U mnie tez od razu to nie zniknelo..2 razyw ASO kasowałem błąd i z tydzien jezdzilem, az sie przestało zapalac..A mialem na 100% od paliwa bo zatankowalem pzrejechalem 10km i sie zapalilo, pojechalem do aso tego samego dnia, i oni tez powiedzieli ze to od paliwa moze byc..mialem 20L tej trefnej wachy, dorzucilem mu 25 L Ultimata i sie zapalalo, potem natepne 20L Orlenu i tez sie zapalalo..Czasem i 100km przejechalem i dopiero sie zapalilo, czasem 1 km i sie zapalilo, czasem zaraz po uruchomieniu..POtem znowu tankowanie i przyszedl dzien ze sie nie zapalilo po porannym uruchomieniu silnika i juz sie nie pokazalo
Pozdro
teraz jak to przeczytałem, to stwierdzam, że mam identyczne objawy...
niby od paliwa, a zalałem innym paliwem i nadal to samo...
Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic
U mnie dzis znow w drodze powrotnej zaswiecila sie lampka blad sterowania silnika
Niestety nie zdazylem sprawdzic co to, bo po ponad godzinnym postoju pod Tesco lampka zgasla :?
W razie czego ten czujnik G 62 to nie jest jakis majatek - tym niemniej glupio tak wymieniac w ciemno
byłem w poniedziałek w ASO na przeglądzie olejowym, sprawdzili kompem błędy i wyszło tylko, ze coś było nie tak z czujnikiem temperatury, wiec stwierdzili ze emissions workshop był przez to, chociaz nie widziałem w ich oczach pewności co do tej diagnozy, ale czujnik temp. wymienili i na razie jest OK, a tu juz 5 dni od wymiany
Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic
I ja taki komunikacik zauwazylem jednak najpierw poczulem ze turbina w ogole sie nie kreci, wiec mula zlapal na maxa.. dopiero po pol godziny jazdy pokazal sie komunikat... tak wiec 5h jechalem z wrocka z max predkoscia 120.. dzis rano wpadam do ASO, blad sterowania turbina, macaja, macaja, i wymacali..... przegryziony gumowy wezyk steryjacy cisnieniowo praca turbiny... 15 minut i smiga jak nowa ;-)
Witam. Mi mechanik stwierdził że będę miał do wymiany Przepustnice Powietrza ponieważ powiedziałem mu że jak depnę tak do powyżej 35 tyś obrotów to samochód przechodzi w tryb awaryjny. Oki doradził że trzeba kupić nową część więc pojechałem do serwisu VW bo najbliżej akurat miałem i mechanik wymienił. Co się okazało po którymś razie odpalenia samochodu wyskoczył błąd Emissions Workshop. Dziś się wróciłem do mechanika coś tam patrzył i porobił skasował błąd mimo że na początku nie mógł go skasować ale ok udało się. Dodał że jak się jeszcze raz pokaże to muszę jechać z tą częścią na gwarancję. Jak miałem starą przepustnicę nic mi żadne błędy nie wyskakiwały. Jak uważacie mogłem dostać uszkodzoną przepustnicę ????
wg. mnie wymienili cos czego nie trzeba bylo wymieniac a blad nadal zalezy od czegos innego. Zrob logi dynamiczne, bo jak przechodzi w tryb awaryjny po 3.5tys obrotow to moze byc po prostu przeladowanie i n75 lub cos z tego "rejonu". Sprawdz w szukajce notlauf i poczytaj moze cos pomoze.
Nie wiem właśnie. Gościu robił 8 lat w skodzie i podobno jeden z lepszych jest. Dziś do nich pojadę i będe jeszcze rozmawiał czy to może nie coś innego.
Komentarz