Jaka wybrac octavie??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • martino
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2007
    • 974

    #26
    Wiem co czujesz bo sam szukam autka

    Moją Ślicznotkę mi rypnęli w kwietniu....

    W każdym razie POWODZENIA W SZUKANIU.... I PRZYJEMNOŚCI W JEŻDŻENIU jak już znajdziesz...

    (czego i sobie życzę)
    Pozdrawiam
    Martino
    125 KM /272 Nm - to już było....
    teraz jest duży "+"
    dgw.esite.pl


    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
    -----------------------------------------------
    PerfectService by DobryGrześWawa

    Komentarz

    • Marcinisko
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2006
      • 149

      #27
      Zamieszczone przez Niedziel
      powiem tak silnik wybralem juz bedzie to napewno 1,9tdi 110km... ale dalej wersja... czytalem na forum ze kilka osob wybralo octe tour ice +, ja poczatkowo zastanawielm sie nad elegance i laurinem, wg mnie elegance to chyba 2 po laurinie pod wzgledem wyposarzenia...
      Powiem ci, że to tak trochę dziwnie piszesz. Dolny próg to 110, a górny to 130-tak to lepiej brzmi. Sam zawężasz sobie pole działania obcinając widełki tam gdzie jest to całkowicie zbyteczne, a nawet błędne. Jeżeli chodzi o wypas to ja mam Elegance, ale bez Climatronica. Mam też tapicerkę w kolorze skóry jak w L&K, ale z materiału. Wygląda fajnie i kilka osób się nawet pomyliło. Jest "trochę" bardziej podatna na zabrudzenia, ale w dobie dzisiejszych chemikaliów no-problemo.
      Życzę ci powodzenia i szczęśliwego samochodu. Oglądaj, oglądaj i jeszcze raz oglądaj. Tak to się przekonasz co jest na rynku i wtedy ustosunkujesz wymogi do życzeń. Pismo przyjmie wszystko, ale to wtedy zakrawa na koncert życzeń. Powodzenia!

      Komentarz

      • capriman
        Ambiente
        • 2008
        • 199

        #28
        Niedziel -nie łatwiej zapytać o wersję jak dzwonisz jeśli w ogłoszeniu nie podają?Właściciel wie jaką ma wersję..Nie znalazłeś octy z klimą?Stary-szukasz przyszłego auta w promieniu 50km?Ja swoje maleństwo znalazłem w Warszawie a jestem spod Gdyni..Jak taki jesteś zapracowany to podzwoń w tygodniu-magluj pytaniami-jak się jąkają to odpuść sobie i dzwoń do następnych i umawiaj się na weekend..tyle,że dobre auta szybko znajdują kupca i większość z nichnie czeka na niedzielnych oglądaczy..Nie zapomnę jak po swoją wyrwałem w środę po pracy-z Gdyni do Wa-wy trochę jest a tu jeszcze oględziny,jazdy,targowanie się,papierowa robota..z trasy zjechałem w czwartek na godzinę przed rozpoczęciem pracy-jeszcze zdążyłem kupić lagę na kierownicę w całodobowym markecie-no i kilka redbuli żeby nie paść w robocie..

        Komentarz

        • mich@l
          Classic
          • 2008
          • 2

          #29
          Jak sprawuje się octavia z 90KM silnikime ?

          Witam,

          A co Panowie sądzicie o octaviach 2000r z silnikami 90KM ?
          Jak to się sprawuje i czy dla np kombi nie jest zasłaby ?

          Komentarz

          • capriman
            Ambiente
            • 2008
            • 199

            #30
            Niektórzy twierdzą,że fabiami 1,2 też da się jezdzić,ale jaki w tym komfort..napewno lepiej na tym wyjdziesz niż na benzynie,silnik mało awaryjny,ale ja bym w to nie wchodził..to co wydasz później na chipa bo nie będziesz już wyrabiał-wydaj lepiej odrazu na 110KM a najlepiej z końca roku kiedy były już po liftingu..Zresztą zapytaj autorusa-sam klął na swoje 90KM

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Jak by kolega znalazl ALH 90KM to zmienic tylko wtryski na te od wesji 110KM (koszt 500-1000zl) lub jakies wieksze i do tego program i z biednego silnika 90KM mamy lekko liczac 130KM i bedzie to jezdzic juz duzo lepiej niz seryjne 90KM, a koszt nie jakis astronomiczny.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • capriman
                Ambiente
                • 2008
                • 199

                #32
                czyli 1000 wtryski+1500program..no nie zostaje się w sytuacji bez wyjścia,ale różnica cenowa między 90 a 110 nie jest aż taka duża..

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Ale seryjna 110KM nie bedzie jezdzic jak 90 + mod
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Niedziel
                    Classic
                    • 2008
                    • 10

                    #34
                    capriman, powiem tak wczesniej po astre jechalem 541km od domu po nia, dla mnie nie wazne skad jest auto wazne jaki stan itd... ja moge nawet jechac na koniec polski byle bylo warto...wiesz dzwonic i pytac jaka wersja niema problemu zadnego... allegro przegladam dziennie i mam wlaczone nowosci, wszystko przychodzi na bierzaco co nowego sie pokaze... ps dzieki za linki

                    [ Dodano: Sro 18 Cze, 08 17:39 ]
                    aha mam pytanie tez bo jako ze mam rope z dojscia pewnego ale zapytam dla upewnienia sie... slyszalem ze 130km na pompowtryskach luba rope tylko bardzo dobrej jakosci i zra olej.., ile prawdy w tym nie wiem ale z tego co czytalem na forum sporo osob pisze ze one sa wrazliwe na zla rope...

                    Komentarz

                    • autorus
                      Rider
                      • 2004
                      • 508

                      #35
                      Zamieszczone przez capriman
                      Niektórzy twierdzą,że fabiami 1,2 też da się jezdzić,ale jaki w tym komfort..napewno lepiej na tym wyjdziesz niż na benzynie,silnik mało awaryjny,ale ja bym w to nie wchodził..to co wydasz później na chipa bo nie będziesz już wyrabiał-wydaj lepiej odrazu na 110KM a najlepiej z końca roku kiedy były już po liftingu..Zresztą zapytaj autorusa-sam klął na swoje 90KM
                      Mam i 90 i 130 Róznica jest bardzo duża mimo ze 90 jest tuningowana. Szczególnie ze 130 jest juz 160. Ale to nie chodzi tylko o sam silnik ale o heble, wyposazenie itd.

                      Autorus
                      http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
                      Budowa mojego domku MURATORZE

                      ----------------------------------------------------
                      Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

                      Komentarz

                      • capriman
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 199

                        #36
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Ale seryjna 110KM nie bedzie jezdzic jak 90 + mod
                        nie zapominaj,że 110 też można później zmodować a sama baza jest silniejsza
                        Zamieszczone przez Niedziel
                        [ Dodano: Sro 18 Cze, 08 17:39 ]
                        aha mam pytanie tez bo jako ze mam rope z dojscia pewnego ale zapytam dla upewnienia sie... slyszalem ze 130km na pompowtryskach luba rope tylko bardzo dobrej jakosci i zra olej.., ile prawdy w tym nie wiem ale z tego co czytalem na forum sporo osob pisze ze one sa wrazliwe na zla rope...
                        ja mogę tylko powiedzieć,że od mechanika też to słyszałem,a z drugiej strony szkoda auta szlamić jakimś syfem-od kupna tylko v-power uchar auto zupełnie inaczej idzie a przy tym uszlachetniacze przedłużają żywotność silnika..

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          capriman, A jaka jest roznica w cenie miedzy 90 a 110KM?? Chyba wlasnie okolo 1000-2000zl wiec mamy to samo

                          Zamieszczone przez capriman
                          ja mogę tylko powiedzieć,że od mechanika też to słyszałem,a z drugiej strony szkoda auta szlamić jakimś syfem-od kupna tylko v-power uchar auto zupełnie inaczej idzie a przy tym uszlachetniacze przedłużają żywotność silnika..
                          Tak jak cudowne uszlachetniacze do silnika i skrzyn biegow, ktore wlewa sie, zeby sprzedac zlom

                          Jaka moc silnik osiaga na zwyklym paliwie a na tym super - taka sama :lol: Roznice jakie sa, to sa tzw bledy pomiaru - wystarczy to samo auto shamowac 5 razy i za kazdym razem bedzie inny wynik ktory bedzie sie roznic o 1-2KM i kilka Nm w ta lub tamta. :diabelski_usmiech
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • capriman
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 199

                            #38
                            Paliwo uszlachetnione dzięki specjalnym dodatkom usuwa stałe zanieczyszczenia z zaworów silnika oraz zapobiega tworzeniu i osadzaniu się na nich nowych zanieczyszczeń. W wyniku tego silnik nabiera większej mocy i zapewnia lepsze przyspieszenie. Specjalne składniki paliwa wnikają przez pory w strukturę osadu i stopniowo ją rozpuszczają. To pozwala na bardziej skuteczne spalanie paliwa w silniku. W efekcie generowana jest większa moc, wzrasta dynamika i przyspieszenie. Mechaniorem to ja nie jestem,ale widziałem gdzieś w necie zdjęcia porównawcze rozebranych silników z identycznym przebiegiem na zwykłym paliwie i uszlachetnionym..
                            Co do różnic między 90 a 110 tak jak pisał autorus..

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Zamieszczone przez capriman
                              Paliwo uszlachetnione dzięki specjalnym dodatkom usuwa stałe zanieczyszczenia z zaworów silnika oraz zapobiega tworzeniu i osadzaniu się na nich nowych zanieczyszczeń. W wyniku tego silnik nabiera większej mocy i zapewnia lepsze przyspieszenie. Specjalne składniki paliwa wnikają przez pory w strukturę osadu i stopniowo ją rozpuszczają. To pozwala na bardziej skuteczne spalanie paliwa w silniku. W efekcie generowana jest większa moc, wzrasta dynamika i przyspieszenie.

                              Marketingowy belkot

                              Mechaniorem to ja nie jestem,ale widziałem gdzieś w necie zdjęcia porównawcze rozebranych silników z identycznym przebiegiem na zwykłym paliwie i uszlachetnionym..
                              Tak, a wystarczylo, ze jeden na zimnym silniku wciaskal gaz do podlogi, a drugi nigdy nie przekroczyl 3 tys obr/min To tak jak jednemu turbina wysiada po 1000km a inny ma 200tys km zrobione.

                              Zamieszczone przez capriman
                              Co do różnic między 90 a 110 tak jak pisał autorus..
                              Chyba nie ten temat czytam Kolega autorus wspomnial o 90 i 130KM a te silniki roznia sie od siebie diametralnie :twisted:

                              Zamieszczone przez capriman
                              Maicroft napisał/a:
                              Ale seryjna 110KM nie bedzie jezdzic jak 90 + mod

                              nie zapominaj,że 110 też można później zmodować a sama baza jest silniejsza
                              Baza czyli blok silnika tloki turbo wszystko jest to samo, inne sa wtryski i program
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • capriman
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 199

                                #40
                                No to sobie po mnie pojechałeś-mam nadzieję,że ulżyło.. Nadzieję też mam,że nie każdego witasz przypierając go do muru próbując udowodnić wyższość swojej wiedzy.Moim zdaniem ziarno prawdy musi w tym być skoro auto wyraźnie lepiej idzie..Dobrze wiesz,że firmom można dziś wytoczyć proces jeśli produkt jest niezgodny z reklamą..A co do różnic-to nie spotkałem się z laurentem 90konnym.
                                Swoje powiedziałem i mam nadzieję,że to tylko złe dobrego początki..

                                Komentarz

                                • Ziomal
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 5841
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez capriman
                                  A co do różnic-to nie spotkałem się z laurentem 90konnym.
                                  Bo takich nie było , wnętrze już kupisz za 2,5kpln w dobrym stanie kompletne


                                  I uwierz mi że Maicroft to człowiek który zna się na rzeczy i podpisuje się pod tym co powiedział. Swego czasu był wątek na forum gdzie doskonale wynikało że paliwo zimowe z dodatkami osłabiało samochody , było to potwierdzone wykresami z hamowni
                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #42
                                    capriman, Mi nie musi ulzyc, jak ja bym chcial spuscic sobie gdzies cisnienie, to uwierz mi na slowo mam gdzie :twisted: Druga sprawa, to jaki Kolega nowy, ja tam widze, ze juz kilka miesiecy jest

                                    Co do paliw, nie wygrasz takiej sprawy z jednego powodu, nigdy nie bedziesz wiedzial jak Twoj silnik wygladalby jesli jezdzilbys na zwyklym paliwie i na tym beda posilkowac sie prawnicy koncernow paliwowych. Nie ukrecaliby bata na siebie

                                    Co do L&K to tak, nie ma 90KM, ale nie kazdy chce miec L&K i przytoczony Autorus, jesli mnie pamiec nie myli, to nie posiada L&K, tylko jakas inna limitowana edycje Nie kazdy tez chce miec skore w aucie z roznych przyczyn subiektywnych.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Ziomal
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 5841
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      Co do L&K to tak, nie ma 90KM, ale nie kazdy chce miec L&K i przytoczony Autorus, jesli mnie pamiec nie myli, to nie posiada L&K, tylko jakas inna limitowana edycje Nie kazdy tez chce miec skore w aucie z roznych przyczyn subiektywnych.
                                      O ile mnie pamięć nie myli do 90 Drive a 130 Rider
                                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                      Jest O1 1.6 BFQ

                                      Komentarz

                                      • capriman
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 199

                                        #44
                                        Zdaję sobie sprawę z tego,że adminem nie może być człowiek zielony w temacie-zresztą od dawna studiuję to forum i nie próbuję podważać jego wiedzy,ale sorry Maicroft,ale mam wrażenie,że patrzysz na auto nie jako całość a sam silnik-ale każdy ma swojego hopla(w pozytywnym tego słowa znaczeniu)Sorry,ale zgubiłem wątek i myślałem,że chcesz namówić Niedziela na 90KM a ten chciał kupić "wypasa".
                                        Ziomal-chyba o różnych uszlachetniaczach mówimy-zatankuj zwykłą ropkę a v-ropkę-od drugiego pełnego zatankowania odczówa się,że auto dużo lepiej idzie-do czego hamownia nie jest potrzebna..

                                        Autorus nie był przytaczany w kwestii wyposażeniowej.

                                        Komentarz

                                        • Ziomal
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 5841
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez capriman
                                          Ziomal-chyba o różnych uszlachetniaczach mówimy-zatankuj zwykłą ropkę a v-ropkę-od drugiego pełnego zatankowania odczówa się,że auto dużo lepiej idzie-do czego hamownia nie jest potrzebna..
                                          Uwierz mi kilka razy próbowałem i nie odczuwałem różnicy :wink:
                                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                          Jest O1 1.6 BFQ

                                          Komentarz

                                          • capriman
                                            Ambiente
                                            • 2008
                                            • 199

                                            #46
                                            może próbowałeś supra-ropki bo ja po niej też nie widziałem różnicy-wręcz zmulenie,ale to też chyba kwestia stacji :lol:

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #47
                                              capriman, Co do VP Diesel tankowalem, jezdzilem i jedyna roznica przy podobnych trasach i podobnym stylu jezdzenia to jedynie roznica w kwocie na dystrybutorze. Teoretycznie to zawsze tylko 10zl na pelnym baku roznicy, ale za ta kwote mozna tez umyc auto

                                              Ojciec czasem tankuje na BP Ultimate i tez twierdzi, ze jesli to cos moze robic, to tylko przemyc wtryski(pompki) i na tym koniec bo zadnych roznic w spalaniu tez nie widzi.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • Ziomal
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 5841
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez capriman
                                                supra-ropki
                                                ke ? co to ?
                                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                Jest O1 1.6 BFQ

                                                Komentarz

                                                • capriman
                                                  Ambiente
                                                  • 2008
                                                  • 199

                                                  #49
                                                  supra diesel na stacji z zegarkami ale mówię-stacja stacji nie jest równa-czasem paliwo w trasie znika z cysterny i później kombinują-szwagier brata pracował w tym biznesie to się nasłuchałem

                                                  Komentarz

                                                  • zurcio
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 2046

                                                    #50
                                                    capriman, U mnie również nie ma różnicy czy zwykła ON czy V-power.
                                                    Szkoda kasy, ale to tylko moje zdanie :szeroki_usmiech
                                                    Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...