Witam serdecznie. Kupilem Octavie z silnikiem AHF 1.9 TDI i zwiekszona moca do 140KM. Jest z PL salonu i chce przerzucic z niej silnik do swego auta. Pomozcie. Jak to zrobic??
- Dokladnie chodzi mi o kompa i immo!!
- Orientujecie sie na ile PIN jest komp w ALH a na ile w AHF.
- Co trzeb przelozyc oprocz silnika ze skrzynia i kompa?
- Co z immobilizerami?
- Jak z zegarami bo w nowszych TDi immo jest w zegarach.
- Jak z kluczykami?? Czy zostana oryginaly czy tez musze stacyjke zmieniac?
Kupilem Octavie z silnikiem AHF 1.9 TDI i zwiekszona moca do 140KM. Jest z PL salonu i chce przerzucic z niej silnik do swego auta.
A to auto do ktorego bedzie to wkladane to...
Przerzucasz wszystko komp z licznikiem i stacyjka i po sprawie. Zadne immo nie beda robic problemow
Jak masz silnik ALH to po co przekladac wszystko, generalnie to jakas bzdura przekladac ten silnik. Przeciez ALH to jest to samo, co AHF tylko z mniejszymi wtryskami. Wiec zmieniasz wtryski, zmieniasz komputer z w/w elementami i po sprawie. Chcesz zrobic 'cos' tylko nie bardzo umiesz opisac, co masz, a co nie, albo zabierasz sie od dupy strony do tego.
Sluchaj widze ze bardzo orientujesz sie w tych sprawach. Mam golfine 4 i padla mi pompa wtryskowa wiec sie zastanawialem. W tamtym kompie z O1 jest program wrzucony i chcialem to wszystko przerzucic, wizualnie zauwazylem ze silniki sa identyczne!! Ten z O1 silnik ma 65.000km mniej i jest w idealnym stanie. Powiedz mi prosze czy jak przerzuce sam silnik ze skrzynia do mego golfa z o1 to czy musze zmieniac komp czy tez pojdzie na starym?? Co radzisz przyjacielu? Czy np przerzucic wszystkie graty z O1 tzn pompe wtryskowa, turbinke, agr, wtryski i pojdzie to na moim kompie czy tez lepiej dorzucic do tego stacyjke z licznikami i komp? Pozdrawiam serdecznie adrianek1982
adrianek1982, problemy zaczna sie dopiero jak przezucisz kompa( wtedy potrzebujesz i wtryski), lub licznik O1 (w obydwoch przypadkach koniecznosc spasowania immo), ale jezeli chcesz miec moc tej octavki to musisz to zrobic, na biede sam kadlub silnika i turbo moze zostac twoj bo sa te same, pompa(wiadomo bo stara jest zepsuta),wtryski i komputer pozniej jakiegos dobrego elektryka samochodowego i to wszystko razem spasowac.
Komentarz