POL-MOT Auto Oddział Warszawa Bielany
ul. Sokratesa 17B
01-909 Warszawa
fax. 022 569 91 00
Salon Skody
nie wiem jak reszta mechaników, bo z nimi nie miałem do czynienia.
Ale Jarka polecam.
Pozdrawiam
Marcin
acha, to ja pana Jarka nie znam, ale zdecydowanie, ta ASO to najgorsza w jakiej zdarzyło mi się być, usłyszalem tu rzeczy najgłupsze z najgłupszych niestety... :?
to tak dla równowagi, bo a nuż pana Jarka nie będzie i można się wtedy całkiem nieźle zdziwić :szeroki_usmiech
Jak w temacie , jak jest minimalna dopuszczalna grubość przednich tarcz hamulcowych w ASV-ce. Przeszukałem forum znalazlem trochę sprzecznych i nie do końca sprawdzonych informacji, dlatego pytam konkretnie : jaka min grubość :?: :?: :?:
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
muszę wymienić i myślę o ATE PD, jakie ona ma nominalne nowe wymiary : grubość , średnica ??
Oki już wiem :
Średnica [mm]: 280
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22,0
Minimalna grubość [mm]: 19
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Przetwarzanie: wysoko nawęglany
Ilość otworów: 5
średnica otworu [mm]: 100
Wysokość [mm]: 36,7
średnica otworu centrujacego [mm]: 65
Średnica wewnętrzna [mm]: 133,5
otwór o żr [mm]: 15,6
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
jak założysz te tarcze to prośba o relacje z ich eksploatacji i wrażeń z jazdy
na 99% będziesz mieć te same przejścia co inni użytkownicy ATE PD czyli problemy z geometrią tarcz,
wymagającą czasem ostrego przegrzania tarcz aby problem na jakiś czas ustąpił
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Nexus6, nie załamuj mnie!! czyli co?? może lepiej założyć poprostu ATE bez "PD " ??
A dajcie jakiś link o problemach PD.
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
U mnie po zalozeniu jakies 5kkm zaczal sie problem, kilka dni ostrzejszej jazdy plus jedna szybka trasa w deszczu i przeszlo im do dzis, a czasem tez maja jakies wieksze hamowania. Tak wiec tarcze maja teraz 35kkm i cisza przy hamowaniu nie wali kierownica :evil:
Maicroft, czy przy nacinanych tarczach zauważyłeś , że klocek się szybciej kończy?? Na ile km wystarcza Ci komplet klocków??
Tak jak w życiu, 2 Polaków 3 opinie :cry: Ja jednak zdecydowałem , że dzisiaj kupię PD, uważam iż przyczyną drgań jest źle dobrany do tarczy klocek , który oprócz swojej twardości musi jeszcze odpowiednio odprowadzać ciepło
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Mam tarcze ATE PD i klocki ATE. W tej chwili maja okolo 35kkm i klocek jeszcze jest. Sadze ze na jeszcze 10-15kkm moze starczy. Tak wiec klocek przy tarczy 312mm zejdzie mi w tym samym czasie co seryjny klocek z seryjna tarcza 280mm.
Ojciec w OII po 70kkm klocki ma takie, ze wygladaja jak moje pol roku temu, wiec zestanawiam sie co tam siedzi, ze na tak dlugo wystarcza.
Maicroft, prównując inne autka ja w Corsie pierwsze klocki zmieniłem po 82kkm, a w Astrze kombi salonowe wytrzymały 76kkm mimo naprawdę dynamicznej jazdy po krętych Warmińsko - mazurskich ścieżkach
Tarcze zamówione - zobaczymy czas zweryfikuje teorię :roll:
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz