PO RAZ KOLEJNY: Przeładowywanie turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #26
    Zamieszczone przez PZ13
    o co tu chodzi, oszaleć mozna....
    może nie oszalejesz jak posłuchasz co koledzy wcześniej napisali
    PODŁĄCZYĆ VAG-a I ZROBIĆ JAZDĘ TESTOWĄ :roll:

    WD40 można sobie polać ale np. po osłonach silnika :lol: fajnie wtedy się błyszczą :lol:
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • PZ13
      Ambiente
      • 2008
      • 114

      #27
      Testowali, daje 2,% Bara i ja wyłacza przy 4000 Obr/min, a potem kolejny raz cisza i spokój.....

      [ Dodano: Sob 08 Mar, 08 20:32 ]
      Testowali, daje 2,5 Bara i ja wyłacza przy 4000 Obr/min, a potem kolejny raz cisza i spokój.....

      [ Dodano: Sob 08 Mar, 08 20:32 ]
      2,5 Bara
      ECO POWER ;-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        A sam sensor jest sprawny?? Trzeba by analogowy wskaznik podlaczyc do ukladu i sprawdzic. Czy ktos ta sprezarke rozkladal??
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • PZ13
          Ambiente
          • 2008
          • 114

          #29
          Nie byla rozkładana, ta ma tylko 1 1/2 roku, wymieniałem na gwarancji. test był wykonany tym pseudolaptopem serwisowym.....
          Zawsze za pierwszym razem wyłacza a potem jest już OK. Jakiego smaru użyć do trzpienia zaworu....

          Nie jest on znowu w takiej złej kondycji:
          Załączone pliki
          ECO POWER ;-)

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #30
            Zamieszczone przez PZ13
            2,5 Bara
            czyli 1.5 bara
            a dokładniej to pewnie pokazał 1.57bara bo to jest wszystko co vag w tym aucie pokarze
            Zamieszczone przez PZ13
            Testowali
            jak testowali to co zdiagnozowali :?: :roll:

            [ Dodano: Sob 08 Mar, 08 20:56 ]
            Zamieszczone przez PZ13
            Jakiego smaru użyć do trzpienia zaworu....
            po co go smarować :?:
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Smarowanie trzpienia to nic nie da. Bo albo mieszek sie zacial bo jest zgnity w srodku, albo zablokowaly sie kierownice w sprezarce.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #32
                Ali niedługo wraca z urlopu, podjedź do niego i po 5 min pewnie będziesz wiedział w czym problem
                lub możesz poczytać o notlauf-ach i sprawdzać wszystko po kolei

                [ Dodano: Sob 08 Mar, 08 21:02 ]
                Maicroft, albo N75, albo wężyki albo jeszcze co innego
                trzeba auto zdiagnozować a nie tylko podłączyć vag-a
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • PZ13
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 114

                  #33
                  Chyba będę z tym żył i to oleję (mówiąc brzydko), bo jak bym nie wiedział jak to się sprawdza na III biegu , to wyłaczałaby się raz na 2-3 lata....
                  ECO POWER ;-)

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez PZ13
                    Chyba będę z tym żył i to oleję (mówiąc brzydko), bo jak bym nie wiedział jak to się sprawdza na III biegu , to wyłaczałaby się raz na 2-3 lata....
                    Powodzenia , daj boże żeby Ci się tylko sprężarka później wysrała a nic innego :lol:




                    Sorry ale nie moge jak cos takiego słucham , ja np krucho z kasą stałem ale zrobiłem to bo za silnik moge zapłacic 3 tysiace a za czyszczenie turbo zapłaciłem 400zł
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • PZ13
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 114

                      #35
                      Tak, tylko, ze ja ten problem mam dwa lata, po ól roku wymienili turbinę i dalej to samo....

                      Podobnie z wentylatorem nawiewu, przy 4 stopniu nadmuchu wywalał bezpiecznik, wymienili cały na gwarancji i dalej wywala i muszę z tym żyć, wkońcu to tańszyyyyyyy VWagen :cry:

                      [ Dodano: Pią 21 Mar, 08 01:03 ]
                      Czy zawór N 75 wymienia się oddzielnie, czy jest częścią turbiny?

                      Jak ma ją wyłaczyć, to pojawiają się u mnie wibracje od 3500 obr, jeśli idzie bez wibracji to raczej nie wyłącza.

                      Co myslicie?
                      ECO POWER ;-)

                      Komentarz

                      Pracuję...