, ale na pewno nie wygodnie :|
                  Nie mam pewności jak to wygląda u ciebie, bo ja mam diesla, ale myślę że bardzo podobnie.
                  Dasz radę samodzielnie przeprowadzić tą reanimację, jeśli masz dość zdolności manualnych :wink:

                  Jedynie nie mam pewności, czy przypadkiem nie będzie konieczne spuszczenie czynnika chłodzącego (R134) - jeśli tak, to niestety do mechaniora, który ma maszynkę do tego
                  Ja to robiłem w znajomym warsztacie, gdzie część zadań robił tamtejszy personel i nawet nie pamiętam czy był spuszcany czynnik, czy nie...
                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie trzeba spuszczać czynnika przy wymianie elektro magnesu i jeżeli dobrze pamiętam nie trzeba było zdejmować koła pasowego ( w dieslu)najciężej było zdjąć pierścień zabezpieczający sprężysty.
                    jakby co posiadam kabel vag

                    Komentarz


                    • #11
                      Z boku jest podejscie, kolo i nadkole trzeba sciagnac, zeby bylo latwiej.

                      Dobre szczypce do segerow daja rade
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Dobre szczypce do segerow daja rade
                        Dobrze gada - polać mu
                        O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                        Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                        Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                        Komentarz


                        • #13
                          Powiedzcie mi taką rzecz.
                          Klimatyzację mam nabitą, działa. Jednak wydaje mi się, że słabo chłodzi. Mam porównanie do kolegi Mondeo rocznik ten sam, gdzie tam po pewnym czasie aż się robi zimno w aucie. A u mnie w O1 schładza się wnętrze, ale żebym musiał się przy tym ubierać, to tak nie bardzo. Mowa o temperaturze zewnętrznej około. 25°C i dwóch osobach w aucie.
                          Wiecie co to może być? Czy ten typ tak ma?
                          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                          Komentarz


                          • #14
                            Sprawdź jakie ciśnienie robi sprężarka.

                            Komentarz


                            • #15
                              U siebie jak włączę na LOW, to aż sutki dęba stają :diabelski_usmiech
                              Chociaż ostatnią wymianę miałem ponad 2 lata temu...
                              Zatem ten typ tak nie ma :lol:
                              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                              Komentarz


                              • #16
                                4tech, jak Ci sutki stają dęba tzn. że chłodzi dobrze.

                                hjeniu, jestem to w stanie zrobić w domowych warunkach? Jeśli tak to proszę o jakiś krótki opis. Dziękuję :wink:
                                Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                Komentarz


                                • #17
                                  W blokach pomiarowych w VAG/VCDS jest ciśnienie .

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Wolga85
                                    W blokach pomiarowych w VAG/VCDS jest ciśnienie .
                                    Ja jakie powinno być poprawne ? To sprawdzę u siebie... bo też szału nie ma

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Witam. Jeśli ktoś może podpowiedzieć poproszę o sugestie. Octavia II lift silnik BKD nie włącza się kompresor klimy
                                      Sprawdziłem:
                                      przejście elektryczne panel - kompresor oraz kompresor masa,
                                      klima nabita w VSDS w stanie spoczynku pokazuje 6bar,
                                      na krótko kompresor podłączony do aku - cyka przy podłączeniu napięcia,
                                      nie chce wystartować przy próbie włączenia przez VCDS,
                                      nie pokazuje żadnych błędów.
                                      Octavia sedan L&K

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X