Regeneracja turbiny we Wrocławiu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tasssman
    Classic
    • 2008
    • 33

    Regeneracja turbiny we Wrocławiu

    no Kubuś pięknie.. dawać następni... bez krępacji prosze
  • Parch
    Drive
    • 2007
    • 74

    #2
    Regeneracja turbiny we Wrocławiu

    Problem mam, bo pojawił się olej w IC (ubywa też oleju w silniku) co zapewne oznacza nieszczelną turbinę i konieczność regeneracji/wymiany. Samochód ma przejechane 160 kkm.

    W związku z tym kilka pytań:

    1. Regenerować czy wymienić turbinę na nową? Czy nowe turbiny dedykowane do ASV można w ogóle kupić?

    2. Jakie są m/w ceny regeneracji a jakie wymiany?

    3. Czy podczas tzw. remontu turbiny standardowo czyści się układ dolotowy (EGR, kolektor, ...)

    4. Czy ktoś z forumowiczów regenerował turbinę we Wrocławiu? Jeśli tak, to może polecilibyście jakiś zakład, żeby zdiagnozować mojego Szkodnika?

    Na koniec prośba: wiem, że proszę o dosyć dla niektórych oczywiste i może banalne informacje, ale bądźcie dla mnie wyrozumiali, bo jestem lajkonikiem w temacie.

    Komentarz

    • sptom
      Rider
      • 2007
      • 351

      #3
      Witaj
      Ja robiłem swoja w Turbo serwis na Klimasa. Niemal rok temu oddałem bo zapiekały się kierownice. Naprawiono w miarę sprawnie co prawda mieli mały poślizg czasowy ale naprawili. Z tego co pamiętam za usługę płaciłem 350zł albo 400?

      TURBO SERWIS
      ul. Ks. Czesława Klimasa 4
      50-515 Wrocław
      tel. (071) 360-01-99
      kom. 501-388-730
      e-mail: [email protected]
      Niezawodna regeneracja turbosprężarek. 2 lata gwarancji. Certyfikowany serwis Turbo Serwis. Jesteśmy znani w całej Europie. Sprawdź nas!


      TURBOSPRĘŻARKI Teresa Gola
      ul . Legnicka 52a
      54-204 Wrocław

      tel. 071-350-07-16
      tel. kom. 0692487450
      e-mail: [email protected]


      AUTOSERVICE Jaro & Sław
      50-348 Wrocław, ul. Sienkiewicza 32
      tel. (071) 792 50 28, tel. kom. 0502 690 890, tel./fax (071) 792 50 27
      NIP 898-001-78-40
      Dostojnie do przodu by Dynosoft

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Dużo pojwiło sie tego oleju? A ile Ci ubywa ? 160 tys i regenracja?
        Ja bym to dokladniej sprawdził. Bo moze nie ma tragedii. Szkoda poprostu kasy.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • mariobros
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 551

          #5
          To ja dodam od siebie. W zakładzie poniżej robiłem turbo od escorta 1.8TD. Od tego czasu auto przejechało ponad 100kkm (teraz jeździ nim kolega) i nie ma problemów. To o tyle istotne, że wcześniej 3 regeneracje w zakładzie w Legnicy (AKARA-TURBO) zakończyły się fiaskiem, za ostatnim razem rozłożył się silnik. Oto adres:

          Ted-Metal. Turbosprężarki
          tel. 0 71 326 09 26
          adres
          51-168, Wrocław, Sołtysowicka 1
          woj. dolnośląskie
          Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
          Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Zamieszczone przez mariobros
            auto przejechało ponad 100kkm (teraz jeździ nim kolega)
            Essi Cie nie lubil :P
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Parch
              Drive
              • 2007
              • 74

              #7
              Zamieszczone przez rafalus
              Dużo pojwiło sie tego oleju? A ile Ci ubywa ?
              Nie wiem ile się pojawiło - zaczęło kapać z prawej strony z łączenia zderzaka z nadkolem.
              Po zrobieniu ~ 900 km (ok. 650 km z prędkością 150-160 km/h) podczas świąt dolałem z pół litra oleju. W trasie złapałem dwa razy notlaufa (na początku jazdy), potem wszystko było ok. Objawy typowe: obroty 3k i muł. Acha - sprężarka chyba się nie wyłączała, bo cały czas gwizdała.
              Na wszelki wypadek w wielką sobotę byłem w ASO w Tarnowie i nic nie stwierdzili oprócz błędu przeładowywania turbiny na kompie. Wykluczyli przepływomierz, ponoć sprawdzili n75, wymienili filtr powietrza i tyle. Pojechaliśmy na jazdę testową z pracownikiem ASO i oczywiście jak to zwykle bywa w obliczu serwisu samochód napierdzielał jak wściekły. Katowaliśmy go przez 30 min. i wszystko było git. Po powrocie do ASO na kompie żadnych błędów nie stwierdzono (wcześniej oczywiście wykasowali pamięć).

              No i wszystko było ładnie aż do tego weekendu, bo stwierdziłem ten wyciek oleju, a wcześniej na 100% go nie było. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że mógł zwyczajnie strzelić IC albo spaść/pęknąć jakiś wężyk. Tyle że nie zauważyłem różnicy w pracy silnika - żadnych świstów, drgań itp. No może jakby trochę słabiej auto ciągnie, ale ciężko mi to obiektywnie stwierdzić.

              Generalnie mógłbym sam sobie sprawdzić ten IC i do tego przeczyścić pewnie rury, EGR i dolot ("szukajka" działa super - naczytałem się i teraz w dziedzinie tzw. jebax theoretix jestem mocny, hehe), tyle że nie mam za bardzo jak, bo auto stoi pod chmurką, nie mam podnośnika, poza tym akurat ciągle leje. Dlatego szukam sprawdzonego fachowca, który się podejmie, zrobi dobrą robotę, a ja wyłożę kaskę i będę zadowolony. Nawet zakładam wymianę turbiny na "brand new", żeby mieć spokojną głowę.


              Zamieszczone przez sptom
              TURBO SERWIS
              ul. Ks. Czesława Klimasa 4
              50-515 Wrocław
              tel. (071) 360-01-99
              kom. 501-388-730
              e-mail: [email protected]
              www.turboserwis.pl
              Właśnie słyszałem coś o tym, że na Klimasa są fachowcy od turbin - skierowali mnie tam ludzie z Jetronica. Ponoć jest tam kilka zakładów dlatego wielkie dzięki za konkretny namiar.

              Na koniec prośba do wszystkich - wiem, że temat turbin się non stop przewija i w sumie wszystko już zostało powiedziane, ale jak macie jakieś wskazówki, ewentualnie namiary na nowe sprężarki to piszcie. THX.

              Komentarz

              Pracuję...