Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TDI Biegi...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • TDI Biegi...

    Co do miski, to jak ma sie tak duzo szczescia, ze plastikowa oslona poleciala, to polecam zaczac zbierac $$$ na metalowa - nie zartuje.

    Mowisz o pasku, ktory jest pod zderzakiem czy ten na srodku zderzaka, ktory przechodzi pod tablica rejestracyjna :?:

    A to przy lusterku to oslona przeciwsloneczna. Jak slonce dobrze i upierdliwie wali szczegolnie zima, to najczesciej wlasnie nad lusterkiem oslepia. Wtedy otwierasz to do pionu i po klopocie :szeroki_usmiech
    RS BLUE

  • #2
    TDI Biegi...

    Jak wam w TDI VP wchodza biegi , od jakiegos czasu nie precyzyjnie wchodzi mi 3 (trzeba galka celowac aby ladnie weszla,a jak sie chce szybciej wcisnac(np. wymijanie) to czuc takie opory jak by o cos sie zawadzalo? ). A czasami tez z jedynka jest problem ,ze szybciej wzuce 2 niz 1 zeby ruszyc :roll:
    Cos juz moglo sie posypac,synchronizator lub jakies zle ustawienie (dodam ze trojka od nowosci wchodzila tak jakos dziwnie,ale ostatnio to az nie lubie jej wzucac :roll: )?
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      Miałem identyczną sytuację w mojej Fabii 1,9 TDI ATD. Też 3-ka właziła opornie, zmienić szybko z 2-ki był problem a po wyrzuceniu z 3-ki na luz i ponownym jej wrzuceniu wchodziła dobrze. Pojechałem do ASO i przy okazji rocznego przeglądu przeprowadzili regulację cięgien i problem ustąpił. Zapłaciłem za tą usługę chyba około 30-40 zł. Warto ba to zwrócić uwagę, naprawdę.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez hiszpanin
        Pojechałem do ASO i przy okazji rocznego przeglądu przeprowadzili regulację cięgien i problem ustąpił.
        Oby to byla tylko kwestia ustawien :roll:
        W sumie zostal mi jeden miesiac gwarancji trzeba podjechac :?
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #5
          Re: TDI Biegi...

          Zamieszczone przez Samiec
          Cos juz moglo sie posypac,synchronizator lub jakies zle ustawienie (dodam ze trojka od nowosci wchodzila tak jakos dziwnie,ale ostatnio to az nie lubie jej wzucac :roll: )?
          U mnie tez trojka od nowosci trzeba bylo "celowac". Ile razy nie weszla mi na S to tylko ja wiem. :evil: Ale ostatnio jakby jej sie poprawilo.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz


          • #6
            Ja mam cały czas problem z jedynką. Byłem na regulacji, przez pewien czas było OK, ale później znowu sytuacja zaczęła się powtarzać. Chyba na najbliższym przeglądzie znowu zwrócę im na to uwagę...
            Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

            Komentarz


            • #7
              Jak na postoju(zapalony silnik) wcisne sprzeglo i ruszam galka to kiepsko wchodzi ta 3ka ,tak ze 4 razy wzuce i za piatym wchodzi ladnie :?
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz


              • #8
                ciekawe, nie mamŻADNYCH problemów z nieparzystymi biegami k
                za to czasem nie trafiam z 2 :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Nexus6
                  ciekawe, nie mamŻADNYCH problemów z nieparzystymi biegami k
                  za to czasem nie trafiam z 2 :diabelski_usmiech
                  U mnie 2 to wchodzi najlepiej k , dalej kolejno gorzej 5 ,4 ,1 i 3 :?
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    w moim turbognojku wszystkie biegi wchodza jedwabiscie
                    z poczatku mialem problemy z zacinajaca sie dwojka, a pozniej z zacinajaca sie trojka...a z czworka nie mam zadnych problemow, juz sie nauczylem je wrzucac wszystkie :roll:
                    przy jakich predkosciach wrzucacie odpowiednio biegi?
                    heheh

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez rastafaraj
                      przy jakich predkosciach wrzucacie odpowiednio biegi?
                      To zalezy od sytuacji :diabelski_usmiech
                      Jadac wolno ,1 start ,przy ~20km/h 2 ,potem przy 40km/h 3 ,przy 60km/h 4,przy70-80km/h 5ka. Jadac troche szybciej to plus 10km/h na kazdym biegu .
                      Najczesciej zmieniam biegi miedzy 2400rpm do 3000rpm.
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        powiedzmy ze sytuacja to sprint spod swiatel
                        przez cale 3 lata mojego uzytkowania Octavi nigdy nie jechalem na 5 biegu ponizej setki
                        1-40 ; 2-80 ; 3-130 ; 4-160 ; 5-vmax
                        heheh

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez rastafaraj
                          powiedzmy ze sytuacja to sprint spod swiatel
                          Jedynka to nie wiem ile ,nie zdaze zobaczyc ops: a juz zmianiam :wink: ale przy sprinice nei krece po wyzej 4000rpm , bo raczej u siebie nie mam juz po co bo moc w tych granicach mam najwyzsza.
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez rastafaraj
                            powiedzmy ze sytuacja to sprint spod swiatel
                            przez cale 3 lata mojego uzytkowania Octavi nigdy nie jechalem na 5 biegu ponizej setki
                            1-40 ; 2-80 ; 3-130 ; 4-160 ; 5-vmax
                            Nie no to juz lekka przesada ale spod swiatel szczegolnie jak widze ze ktos bedzie sie staral "wciac" na moj pas przede mnie to wyglada to tak:
                            1-30 pare; 2-50 pare; 3-80 pare; 4-110 no gora 120 i potem 5
                            Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
                            mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

                            Komentarz


                            • #15
                              jak widze ze ktos bedzie sie staral "wciac" na moj pas przede mnie to wyglada to tak:
                              to coś cianko jak na 110 :roll: moja 3-120, 4-150, 5-max
                              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                              www.wasilewski-foto.pl
                              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X