Kontrolka "check engine" w 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gabrys1903
    Drive
    • 2009
    • 55

    #76
    podłaczam sie pod wątek, mi chcek egine swieci sie juz dluzszy czas, i wcale nie gasnie, wczesniej sie zaswiecila sprawdzilem vagiem i mialem 4 błedy, nie pamietam kodow, i teraz znowu sie swieci.. dzis sprawdze vagiem co to za błedy i zobaczymy co to bedzie. Auto jest w gazie.

    [ Dodano: Pią 05 Lut, 10 15:38 ]
    błedy:
    16514-Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony
    17536-Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
    17545-Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
    17705-Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia

    interesuja mnie
    bledy 17545 17705 poniewaz wyskoczyly mi po raz drugi.

    Komentarz

    • adi747
      L&K
      • 2008
      • 1138

      #77
      odkope ten temat i zapytam ;D bo logi będe robił jak bede miał dostep do vag coma.
      Problem polega na tym że podczas jazdy auto przestaje ciągnąć tak jakby ktoś wyłączył zapłon po jakiejś chwili szarpnie i zaczyna jechac normalnie check palił sie czasen a czasem nie teraz sie nie pali błędy pokasowane i dzisiaj na autostradzie znowu ten przypadek nieraz szybko ruszam z 1dynki do 4tys idzie jak przeciąg od 4 do odcinki zamula i na 2jce tez zamula wyrażnie słychać inny dzwięk z wydechu błąd jeden jest ciągle nie pamietam, ale chyba 17705 pressure coś tam (check dv) dv miałem podmieniony na inny było tak samo potem kupiłem nowy było tak samo teraz mam hybrydowego bova i jest tak samo a chceck sie nie pali czyli to nie wina bov-a :diabelski_usmiech
      więc skoro chceck dv nie pomaga to co może być ??
      sonda
      przepływka
      n75 ??
      czy jak odepne przepływke auto będzie normalnie jechało i rozwijało pełną moc?? bo wydaje mi sie że nie jechać pojedzie ale mocy nie będzie
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
      JEST
      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
      octavia 2 2.0TDI BKD

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #78
        po pierwsze logi i spawdzenie szelnosci układu turbo pod cisnieniem szczegulnie odmu i tego makaronu pod kolektorem ssacym.
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • adi747
          L&K
          • 2008
          • 1138

          #79
          turbo czyli od turbo do ic?? makarony ostatnio wydawały sie ok
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
          2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
          JEST
          megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
          octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
          octavia 2 2.0TDI BKD

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #80
            układ turbo w tym silniku to sie zaczyna za przepływomierzem i kaczy na zaworach w głowicy łacznie z układem par paliwa do n80 odmm w całej okazałosci i makoronem pod kolektorem ssacym .zrób najpierw logi zobaczymy co tam dokładnie siedzi . bo jesli ten bład nie jest ciagły to moze byc spowodowany zacinajacym sie którym zaworkiem jednokierunkowym .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            Pracuję...