Octawia traci moc - znowu - aczkolwiek czasami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dariuspolo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1168

    #51
    wojtisek1,
    Załączone pliki
    T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
    SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
    Zuzycie paliwa

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #52
      Zamieszczone przez Ziomal
      Mógłbyś to bardziej rozwinąć ? Bo tak myśląc na szybko to co ma pompa do białego dymu ?
      Pozdro
      Jak nastawnik zle dawke dobierze (sie przytnie) moze zakopcic taka szara chmura...w lusterku ciezko zobaczyc kolor
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • regis
        Drive
        • 2008
        • 68

        #53
        Właśnie to mi powiedział mój mechanik, że może to być nastawnik pompy, ale to już umówił mnie z kolesiem co robi pompy wtryskowe, jutro jeszcze sprawdzimy filtr paliwa i coś jeszcze... zobaczymy, we wtorek jadę sprawdzić nastawnik dam znać co i jak... dzięki
        www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP

        Komentarz

        • wojtisek1
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 429

          #54
          Wiecie co?? zaczynam mieć nerwa na te wszystkie pomysły i sugestie?? nie wiadomo gdzie przyłożyć rękę ; czy zawór, czy mieszek, czy czyścić turbawkę, czy wymieniac całą , czy nastawnik pompy , czy..... :twisted:
          NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
          Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
          Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
          171 KM ; 402 Nm obr/min
          Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

          Komentarz

          • regis
            Drive
            • 2008
            • 68

            #55
            ... finalnie wyszło na to, że miałem zasyfione sitko w zbiorniku paliwa, które znajduje się pod prawym siedzeniem pasażera. Mało tego przewód zasilający paliwo w pływaku załapał jakieś szczątki wełny czy czegoś także na 4 i 5 biegu brak mocy bo jest największe zapotrzebowanie paliwa. Widocznie poprzedni właściciel nie za bardzo dbał o jakość tankowanego paliwa :/ Dzięki wszystkim za pomoc i za podpowiedzi
            www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP

            Komentarz

            • wojtass
              Rider
              • 2007
              • 473

              #56
              ok a więc zdiagnozowane
              Dzięki koledze dobrygrzeswawa zapieczone były kierowniczki. Grześ wyczyścił i samochodzik odżył :szeroki_usmiech
              Zero notlauf i wrażenia z jazdy ho ho ho ho
              JESZCZE RAZ PODZIEKOWANIA DLA DOBRYGRZESWAWA perfect services !!!!!!!!!!!!!

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10952
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #57
                Zamieszczone przez wojtass
                były kierowniczki. Grześ wyczyścił i samochodzik odżył
                no to gratki

                Zamieszczone przez rob555
                grzes 1,9TDI napisał/a:
                Gdzie w Gdańsku dobrze czyszczą turbiny?

                Zapraszam do siebie
                chyba się wybiorę do Ciebie, bo mnie szlag trafia
                N75 sprawdzony, mieszek wymieniony i dupa

                [ Dodano: Sro 05 Lis, 08 09:23 ]
                no i mój też odżył :szeroki_usmiech :drive:
                TUNE-UP pomogło (w osobach Krystiana i Roberta)
                Uszkodzony był mieszek, który kupiłem i założyłem - tak to niestety jest z regenerowanymi częściami.
                Zresztą kto by się spodziewał, że może być uszkodzony.
                A tu diagnoza błyskawiczna i robota też błyskawiczna.

                POLECAM :lol:
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • GrabaR
                  Drive
                  • 2009
                  • 67

                  #58
                  Witam, mam podobny problem jak w pierwszym poście tego wątku:
                  logi:

                  17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
                  P1256 - 35-10 - - - Intermittent
                  17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
                  P1556 - 35-10 - - - Intermittent
                  18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
                  P1631 - 35-00 - -

                  Jak widać różnica jest w kodzie błędu 17964 ja mam negative.
                  Zrobiłem logi na 3 biegu razem z wykresami:


                  Błędy przed próbą wykasowałem i o dziwo powrócił tylko 17664 ale to akurat pikuś.
                  Generalnie auto czasem po 3 tysiącach obrotów "siada" i "muli". Nic nie mruga na desce.
                  Czy może to być wina paliwa? Bo zmieniłem stację u jakoś na razie nie ma problemu.

                  Na wykresie widać, że do 2 tysięcy turbina milczy, a potem przeładowuje. W grupie 003 podobnie.

                  Chce się za to zabrać w weekend i chciałbym się upewnić. Czy poruszanie sztangą może rozwiązać problem?

                  Pozdrawiam!
                  Załączone pliki

                  Komentarz

                  • waldi57
                    Classic
                    • 2010
                    • 5

                    #59
                    ten zawor N239 mnie tez pokazalo ze ma zwarcie na mase gdzie on jest ile kosztuje wymiana .Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • olo2411
                      Drive
                      • 2008
                      • 53

                      #60
                      Chciałem odkręcić też przepływkę, ale jest jakiś dziwny klucz - coś jak torx z dziurką tylko 5 kątny (torx jest 6-kątny) - co to za klucz?[/quote]

                      nie pamiętam nazwy, ale taki kluczyk zakupiłem w Fachmanie na ul.Hutniczej za 3 zł.
                      Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                      Komentarz

                      • _Misiek_
                        Classic
                        • 2009
                        • 7

                        #61
                        Podłaczam sie do tematu.

                        Mam od dluzszego czasu problem ze skoda octavia ,silnik 1.9 tdi agr 90hp. Mianowicie czasem,kiedy samochod zagrzeje sie do polowy wskaznika cieploty,traci o polowe moc.Przyspiesza,ale nie z takim impetem jak powinien,maksymalnie da sie jechac niecale 140,od 110-120 zaczyna sie bardzo żółwie tempo,jak by cos go trzymalo.Dodam,że nie zakazdym razem to sie dzieje,tylko pol na pol,oczywiscie mowa o zagrzanym silniku na zimnym i srednio rozgrzanym chodzie bdb.Doddam,że turbo wyglada na ok,bylo kiedys mierzone,samochod nie kopci.Kiedys wymienilem zawor egr,do tego filtry,i wiekszosc podejrzanych przewodow miedzy zaworkami a filtrem..


                        Bład ktory mi sie nagminnie pojawia po podłaczeniu to 0575 czyli czujnik cisnienia w rurze rozgałeźnej.




                        A wiec ualo mi sie w konu dorwac wag i kabel z interfejsem po dwoch miesiacach,ogarnac program znalesc czas i zrobic test.

                        Tak wiec test robilem na rozgrzanym silniku do polowy wskaznika,wszystkie rzeczy typu ogrzewania radio a i chyba swiatla byly wylaczone

                        Jak zwykle przypomne ze wyskakuje bład 0575 cisnienie w rurze rozgałęźnej.Test robilem ,kiedy auto dobrze chodzilo(nie przeszlo w tryb awaryjny) zgodnie z zaleceniami.

                        Dodatkowo robilem test dwoma programami

                        Wag 4.9 pl

                        testy statyczne na biegu jałowym

                        blok 3




                        blok 11


                        blok 8



                        blok 10





                        test dynamiczny od 1500 obr do 4tys na 3cim biegu




                        A tu juz programem vag-com 3.11

                        logi statyczne na biegu jałowym



                        test dynamiczny




                        test dynamiczny nr 2



                        Oczywiscie prosze o pomoc w odczytaniu logow,i wychwyceniu ewentualnej usterki.Pozdrawiam.

                        ps.bardzo prosze o wyrozumialosc,gdyz to moje pierwsze doswiadczenia i testy z wagiem,i osoba ktore nic nie wnosza a zamierzaja tylko siac spam,lub szydere serdecznie dziekuje.


                        Za znalezenie usterki wlasciwej po likwidacji wysylam 4ropak :lol:

                        [ Dodano: Pon 01 Mar, 10 22:34 ]
                        Pozycjonuje,panowie moge przelac jakas kase,jezeli to pomoze za pomoc w diagnozie bledu.Pozdrawiam

                        [ Dodano: Pon 01 Mar, 10 22:35 ]
                        Pozycjonuje,panowie moge przelac jakas kase,jezeli to pomoze za pomoc w diagnozie bledu.Pozdrawiam

                        Komentarz

                        • marpom
                          Classic
                          • 2010
                          • 8

                          #62
                          Witam,
                          jestem tu od niedawna, to mój pierwszy diesel wiec jestem zielony ops: ale się uczę :diabelski_usmiech

                          Miałem podobną sytuację ja opisane tutaj i w innych wątkach, a mianowicie od czasu do czasu brak mocy, jakby turbina przy 3000 obr brała wolne :cry:
                          Będąc na serwisie klimy zauważyłem że w przewodzie paliwowym (tym bliżej chłodnicy) pojawiają się bąbelki powietrza, szczególnie po dodaniu gazu, oraz podczas majstrowania przy tym zaworze. Drobna korekta mechanika (nie wymienili oringów bo nie mieli) ale odpukać pomogło :lol:
                          Nie ma już bąbelków powietrza i od 2 tygodni turbo zawsze ciągnie a nie bierze wolne
                          Sory za opis ale nie jestem humanistą
                          Ważne byle do przodu....

                          Komentarz

                          • wojtek1982
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 108

                            #63
                            Powiem tak, możecie się łudzić, że usterka to kwestia N75, przepływomierza albo innych tańszych elementów. U mnie, jak zwykle w tego typu turbinach zapiekły się kierownice. Już wyczyszczone, koszt 950 zł razem z demontażem i montażem. Tak jak koledzy wcześniej pisali, zapnijcie 3 bieg i startujcie od 1500 obrotów, pedał w podłogę. Zapewne odetnie Wam moc koło 3 tys. Z tego co się dowiedziałem, to że sztanga nie pracuje w pełnym zakresie to też objaw zatartych kierownic. pozdrawiaM :shock:

                            Komentarz

                            • Hiv
                              Rider
                              • 2011
                              • 311

                              #64
                              Mnie się trafił notlauf bo ponad tygodniowym postoju. Ale tylko na zimnym silniku.
                              Poniżej logi które dziś zrobiłem.
                              Może jakaś mądra głowa powie czy to koniec turbiny, czy może wystarczy zwykłe czyszczenie łopatek od zmiennej geometrii?

                              LOGI
                              O2 skradziona - szukam nowej

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #65
                                No moze i powie.... jak zrobisz logi jak się nalezy.... oczywiscie na nagrzanym silniku a nie na zimnym... :wink:
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • Hiv
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 311

                                  #66
                                  Celowo wykonałem je też na "zimnym" bo liczyłem, że może przytrafi się notlauf. Jeśli się przytrafia to tylko na zimnym motorze. Na ciepłym wszystko działa jak złoto...
                                  Niestety(albo stety) po ostatnim dłuższym postoju i notlaufie zaraz po wyjechaniu, nie ma już śladu. Nawet na zimnym silniku.
                                  Inaczej mówiąc, jeśli użytkuję auto normalnie, codziennie to wszystko jest ok.
                                  Wygląda na to jakby coś się gdzieś "zacinało" gdy samochód postoi troszkę dłużej.

                                  Dzisiaj zrobię logi jeszcze raz. Wyłącznie na ciepłym silniku.
                                  O2 skradziona - szukam nowej

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #67
                                    Na ciepłym i pamietaj.... od 1500 do 4200 z pedałem w podłodze, najlepiej na 3 biegu....
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • Hiv
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 311

                                      #68
                                      Teraz powinno być lepiej!


                                      Log (0 - 003,010,011,003,010,011,003,010,011)
                                      O2 skradziona - szukam nowej

                                      Komentarz

                                      • Materac
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 21

                                        #69
                                        Poszukuję pomocy w takim samym temacie, ale już nie na forum, tylko „fizycznie”. Gdzie mogę podjechać – interesuje mnie Warszawa, Sadyba, Czerniaków, Mokotów, Urysnów, Międzylesie …
                                        Materac

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          #70
                                          Odezwij się na PW....postaram sie pomóc....
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #71
                                            Zamieszczone przez Hiv
                                            Zrob nowy plik .CSV jak logujesz bo nie da sie tego ogarnać.

                                            Na początek 3,8, 11. potem sie zobaczy :P
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • Hiv
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 311

                                              #72
                                              Logowałem tak jak chciał przemik. Nie da rady z tego nic wyczytać?
                                              O2 skradziona - szukam nowej

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #73
                                                Zamieszczone przez Hiv
                                                Logowałem tak jak chciał przemik. Nie da rady z tego nic wyczytać?
                                                Zrób nowego loga 3,8, 11 potem 3-8 , 3-10, 8-11
                                                i wykasuj te stare albo inaczej opisz plik .CSV bo jest to mało czytelne. i od ok 1500obr but w podłoge -od razu do ok 4200. pozdro
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz

                                                • dragster
                                                  Elegance
                                                  • 2009
                                                  • 895
                                                  • Honda

                                                  #74
                                                  Cisnąć gaz ma max powyżej 2 tys, obr. :idea: Szkoda dwumasy poniżej.
                                                  Silnik R18A2.
                                                  http://www.dadrl.org.uk
                                                  http://www.lightmare.org

                                                  Komentarz

                                                  • TomekRs
                                                    RS
                                                    • 2011
                                                    • 1670

                                                    #75
                                                    Jak zrobi to 2-3 razy to nic sie nie stanie. A bedzie wiadomo od poczatku jak turbina zaczyna ladowac, bo przewaznie wstaje przed 2tys obr.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...