Nie byla rozkładana, ta ma tylko 1 1/2 roku, wymieniałem na gwarancji. test był wykonany tym pseudolaptopem serwisowym.....
Zawsze za pierwszym razem wyłacza a potem jest już OK. Jakiego smaru użyć do trzpienia zaworu....
Ali niedługo wraca z urlopu, podjedź do niego i po 5 min pewnie będziesz wiedział w czym problem
lub możesz poczytać o notlauf-ach i sprawdzać wszystko po kolei
[ Dodano: Sob 08 Mar, 08 21:02 ] Maicroft, albo N75, albo wężyki albo jeszcze co innego
trzeba auto zdiagnozować a nie tylko podłączyć vag-a
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Chyba będę z tym żył i to oleję (mówiąc brzydko), bo jak bym nie wiedział jak to się sprawdza na III biegu , to wyłaczałaby się raz na 2-3 lata....
Powodzenia , daj boże żeby Ci się tylko sprężarka później wysrała a nic innego :lol:
Sorry ale nie moge jak cos takiego słucham , ja np krucho z kasą stałem ale zrobiłem to bo za silnik moge zapłacic 3 tysiace a za czyszczenie turbo zapłaciłem 400zł
Tak, tylko, ze ja ten problem mam dwa lata, po ól roku wymienili turbinę i dalej to samo....
Podobnie z wentylatorem nawiewu, przy 4 stopniu nadmuchu wywalał bezpiecznik, wymienili cały na gwarancji i dalej wywala i muszę z tym żyć, wkońcu to tańszyyyyyyy VWagen :cry:
[ Dodano: Pią 21 Mar, 08 01:03 ]
Czy zawór N 75 wymienia się oddzielnie, czy jest częścią turbiny?
Jak ma ją wyłaczyć, to pojawiają się u mnie wibracje od 3500 obr, jeśli idzie bez wibracji to raczej nie wyłącza.
Komentarz