Sa takie srodki ktorymi smaruje sie szybe zeby nie parowala ani nie zbierala wilgoci ale za Boga nie pamietam teraz jak to sie nazywa... Mozesz tez umyc dokladnie szybe jakims srodkiem do mycia szyb i dobrze ja wytrzec albo wysuszyc dmuchawa i to powinno pomoc.
[O1] Lepsze wspomaganie - Jest alternatywa !!!
Zwiń
X
-
[O1] Lepsze wspomaganie - Jest alternatywa !!!
Czytam ze chłopaki maja problem z wspomaganiem. Niby ciężko chodzi. Fakt sam sie już do tego przyzwyczaiłem. Choć ostatnio jak jeżdżę innymi autami i jak wsiadam do mojej czesi to sie wqufiam.. Fakt mam 17 stki z oponą 225 i tak sobie to tłumacze ze taki but to ciężko pokręcić.
Ale do rzeczy ...
Pojechałem do "ziomków" z aso. miałem urlop wiec se myśle ich pomęcze I po 30 minutowym lamentowaniu by mi coś zrobili z wspomaganiem chłopaki sie przełamali. Samochód wjechał na warsztat. Po 30 minutach wołają mnie i każą sprawdzić czy to mi odpowiada. Wsiadam kręce kierownica i :shock: Kufa wspomaganie.
Patrze i szukam gdzie mi zamontowali guzik CITY z niedowierzania wychodzę sprawdzić czy koła sa w powietrzy czasem i nie. No szok. !!! Wspomaganie działa tak zajebiście ze sie opisać nie da. Kręce moimi ciężkimi "laciami" 17 225 jednym muśnięciem palca. Dosłownie jak w OII. Mówie chłopaki co wyście zrobili o co chodzi .. a po chwili o ....... czy mnie na to stać ?
Oni z uśmiechem na twarzy zaprosili mnie na kawunie i mówią co jest
Niestety nie moge za duzo mówić bo to nie jest oficjalne .. Powiem jedynie ze pompa wspomagania która wylądowała u mnie to nowa pompa z znacznie większym o prawie 30 bar ciśnieniem :szeroki_usmiech Ma taki power ze u ciągła by koła ikarusa
Wyjechałem w trase i szał. Nie ten samochód. Auto prowadzi sie znacznie lepiej. Przy większych prędkościach wspomaganie działa jak należy nie jest za lekko. Jest wsam raz. Juz nie trzeba sie siłować z autem szybkie skręty bez wysiłku ... jednym palcem ..
Co do kosztów - są banalne w porównaniu do tego co uzyskałem. Szczególnie ze wzieli mi w rozliczenie moją stara pompę która była dobra. Oczywiście wypytałem o możliwość kupna dla znajomych. Nie ma chyba większego problemu w sumie ale nie mam liczyć na hurt. Kilka sie da załatwić. Jak by ktoś był chętny to pompka jest do wzięcia za 430zł. Of corse jest na to gwarancja. Papiera niet :P Ja płaciłem 230zł bo dostałem 200 upustu za starą
Od razu uprzedze ze nie ma możliwości oddania starej i wzięcia nowej. Mi zrobili wyjątek tak, że starą proponuje puścić na allegro
To jest kolena po tuningu i zawieszeniu rzecz którą żałuje ze dopiero teraz zrobiłem. No ale człowiek nie wiedział i zył w nieświadomości.
Jednym słowem polecam - różnica jest nie do opisania !!! :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
-
-
neck99, ciekawe rzeczy opowiadasz :szeroki_usmiech Ja nienarzekam na zbyt slabe wspomaganie ale mam standardowe opony 195 jeszcze :P Moze i bym skorzystal z tej oferty ale jak sadzisz czy jak sobie taki patent zaaplikuje do siebie to niebedzie az zbyt mocne wspomaganie i zamast zyskac to strace na wlasciwosciach jezdych :?: Bo fakt faktem w porownaniu do wspomagania w Volvo mojego ojca ktore wazy 1700kg to w Octavii to tak jakby go niebylo
Pozdro.
BTW. Da sie to ugadac w kazdym serwisie Skody :?: Chodzi o 3city.
Komentarz
-
-
Misiekoctavia, Myśle ze nie bo na 195 zimowych w zimie fakt czułem ze jest lepiej ale dalej nie było rewelacji. Podczas jazdy wspomaganie słabnie więc nie ma stresu ..
kenw, Załozyli i tyle - nie miałem jej w łapach :szeroki_usmiech. W łapach miałem tylko swoja starą przez chwile wiem ze to była KYB
Jak sie da zobaczyć nr na zmontowanej to sprawdze.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99,
Orientujesz się, czy montaż tej pompy jest P&P, czy trzeba coś przestawiać w kompie?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Wydaje mi się,że pompy były różne w zależności od silnika i wyposażenia samochodu.U mnie jest np. 100 bar(KYB).Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Krzycho-63, Dokładnie .. VW wkładał 90 i 100 bar.
Ta moja jest duzo mocniejsza
adaś, Wszystko pasuje P&P nic sie nie przerabia to pasująca fabryczna pompa
Nic nie trzeba w kompie grzebać
Po prostu jest to duzo, duzo bardziej wydajniejsza pompaOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99,
Ok, daj znać jak będą się kroić jakieś sztuki tego cudaJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
adaś, sa do wziecia .. kilkaOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Yogi, niet .... takie rzeczy to w ERZEOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
o nie pierdziel, może zależy od komputera ale narazie wszyscy co próbowali w f to się udało zmienić:
wejsc w kodowanie [44] i np z fabrycznego 10140 np na 10160
2 = GTI
3 = Comfort
6 = Handicapped (very light)
00110 - Normalna siła wspomagania dla ciężkich wozów
00130 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkosciach dla ciężkich wozów
00140 - Normalna siła wspomagania dla lekkich wozów
00150 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkościach dla lekkich wozów
00160 - Handicap - najwyższa siła wspomagania.
zmieniłem na GTI = słabsze wspomaganie i lepsze "czucie" samochodu
Komentarz
-
-
Czyli jak, da się to zrobić w O1, czy nie? Może ktoś kto ma Vaga i chęci by spróbował. Ja niestety mam tylko to drugieJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
o nie pierdziel,
adaś, Da sie .. nie wiem czy ja pisze nie po polskiemu ? :szeroki_usmiech Wystarczy tylko i wyłacznie zamienić pompe na ta mocniejszą. Bez vaga bez komputera bez tunerów bez kosmitów i innych .. Cała filozofia to wyjąc starą pompe wsadzić nową zalać nowym płynem 1L i po sprawie. Robota w 20 minut
Czego jeszcze nie rozumiesz ?OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99
Ok, czyli wszystko jasne. Czy te pompy w promocyjnej cenie dostępne są tylko teraz, czy w przyszłości też jest szansa, że będą?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
adaś, kajne anung sa moze i beda .. może i nie.
Generalnie odechciało mi sie załatwiać cokolwiek. Powiem szczerze ze często ludzie narzekali na wspomaganie O1 i główkowali co z tym zrobić. Az tu pewnego dnia dostają gotowe rozwiazanie na tacy i co ? dupa - praktycznie zero reakcji. Liczyłem ze będzie większy entuzjazm.
Jak narzekali to sie postów robiło ze hej. A jak maja rozwiązanie problemu to milcza.
Uznajmy ze nie było tematu. Narzekajcie dalej i trenujcie biceps-y
Z mojej strony to wszystko - można zamknąć temat !
bajo :wink:OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Miras nie nerwujsja - moim zdaniem "problem" ze słabym wspomaganiem w O1 jest taki że jak się o tym nie myśli albo nie jeździ często autem z mocniejszym wspomaganiem to się tego nie zauważa - jestem pewny że efekt jest super - wiem to bo jak wsiadam do czarnej po Ani megance to wydaje mi się że wspomagania nie ma - ale parę minut i już o tym zapominam - do następnego razu.
dlatego ludziska myślą - super - jest rozwiązanie itp.. ale jak trzeba wysupłać 400 z kieszeni to już gorzej wiem bo też tak mam
zatem trenujemy bicepsy dalej ale naprawdę super że opisałeś temat - chwała Ci za to
Komentarz
-
-
paf,
sorki ale dziś mam kiepski dzien. I na kazdego sie bocze. Sorry :wink:
BTW: nie chodzi mi o to by sie ludzie decydowali i kupowali bo to nie moja brocha ich wspomaganie ich samochód ich fura. Liczyłem na większy entuzjazm i tyle .. Ja lubie takie nowinki i trick-i jakie można zastosować w naszych czesiach ..OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Czyli jaki z tego wniosek , ze zamiana pompy da tylko polowiczny efekt ? Mam wrazenie ,ze taki trik na trasie moze okazac sie nawet niebezpieczny , tak bylo np z nissanem primera , gdzie wspomaganie chdzilo pieknie ,ale przy ok 150 km\h trzeba bylo sie mocno skupic ... :wink:miauuuuuuuuuuu!
O1 SLX
Komentarz
-
-
Sory że odgrzewam kotleta 4 letniego rozwiązanie na tacy może i było podane ale brak numeru pompy która tak znacząco poprawia siłę wspomagania i jest plug&play. Czy to może pompa od 2,5 TDI która ma 127bar? Pytam przyszłościowo gdy pompa odmówi posłuszeństwa to się kupi większą. Swoją drogą po przesiadce z felicji wydawało mi się że octavka ma wspomaganie bajka, ale niestety ostatnio wsiadłem do passata b5 97" szwagra, 1.8T i tam dopiero jest wspomaganie. Mogło by tak chodzić w octavce.
Komentarz
-
Komentarz