[O1] Dziwny objaw jak na diesla

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrekosw
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 8

    [O1] Dziwny objaw jak na diesla

    Zamieszczone przez maciejk77
    nic sie nieustabilizowalo, samochod spala wiecej, chyba ze wczesniej jezdzilem wolniej
    Już się ustabilizowało a Ty poznałeś auto i wiesz na co je stać 8) dlatego spalanie się nie zmniejszyło, ja miałem tak samo na początku nawet 5 litra po trasie a teraz ledwo 6,5 jak mam bardzo lekką nogę :diabelski_usmiech
  • Spike
    Drive
    • 2007
    • 55

    #2
    [O1] Dziwny objaw jak na diesla

    Witam

    Mam taki problem podczas jazdy na wysokich obrotach coś strzeliło pod maską jakbym miał LPG :shock: i od tego momentu skodzinke dusi jak dodaje gazu :? Może jakieś podejrzenia ??

    Z góry dzięki za wszelkie sugestie
    Jahrem
    :food

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      ...moze zaczela tez kopcic na czarno? jezeli tak to pewnie jakis waz w dolocie strzelil.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        #4
        pewnie któraś z opasek na rurach intercoolera się zsunęła
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • Spike
          Drive
          • 2007
          • 55

          #5
          Obejrzałem pobieżnie rury i węże i wszysto wygląda na OK :|
          Dziś mam zamiar wybrać się do jakiegoś mechanika niech to rozbierze i zobaczy.

          Zauważyłem również że oprócz występowania duszenia jakby non stop octavia chodziła jak zwykły diesel a w momencie mocniejszego przyśpieszenia efekt jak notlauf :| to jakoś dziwnie buczy spod maski jakbym miał stożek zamiast filtra mimo że jest cały i nowy. :cry:
          Jahrem
          :food

          Komentarz

          • dariuspolo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1168

            #6
            Spike, czyli napewno masz nieszczelnosc, eora nie musiala spasc wystarczy ze opaska nie trzyma dobrze lub jest rysa(pekniecie) na roze lub IC gdzies mniedzy wyjsciem turbo a zaworem EGR.
            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
            Zuzycie paliwa

            Komentarz

            • Spike
              Drive
              • 2007
              • 55

              #7
              Witam

              Zlokalizowałem rurę która wyskoczyła. To ta biegnąca od IC obok zbiornika spryskiwaczy i płynu chłodzącego w stronę EGR, wyszła przy samym IC pod lampą i z dojściem :?

              Jakby tego było mało wyskakując zaczęła obcierać o koło paska klinowego i przetarła się :/

              P.S.

              Czy ktoś jest w stanie zlokalizować mi numer katalogowy tej rury? Bo nie mam ETKI ani nic podobnego

              Dodaje zdjęcie o co mi chodzi (zaznaczone czerwonym kwadratem).

              Jahrem
              :food

              Komentarz

              • JanuszSz
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 2835
                • Superb II combi (3T5)

                #8
                Spike, w etce ta rura nie występuje jako część zamienna.Zamiennik,to ten,którego numer Ci podałem.Kosztuje 200 zł.Rozsądne wyjście,to wyjęcie tego elementu i oddanie do zakładu spawającego plastiki.Obejrzałem u siebie,to jest tworzywo,a nie guma.Koszt naprawy zamknie się kwotą 10 zł.
                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  Spike, masz taka jak na zdieciu z czujnikiem czy masz czujnik (map-sensoe) w Intercoolerze?
                  Mam taka rure z ASV (bez czujnika) jak chcesz to reszta na PW(jak ja chcesz to sie pospiesz bo od jutra 14:00 do poniedzialku bede niosiagalny).
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • Spike
                    Drive
                    • 2007
                    • 55

                    #10
                    Zamieszczone przez JanuszSz
                    SpikeRozsądne wyjście,to wyjęcie tego elementu i oddanie do zakładu spawającego plastiki.Obejrzałem u siebie,to jest tworzywo,a nie guma.Koszt naprawy zamknie się kwotą 10 zł.
                    Właśnie tak zrobiłem Już pospawane koszt 0 zł znajomy

                    Zamieszczone przez dariuspolo
                    Spike, masz taka jak na zdjęciu z czujnikiem czy masz czujnik (map-sensoe) w Intercoolerze?
                    Mam taka rurę z ASV (bez czujnika) jak chcesz to reszta na PW(jak ja chcesz to sie pospiesz bo od jutra 14:00 do poniedziałku będę nieosiągalny).
                    Mam bez czujnika. Poczekam czy z pospawaną się coś będzie działo (mam nadzieje że nie). Dzięki za ofertę


                    DZIĘKUJĘ wszystkim za pomoc Oby teraz było ok
                    Jahrem
                    :food

                    Komentarz

                    Pracuję...