na zimnym piszczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • albercikxxl
    Classic
    • 2009
    • 2

    na zimnym piszczy

    44 zł filtr MANN
    8)
    albercikxxl
  • MARKOW
    Classic
    • 2008
    • 34

    #2
    na zimnym piszczy

    Zapalam - metaliczny pisk pod maską , który ustaje po lekkim rozgrzaniu silnika Ta dolegliwość raz jest raz nie :? :diabelski_usmiech

    Komentarz

    • Techno200
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 782
      • Tesla

      #3
      Luzny lub wyrobiony pasek. Naciagnac lub wymienic.
      Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

      Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

      Komentarz

      • Alberto
        Ambiente
        • 2006
        • 202

        #4
        hej a nie jest to czasami górna rolka paska rozrządu ta malutka, wd 40 i spokój na jakieś 2000 km.

        Komentarz

        • Ziomus1987
          Ambiente
          • 2007
          • 202

          #5
          U mnie jest to samo i wysłuchałem, że jest to rolka napinacza. Kiedyś WD spryskałem ale po jakimś czasie problem wrócił. Proponuje sie wsłuchać albo zdjąć pasek i zobaczyć która rolka piszczy
          Szukam pracy

          Komentarz

          • MARKOW
            Classic
            • 2008
            • 34

            #6
            Dzięki, dzisiaj przesmarowałem rolkę alternatora i zobaczę - poszedłem na łatwiznę bo nie musiałem się brudzić. Rozrząd był wymieniany przy 180tkm w ASO( faktura z przeglądem :shock: 4200zł.) obecnie mam dopiero 225 tkm :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              MARKOW, ile razy był zmieniany rozrząd :shock: :shock: jeśli tylko raz to już zacznij odkładać na nowy silnik

              Komentarz

              • JanuszSz
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 2835
                • Superb II combi (3T5)

                #8
                Trochę drogo :shock:
                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  JanuszSz, bo pewnie razem z silnikiem wymienili

                  Komentarz

                  • MARKOW
                    Classic
                    • 2008
                    • 34

                    #10
                    djczas, ile razy był zmieniany rozrząd? - 90/180 tkm. bo pewnie razem z silnikiem wymienili - nie bez. PS. mam wrażenie, że niektórym (djczas) na tym forum wiedzą wszystko lub nie czytają ze zrozumieniem ( wymiana rozrządu + przegląd ), dlatego rozwieje wątpliwości i napisze skąd wzieła się taka kwota

                    1. ROBOCIZNA
                    - klocki przednie de i zamont. 88.20
                    - klocki tylne de i zamont 88.20
                    - chłodnica de i zamont.- wymiana poduszek 315.00
                    - odgrzybienie klimatyzacji 63. 00
                    - pasek zębaty de i zamont. 441.00
                    - pompa wody ( pł. chłodzącego) de i zamont. 50.40
                    - rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00
                    - przegląd 180tkm - 491.40
                    - wymiana płynu chłodzącego - 75.60
                    KOSZT 1801.80 :!:

                    CZĘŚCI - nie bedę pisał części typu (clip. śruba x 14, obejma x2, poduszki x 4)
                    - filtr oleju - 24.31
                    - filtr paliwa - 30.54
                    - filtr pyłkowy - 35.20
                    - klocki przednie - 238. 77
                    - klocki tylne - 150. 49
                    - napinacz paska wielorowkowego - 264.88
                    - olej 5W - 30 SLX III 303.80
                    - pasek wielorowkowy - 130.28
                    - pasek zębaty - 121.73
                    - płyn chłod. - 48.60
                    - płyn do czyszczenia klimy - 135.00
                    - płyn do spryskiwaczy - 18.00
                    - pompa wody 139.88
                    - rolka napinająca - 179.04
                    - świeca zapłonowa - 173. 24
                    - uszczelniacz 1 - 50.40
                    - uszczelniacz 2 - 44.97
                    - wkład filtra powietrza 61.20

                    KOSZT 2340.51 może być o 200 lub 300 zł niższy bo nie wypisywałem drobiazgów

                    ŁĄCZNY KOSZT 4142.31 zł ops: ops: ops:

                    Napisałem to z pozrowieniami dla tych co wiedzą wszystko :idea: .................................................. .......................................... :diabelski_usmiech

                    Komentarz

                    • JanuszSz
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 2835
                      • Superb II combi (3T5)

                      #11
                      MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
                      Sorry za OT.
                      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                      Komentarz

                      • koja86
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 3178

                        #12
                        Zamieszczone przez JanuszSz
                        MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
                        Sorry za OT.
                        Ma prawo zawierzyć auto ASO jeśli go stac na to, jego wola i pieniądze :lol:
                        Takie zwykłe Ambiente

                        Komentarz

                        • JanuszSz
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 2835
                          • Superb II combi (3T5)

                          #13
                          Zamieszczone przez koja86
                          Zamieszczone przez JanuszSz
                          MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
                          Sorry za OT.
                          Ma prawo zawierzyć auto ASO jeśli go stac na to, jego wola i pieniądze :lol:
                          Jasne,że ma prawo.Niky mu tego nie prawa nie odbiera.Lecz niech z pokorą przyjmie do wiadomości,że na forum są osoby lepiej się orientujące.Jakbym taką f-rę zobaczył to bym pojechał od razu do rzeczoznawcy. CYT:" rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00" Co tam qfa smarowali i czym?
                          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                          Komentarz

                          • MARKOW
                            Classic
                            • 2008
                            • 34

                            #14
                            JanuszSz, ceny w ASO może nie należą do atrakcyjnych, ale opowiem Ci historię zapaliła mi się kontrolka check engine i silnik wszedł w tryb awaryjny - pojechałem do ASO - czyszczenie przepustnicy - problemu nie ma. Podłączenie vaga + czyszczenie 182 zł. U mechanika, który "robi wszystko" :wink: podłączenie vaga 90 zł 2 razy podłączał po 100km sytuacja się powtarzała :P fachowcy...................... :diabelski_usmiech- podłączenie w ASO 84 zł

                            Komentarz

                            • koja86
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 3178

                              #15
                              Zamieszczone przez JanuszSz
                              Jasne,że ma prawo.Niky mu tego nie prawa nie odbiera.Lecz niech z pokorą przyjmie do wiadomości,że na forum są osoby lepiej się orientujące.Jakbym taką f-rę zobaczył to bym pojechał od razu do rzeczoznawcy. CYT:" rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00" Co tam qfa smarowali i czym?
                              Spokojnie .........zawsze coś czymś mozna przesmarować :lol:
                              Takie zwykłe Ambiente

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #16
                                MARKOW, nie wiesz ale ci powem ma silnik 1.8t aum więc wiem jaki i co sie w nim wymienia. Mój silnik nie jet już od dawna seryjny a jesli tak wierzysz w ASO to według norm serwisowych dla tego silnika pierwsza wymiana rozarządu jest przewidziana na 180tys km, pierwsza inspekcja paska przy 120 tys następna co 30 tys. Wytłumacz mi jak można to zrozumieć co napisałeś wobec tego co przedstawiłem z wyciągów serwisowych czynności 1.8t.

                                Zamieszczone przez MARKOW
                                Rozrząd był wymieniany przy 180tkm w ASO( faktura z przeglądem :shock: 4200zł.
                                to tak co do kwestii wiedzy ładnie sie kogoś wyzywa jak sie dopiero co zarejestrowało a potem chce aby mu pomóc nie tędy droga jak chcesz to wież w to co mówią w ASO masz szczęscie że w opolu jest Auto Lelek którzy mają jako takich mechaników

                                Co do cen to cię porostu okradli i pisz dokładniej

                                Komentarz

                                • MARKOW
                                  Classic
                                  • 2008
                                  • 34

                                  #17
                                  djczas, nie rozmamiamy o cenach części czy robocizny w ASO, tylko o przyczynie pisku na zimnym. Co do pierwsza wymiana rozrządu jest przewidziana na 180tys km, pierwsza inspekcja paska przy 120 tys następna co 30 tys.- zgadzam sięz tym, że tak jest w instrukcji - to tak co do kwestii wiedzy - tylko wytłumacz mi co oznacza twoje zdanie

                                  "ile razy był zmieniany rozrząd jeśli tylko raz to już zacznij odkładać na nowy silnik"

                                  PS. Nie pomogłeś mi tylko skomentowałeś ceny, potrzebę kupna nowego silnika a jak Ci dokładnie wszystko opisałem, żeby wykluczyć różne prawdopodobne przyczyny pisku ty się zirytowałeś. ops: :x sorry ale mamy sobie pomagać a nie wyrzucać sobie czas rejestracji doświadczony klubowiczu :lol: .........:diabelski_usmiech

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #18
                                    no i do ad remu panowie, OK :?: :evil:
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    Pracuję...