dobrygrzeswawa, wymiana N75 jest trudna ? oprócz podłączenia węży trzeba adaptować czy coś ?
Octawia traci moc - znowu - aczkolwiek czasami
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Ziomaldobrygrzeswawa, wymiana N75 jest trudna ? oprócz podłączenia węży trzeba adaptować czy coś ?
nic nie trzeba adaptowaćNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaqrde czemu zaglądałeś mi pod maskę
Zamieszczone przez dobrygrzeswawazdejmujesz dwa przewody podciśnieniowe
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arti23krzynol, w AGRze nie ma kierownic, turbina jest ze stałą geometrią łopatek
Zamieszczone przez Ziomalkrzynol, mam identyczny problem , rob555 powiedział ze albo kierownice stoją albo N75. Szarpnięcia tez czasem mam.
jakby coś to dam znać->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marekzu3 tam sa :lol:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
U mnie problem chwilowo nie wystepuje, juz trzeci dzien autko jezdzi normalnie.
Tak czy inaczej w sobote bede mial chwile czasu to sie wezme za niego, na razie nie mialem czau.
[ Dodano: Czw 06 Gru, 07 16:42 ]
Chyba zbyt wczesnie sie ucieszylem
Zona pojechala do banku i wrocila z notlauf'em ;-(
Do pracy jade w korkach wiec nie jest najgorzej, jednak sobota bedzie dla autka
Komentarz
-
-
Właśnie siedzę w garażu i rozruchuję kierowniczki, były małe opory, ale troszkę poruszałem wodzikiem i chodzą teraz cacy - skok jakieś 1,5-2 cm.
Sprawdzałem też mieszek - tzn zdjąłem wężyk od mieszka z N75 i zatykając go palcem próbowałem ruszać wodzikiem - praktycznie nie dawałem rady - więc mieszek szczelny
Chciałem odkręcić też przepływkę, ale jest jakiś dziwny klucz - coś jak torx z dziurką tylko 5 kątny (torx jest 6-kątny) - co to za klucz?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
LordVere, krzynol, też myślałem że wszystko ok ale dziś szarpnęło znowu samochodem ale bez notlaufa. Dzisiaj diagnozowałem Golfa IV AHF czy ASV nie pamiętam i mówił że to samo ma , tyle że on nie dawno wymieniał N75 więc to raczej nie może być to :|Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Wydaje mi się, że problem, o którym piszecie to klasyczny przypadek przeładowywującej turbiny. 17965 o ile dobrze pamiętam to chyba na nasz polski. Ciśnienie doladowania, przegroczona górna granica cisnienia doładowania.
przepływomierz odpada raczej. Trzeba sprawdzić połączenia przewodów elastycznych w oloicy zaworów na ścianie grodziowej, szczegolnie w okolicach N75, sprawdzić przewod przy puszcze. Jeżeli masz pompkę wywołującą podcisnienie to zapinasz do puszki i wywołując próżnię patrzysz czy wyhyla się kierowniczka, jeżeli nie to wiadomo co. a jezeli masz jakiś tester, to wystarczy się przejechać i sprawdzić podczas przyspieszania wartość cisnienia doładowania w wrtościach pomiarowych, jeżeli przekroczy tak gdzieś 2300 to tym barddziej turbinka
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtassa gdzie naprawic te zapieczone kierowniczki w Warszawie Jakie sa koszta?
Chłopaki coś się u was wyjaśniło ? :? U mnie ciagle to samo :evil:Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolniby jest ok, tylko czasami czuję takie jakby "szarpnięcia" mocy - nie klasyczny notlauf, tylko na chwilę mi znika troszkę mocy i za chwile szarpnięcie i jest moc i odwrotnie: jest-nie ma.
ja mam te objawy na 4 i 5 biegu przy 140km/h na 4 biegu delikatnie spada moc i ponownie wraca (przerywa) kopci na biało i więcej się nie da jechać niż 140km/h nawet na 5 biegu max 140km/h ? Przepływka, N75, mieszek sprawdzone są ok.
Znalazłeś krzynol przyczynę tego stanu rzeczy?www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP
Komentarz
-
-
... to mnie pocieszyłeś, tylko 1, 2, 3, do 4500 dochodzi błysk na 4 do 3500 - 4000 i się kończy szarpaniem dzisiaj przykładowo pociągnąłem do 160 i zaczęło szarpać... sam nie wiem... jadę jeszcze jutro do mechaniora zobaczymy może coś znajdzie.
PS. a biały dym nie występuje też przy braku mieszanki paliwa?www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzes 1,9TDIGdzie w Gdańsku dobrze czyszczą turbiny?
[ Dodano: Sro 23 Kwi, 08 23:47 ]
Zamieszczone przez regisWitam,
ja mam te objawy na 4 i 5 biegu przy 140km/h na 4 biegu delikatnie spada moc i ponownie wraca (przerywa) kopci na biało i więcej się nie da jechać niż 140km/h nawet na 5 biegu max 140km/h ? Przepływka, N75, mieszek sprawdzone są ok.
Znalazłeś krzynol przyczynę tego stanu rzeczy?pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
też zacząłem wojnę, a może walkę z notlaufem,bardzo niesystematycznym!! Raz na parę dni łapie zadyszkę . Ale mam pytanie , gdzie jest dokładnie to cięgło do ręcznego zasterowania łopatek turbinki, najlepiej jakąś fotke poproszę!!
A jaki jest nr katalogowy części turbosprężarki do ASV ??NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
Komentarz