U mnie jest to samo i wysłuchałem, że jest to rolka napinacza. Kiedyś WD spryskałem ale po jakimś czasie problem wrócił. Proponuje sie wsłuchać albo zdjąć pasek i zobaczyć która rolka piszczy
Dzięki, dzisiaj przesmarowałem rolkę alternatora i zobaczę - poszedłem na łatwiznę bo nie musiałem się brudzić. Rozrząd był wymieniany przy 180tkm w ASO( faktura z przeglądem :shock: 4200zł.) obecnie mam dopiero 225 tkm :diabelski_usmiech
djczas, ile razy był zmieniany rozrząd? - 90/180 tkm. bo pewnie razem z silnikiem wymienili - nie bez. PS. mam wrażenie, że niektórym (djczas) na tym forum wiedzą wszystko lub nie czytają ze zrozumieniem ( wymiana rozrządu + przegląd ), dlatego rozwieje wątpliwości i napisze skąd wzieła się taka kwota
1. ROBOCIZNA
- klocki przednie de i zamont. 88.20
- klocki tylne de i zamont 88.20
- chłodnica de i zamont.- wymiana poduszek 315.00
- odgrzybienie klimatyzacji 63. 00
- pasek zębaty de i zamont. 441.00
- pompa wody ( pł. chłodzącego) de i zamont. 50.40
- rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00
- przegląd 180tkm - 491.40
- wymiana płynu chłodzącego - 75.60
KOSZT 1801.80 :!:
CZĘŚCI - nie bedę pisał części typu (clip. śruba x 14, obejma x2, poduszki x 4)
- filtr oleju - 24.31
- filtr paliwa - 30.54
- filtr pyłkowy - 35.20
- klocki przednie - 238. 77
- klocki tylne - 150. 49
- napinacz paska wielorowkowego - 264.88
- olej 5W - 30 SLX III 303.80
- pasek wielorowkowy - 130.28
- pasek zębaty - 121.73
- płyn chłod. - 48.60
- płyn do czyszczenia klimy - 135.00
- płyn do spryskiwaczy - 18.00
- pompa wody 139.88
- rolka napinająca - 179.04
- świeca zapłonowa - 173. 24
- uszczelniacz 1 - 50.40
- uszczelniacz 2 - 44.97
- wkład filtra powietrza 61.20
KOSZT 2340.51 może być o 200 lub 300 zł niższy bo nie wypisywałem drobiazgów
ŁĄCZNY KOSZT 4142.31 zł ops: ops: ops:
Napisałem to z pozrowieniami dla tych co wiedzą wszystko :idea: .................................................. .......................................... :diabelski_usmiech
MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
Sorry za OT.
MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
Sorry za OT.
Ma prawo zawierzyć auto ASO jeśli go stac na to, jego wola i pieniądze :lol:
MARKOW, To napisz na przyszłość,że przeprowadziłeś remont h-ców,rozrządu i kilka innych rzeczy i nie wytrząsaj się nad tymi,którzy więcej wiedzą.Przecież na samych częściach zrobili Cię na ładnych kilka stówek,na oleju i na robocie.Przepłaciłeś w porównaniu do ogólnie stosowanych cen jakieś >1500 zł.
Sorry za OT.
Ma prawo zawierzyć auto ASO jeśli go stac na to, jego wola i pieniądze :lol:
Jasne,że ma prawo.Niky mu tego nie prawa nie odbiera.Lecz niech z pokorą przyjmie do wiadomości,że na forum są osoby lepiej się orientujące.Jakbym taką f-rę zobaczył to bym pojechał od razu do rzeczoznawcy. CYT:" rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00" Co tam qfa smarowali i czym?
JanuszSz, ceny w ASO może nie należą do atrakcyjnych, ale opowiem Ci historię zapaliła mi się kontrolka check engine i silnik wszedł w tryb awaryjny - pojechałem do ASO - czyszczenie przepustnicy - problemu nie ma. Podłączenie vaga + czyszczenie 182 zł. U mechanika, który "robi wszystko" :wink: podłączenie vaga 90 zł 2 razy podłączał po 100km sytuacja się powtarzała :P fachowcy...................... :diabelski_usmiech- podłączenie w ASO 84 zł
Jasne,że ma prawo.Niky mu tego nie prawa nie odbiera.Lecz niech z pokorą przyjmie do wiadomości,że na forum są osoby lepiej się orientujące.Jakbym taką f-rę zobaczył to bym pojechał od razu do rzeczoznawcy. CYT:" rozrusznik de i zamont. - przesmarowanie - 189.00" Co tam qfa smarowali i czym?
MARKOW, nie wiesz ale ci powem ma silnik 1.8t aum więc wiem jaki i co sie w nim wymienia. Mój silnik nie jet już od dawna seryjny a jesli tak wierzysz w ASO to według norm serwisowych dla tego silnika pierwsza wymiana rozarządu jest przewidziana na 180tys km, pierwsza inspekcja paska przy 120 tys następna co 30 tys. Wytłumacz mi jak można to zrozumieć co napisałeś wobec tego co przedstawiłem z wyciągów serwisowych czynności 1.8t.
Zamieszczone przez MARKOW
Rozrząd był wymieniany przy 180tkm w ASO( faktura z przeglądem :shock: 4200zł.
to tak co do kwestii wiedzy ładnie sie kogoś wyzywa jak sie dopiero co zarejestrowało a potem chce aby mu pomóc nie tędy droga jak chcesz to wież w to co mówią w ASO masz szczęscie że w opolu jest Auto Lelek którzy mają jako takich mechaników
Co do cen to cię porostu okradli i pisz dokładniej
djczas, nie rozmamiamy o cenach części czy robocizny w ASO, tylko o przyczynie pisku na zimnym. Co do pierwsza wymiana rozrządu jest przewidziana na 180tys km, pierwsza inspekcja paska przy 120 tys następna co 30 tys.- zgadzam sięz tym, że tak jest w instrukcji - to tak co do kwestii wiedzy - tylko wytłumacz mi co oznacza twoje zdanie
"ile razy był zmieniany rozrząd jeśli tylko raz to już zacznij odkładać na nowy silnik"
PS. Nie pomogłeś mi tylko skomentowałeś ceny, potrzebę kupna nowego silnika a jak Ci dokładnie wszystko opisałem, żeby wykluczyć różne prawdopodobne przyczyny pisku ty się zirytowałeś. ops: :x sorry ale mamy sobie pomagać a nie wyrzucać sobie czas rejestracji doświadczony klubowiczu :lol: .........:diabelski_usmiech
Komentarz