Octawia traci moc - znowu - aczkolwiek czasami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ziomal
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 5841
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #26
    dobrygrzeswawa, wymiana N75 jest trudna ? oprócz podłączenia węży trzeba adaptować czy coś ?
    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

    Jest O1 1.6 BFQ

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #27
      Zamieszczone przez Ziomal
      dobrygrzeswawa, wymiana N75 jest trudna ? oprócz podłączenia węży trzeba adaptować czy coś ?
      odpinasz wtyczkę, zdejmujesz dwa przewody podciśnieniowe, odkręcasz dwie nakrętki i to wszystko. 5 min. i wymieniony
      nic nie trzeba adaptować
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #28
        dobrygrzeswawa, Dzięki Grzesiu ! Na razie pojeżdżę kilka dni jak nie będzie notlaufu to nic nie będę robił ale jutro jeszcze kolejnego loga zrobię.
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #29
          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
          qrde czemu zaglądałeś mi pod maskę
          no ja mam lekko nadtopiony , u brata stopil sie calkowicie :szeroki_usmiech

          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
          zdejmujesz dwa przewody podciśnieniowe
          3 tam sa :lol: - ewentualnie wydlubujesz reszki koncowki ze starego N75 - jak sie urwie :P

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10960
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez Arti23
            krzynol, w AGRze nie ma kierownic, turbina jest ze stałą geometrią łopatek
            faktycznie nie spojrzałem na Twój profil


            Zamieszczone przez Ziomal
            krzynol, mam identyczny problem , rob555 powiedział ze albo kierownice stoją albo N75. Szarpnięcia tez czasem mam.
            Ja spróbuję w weekend rozruszać kierownice i obejrzeć mieszek
            jakby coś to dam znać
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #31
              Zamieszczone przez marekzu
              3 tam sa :lol:
              qrde gdzieś mi się jeden zapodział, sorki
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • LordVere
                Classic
                S_OCP Member
                • 2007
                • 33

                #32
                U mnie problem chwilowo nie wystepuje, juz trzeci dzien autko jezdzi normalnie.
                Tak czy inaczej w sobote bede mial chwile czasu to sie wezme za niego, na razie nie mialem czau.

                [ Dodano: Czw 06 Gru, 07 16:42 ]
                Chyba zbyt wczesnie sie ucieszylem
                Zona pojechala do banku i wrocila z notlauf'em ;-(

                Do pracy jade w korkach wiec nie jest najgorzej, jednak sobota bedzie dla autka

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10960
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  Właśnie siedzę w garażu i rozruchuję kierowniczki, były małe opory, ale troszkę poruszałem wodzikiem i chodzą teraz cacy - skok jakieś 1,5-2 cm.
                  Sprawdzałem też mieszek - tzn zdjąłem wężyk od mieszka z N75 i zatykając go palcem próbowałem ruszać wodzikiem - praktycznie nie dawałem rady - więc mieszek szczelny

                  Chciałem odkręcić też przepływkę, ale jest jakiś dziwny klucz - coś jak torx z dziurką tylko 5 kątny (torx jest 6-kątny) - co to za klucz?
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    LordVere, krzynol, też myślałem że wszystko ok ale dziś szarpnęło znowu samochodem ale bez notlaufa. Dzisiaj diagnozowałem Golfa IV AHF czy ASV nie pamiętam i mówił że to samo ma , tyle że on nie dawno wymieniał N75 więc to raczej nie może być to :|
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • wojtass
                      Rider
                      • 2007
                      • 473

                      #35
                      witam ja mam podobnie Otóż przy ok 2500 tys obrotow szarpniecie i muł Czy to przepływomierz czy jednak zapieczone kierowniczki ? Mieszek ok.

                      Komentarz

                      • kurynio
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 166

                        #36
                        Wydaje mi się, że problem, o którym piszecie to klasyczny przypadek przeładowywującej turbiny. 17965 o ile dobrze pamiętam to chyba na nasz polski. Ciśnienie doladowania, przegroczona górna granica cisnienia doładowania.
                        przepływomierz odpada raczej. Trzeba sprawdzić połączenia przewodów elastycznych w oloicy zaworów na ścianie grodziowej, szczegolnie w okolicach N75, sprawdzić przewod przy puszcze. Jeżeli masz pompkę wywołującą podcisnienie to zapinasz do puszki i wywołując próżnię patrzysz czy wyhyla się kierowniczka, jeżeli nie to wiadomo co. a jezeli masz jakiś tester, to wystarczy się przejechać i sprawdzić podczas przyspieszania wartość cisnienia doładowania w wrtościach pomiarowych, jeżeli przekroczy tak gdzieś 2300 to tym barddziej turbinka

                        Pozdrawiam

                        Komentarz

                        • koja86
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 3178

                          #37
                          Zamieszczone przez wojtass
                          witam ja mam podobnie Otóż przy ok 2500 tys obrotow szarpniecie i muł Czy to przepływomierz czy jednak zapieczone kierowniczki ?
                          stawiam na 99% na kierowniczki
                          Takie zwykłe Ambiente

                          Komentarz

                          • wojtass
                            Rider
                            • 2007
                            • 473

                            #38
                            a gdzie naprawic te zapieczone kierowniczki w Warszawie Jakie sa koszta?

                            Komentarz

                            • Ziomal
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 5841
                              • Octavia I (1U2)
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez wojtass
                              a gdzie naprawic te zapieczone kierowniczki w Warszawie Jakie sa koszta?
                              pogadaj z kolega dobrygrzeswawa może on coś wykombinuje


                              Chłopaki coś się u was wyjaśniło ? :? U mnie ciagle to samo :evil:
                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                              Jest O1 1.6 BFQ

                              Komentarz

                              • LordVere
                                Classic
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 33

                                #40
                                Chłopaki coś się u was wyjaśniło ?
                                U mnie skończyło się na czyszczeniu turbo i wymianie gruszki (fajna z niej grzechotka chociaż kosztowna)
                                Jestem swieżo po zabiegu, i jak na razie cieszę się mocą

                                Komentarz

                                • Ziomal
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 5841
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  LordVere, ile Cię to wyniosło ? Może być PW.
                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                  Komentarz

                                  • LordVere
                                    Classic
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 33

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Ziomal
                                    ile Cię to wyniosło ?
                                    350zł robocizna i czyszczenie + 200zł gruszka - ponoć ideał
                                    Ceny w Krakowie, boli ale co zrobić

                                    Komentarz

                                    • grzes 1,9TDI
                                      Classic
                                      • 2007
                                      • 1

                                      #43
                                      Gdzie w Gdańsku dobrze czyszczą turbiny?

                                      Komentarz

                                      • regis
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 68

                                        #44
                                        Zamieszczone przez krzynol
                                        niby jest ok, tylko czasami czuję takie jakby "szarpnięcia" mocy - nie klasyczny notlauf, tylko na chwilę mi znika troszkę mocy i za chwile szarpnięcie i jest moc i odwrotnie: jest-nie ma.
                                        Witam,
                                        ja mam te objawy na 4 i 5 biegu przy 140km/h na 4 biegu delikatnie spada moc i ponownie wraca (przerywa) kopci na biało i więcej się nie da jechać niż 140km/h nawet na 5 biegu max 140km/h ? Przepływka, N75, mieszek sprawdzone są ok.
                                        Znalazłeś krzynol przyczynę tego stanu rzeczy?
                                        www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP

                                        Komentarz

                                        • Ziomal
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 5841
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez regis
                                          kopci na biało
                                          to już dobrze nie wróży , zazwyczaj gdy dym jest biały jest oznaką padniętego turbo.
                                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                          Jest O1 1.6 BFQ

                                          Komentarz

                                          • regis
                                            Drive
                                            • 2008
                                            • 68

                                            #46
                                            ... to mnie pocieszyłeś, tylko 1, 2, 3, do 4500 dochodzi błysk na 4 do 3500 - 4000 i się kończy szarpaniem dzisiaj przykładowo pociągnąłem do 160 i zaczęło szarpać... sam nie wiem... jadę jeszcze jutro do mechaniora zobaczymy może coś znajdzie.
                                            PS. a biały dym nie występuje też przy braku mieszanki paliwa?
                                            www.sukces.osw.pl -5% rabatu na kursy języków obcych dla OCP

                                            Komentarz

                                            • Ziomal
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 5841
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                              #47
                                              regis, niestety ale raczej na to wskazuje , niech reszta się wypowie. Nie sa to kierownice ani N75 bo byś łapał notlaufa przed 4000 obr/min najczesciej.
                                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                              Jest O1 1.6 BFQ

                                              Komentarz

                                              • rob555
                                                Rider
                                                • 2006
                                                • 748

                                                #48
                                                Zamieszczone przez grzes 1,9TDI
                                                Gdzie w Gdańsku dobrze czyszczą turbiny?
                                                Zapraszam do siebie

                                                [ Dodano: Sro 23 Kwi, 08 23:47 ]
                                                Zamieszczone przez regis
                                                Witam,
                                                ja mam te objawy na 4 i 5 biegu przy 140km/h na 4 biegu delikatnie spada moc i ponownie wraca (przerywa) kopci na biało i więcej się nie da jechać niż 140km/h nawet na 5 biegu max 140km/h ? Przepływka, N75, mieszek sprawdzone są ok.
                                                Znalazłeś krzynol przyczynę tego stanu rzeczy?
                                                Ja bym na pompe zwrocił uwage...
                                                pozdrawiam

                                                Diagnostyka i tuning
                                                hybrydowe wtryski i turbiny
                                                programy na ulice jak i do sportu

                                                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                                www.tune-up.pl

                                                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                                Komentarz

                                                • Ziomal
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 5841
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez rob555
                                                  Ja bym na pompe zwrocił uwage...
                                                  Mógłbyś to bardziej rozwinąć ? Bo tak myśląc na szybko to co ma pompa do białego dymu ?


                                                  Pozdro
                                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                                  Komentarz

                                                  • wojtisek1
                                                    Rider
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 429

                                                    #50
                                                    też zacząłem wojnę, a może walkę z notlaufem,bardzo niesystematycznym!! Raz na parę dni łapie zadyszkę . Ale mam pytanie , gdzie jest dokładnie to cięgło do ręcznego zasterowania łopatek turbinki, najlepiej jakąś fotke poproszę!!
                                                    A jaki jest nr katalogowy części turbosprężarki do ASV ??
                                                    NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                                                    Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                                                    Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                                                    171 KM ; 402 Nm obr/min
                                                    Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...