wojtisek1,
Octawia traci moc - znowu - aczkolwiek czasami
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ZiomalMógłbyś to bardziej rozwinąć ? Bo tak myśląc na szybko to co ma pompa do białego dymu ?
Pozdropozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Właśnie to mi powiedział mój mechanik, że może to być nastawnik pompy, ale to już umówił mnie z kolesiem co robi pompy wtryskowe, jutro jeszcze sprawdzimy filtr paliwa i coś jeszcze... zobaczymy, we wtorek jadę sprawdzić nastawnik dam znać co i jak... dziękiwww.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP
Komentarz
-
-
Wiecie co?? zaczynam mieć nerwa na te wszystkie pomysły i sugestie?? nie wiadomo gdzie przyłożyć rękę ; czy zawór, czy mieszek, czy czyścić turbawkę, czy wymieniac całą , czy nastawnik pompy , czy..... :twisted:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
... finalnie wyszło na to, że miałem zasyfione sitko w zbiorniku paliwa, które znajduje się pod prawym siedzeniem pasażera. Mało tego przewód zasilający paliwo w pływaku załapał jakieś szczątki wełny czy czegoś także na 4 i 5 biegu brak mocy bo jest największe zapotrzebowanie paliwa. Widocznie poprzedni właściciel nie za bardzo dbał o jakość tankowanego paliwa :/ Dzięki wszystkim za pomoc i za podpowiedziwww.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtassbyły kierowniczki. Grześ wyczyścił i samochodzik odżył
Zamieszczone przez rob555grzes 1,9TDI napisał/a:
Gdzie w Gdańsku dobrze czyszczą turbiny?
Zapraszam do siebie
N75 sprawdzony, mieszek wymieniony i dupa
[ Dodano: Sro 05 Lis, 08 09:23 ]
no i mój też odżył :szeroki_usmiech :drive:
TUNE-UP pomogło (w osobach Krystiana i Roberta)
Uszkodzony był mieszek, który kupiłem i założyłem - tak to niestety jest z regenerowanymi częściami.
Zresztą kto by się spodziewał, że może być uszkodzony.
A tu diagnoza błyskawiczna i robota też błyskawiczna.
POLECAM :lol:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam, mam podobny problem jak w pierwszym poście tego wątku:
logi:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
P1631 - 35-00 - -
Jak widać różnica jest w kodzie błędu 17964 ja mam negative.
Zrobiłem logi na 3 biegu razem z wykresami:
Błędy przed próbą wykasowałem i o dziwo powrócił tylko 17664 ale to akurat pikuś.
Generalnie auto czasem po 3 tysiącach obrotów "siada" i "muli". Nic nie mruga na desce.
Czy może to być wina paliwa? Bo zmieniłem stację u jakoś na razie nie ma problemu.
Na wykresie widać, że do 2 tysięcy turbina milczy, a potem przeładowuje. W grupie 003 podobnie.
Chce się za to zabrać w weekend i chciałbym się upewnić. Czy poruszanie sztangą może rozwiązać problem?
Pozdrawiam!Załączone pliki
Komentarz
-
-
Podłaczam sie do tematu.
Mam od dluzszego czasu problem ze skoda octavia ,silnik 1.9 tdi agr 90hp. Mianowicie czasem,kiedy samochod zagrzeje sie do polowy wskaznika cieploty,traci o polowe moc.Przyspiesza,ale nie z takim impetem jak powinien,maksymalnie da sie jechac niecale 140,od 110-120 zaczyna sie bardzo żółwie tempo,jak by cos go trzymalo.Dodam,że nie zakazdym razem to sie dzieje,tylko pol na pol,oczywiscie mowa o zagrzanym silniku na zimnym i srednio rozgrzanym chodzie bdb.Doddam,że turbo wyglada na ok,bylo kiedys mierzone,samochod nie kopci.Kiedys wymienilem zawor egr,do tego filtry,i wiekszosc podejrzanych przewodow miedzy zaworkami a filtrem..
Bład ktory mi sie nagminnie pojawia po podłaczeniu to 0575 czyli czujnik cisnienia w rurze rozgałeźnej.
A wiec ualo mi sie w konu dorwac wag i kabel z interfejsem po dwoch miesiacach,ogarnac program znalesc czas i zrobic test.
Tak wiec test robilem na rozgrzanym silniku do polowy wskaznika,wszystkie rzeczy typu ogrzewania radio a i chyba swiatla byly wylaczone
Jak zwykle przypomne ze wyskakuje bład 0575 cisnienie w rurze rozgałęźnej.Test robilem ,kiedy auto dobrze chodzilo(nie przeszlo w tryb awaryjny) zgodnie z zaleceniami.
Dodatkowo robilem test dwoma programami
Wag 4.9 pl
testy statyczne na biegu jałowym
blok 3
blok 11
blok 8
blok 10
test dynamiczny od 1500 obr do 4tys na 3cim biegu
A tu juz programem vag-com 3.11
logi statyczne na biegu jałowym
test dynamiczny
test dynamiczny nr 2
Oczywiscie prosze o pomoc w odczytaniu logow,i wychwyceniu ewentualnej usterki.Pozdrawiam.
ps.bardzo prosze o wyrozumialosc,gdyz to moje pierwsze doswiadczenia i testy z wagiem,i osoba ktore nic nie wnosza a zamierzaja tylko siac spam,lub szydere serdecznie dziekuje.
Za znalezenie usterki wlasciwej po likwidacji wysylam 4ropak :lol:
[ Dodano: Pon 01 Mar, 10 22:34 ]
Pozycjonuje,panowie moge przelac jakas kase,jezeli to pomoze za pomoc w diagnozie bledu.Pozdrawiam
[ Dodano: Pon 01 Mar, 10 22:35 ]
Pozycjonuje,panowie moge przelac jakas kase,jezeli to pomoze za pomoc w diagnozie bledu.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam,
jestem tu od niedawna, to mój pierwszy diesel wiec jestem zielony ops: ale się uczę :diabelski_usmiech
Miałem podobną sytuację ja opisane tutaj i w innych wątkach, a mianowicie od czasu do czasu brak mocy, jakby turbina przy 3000 obr brała wolne :cry:
Będąc na serwisie klimy zauważyłem że w przewodzie paliwowym (tym bliżej chłodnicy) pojawiają się bąbelki powietrza, szczególnie po dodaniu gazu, oraz podczas majstrowania przy tym zaworze. Drobna korekta mechanika (nie wymienili oringów bo nie mieli) ale odpukać pomogło :lol:
Nie ma już bąbelków powietrza i od 2 tygodni turbo zawsze ciągnie a nie bierze wolne
Sory za opis ale nie jestem humanistąWażne byle do przodu....
Komentarz
-
-
Powiem tak, możecie się łudzić, że usterka to kwestia N75, przepływomierza albo innych tańszych elementów. U mnie, jak zwykle w tego typu turbinach zapiekły się kierownice. Już wyczyszczone, koszt 950 zł razem z demontażem i montażem. Tak jak koledzy wcześniej pisali, zapnijcie 3 bieg i startujcie od 1500 obrotów, pedał w podłogę. Zapewne odetnie Wam moc koło 3 tys. Z tego co się dowiedziałem, to że sztanga nie pracuje w pełnym zakresie to też objaw zatartych kierownic. pozdrawiaM :shock:
Komentarz
-
-
Celowo wykonałem je też na "zimnym" bo liczyłem, że może przytrafi się notlauf. Jeśli się przytrafia to tylko na zimnym motorze. Na ciepłym wszystko działa jak złoto...
Niestety(albo stety) po ostatnim dłuższym postoju i notlaufie zaraz po wyjechaniu, nie ma już śladu. Nawet na zimnym silniku.
Inaczej mówiąc, jeśli użytkuję auto normalnie, codziennie to wszystko jest ok.
Wygląda na to jakby coś się gdzieś "zacinało" gdy samochód postoi troszkę dłużej.
Dzisiaj zrobię logi jeszcze raz. Wyłącznie na ciepłym silniku.O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hiv
Na początek 3,8, 11. potem sie zobaczy :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HivLogowałem tak jak chciał przemik. Nie da rady z tego nic wyczytać?
i wykasuj te stare albo inaczej opisz plik .CSV bo jest to mało czytelne. i od ok 1500obr but w podłoge -od razu do ok 4200. pozdroOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz