Tarcze Hamulcowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ern
    Classic
    • 2009
    • 30

    Tarcze Hamulcowe

    Zamieszczone przez m_kwiecien
    POL-MOT Auto Oddział Warszawa Bielany
    ul. Sokratesa 17B
    01-909 Warszawa
    fax. 022 569 91 00

    Salon Skody

    nie wiem jak reszta mechaników, bo z nimi nie miałem do czynienia.
    Ale Jarka polecam.

    Pozdrawiam
    Marcin
    acha, to ja pana Jarka nie znam, ale zdecydowanie, ta ASO to najgorsza w jakiej zdarzyło mi się być, usłyszalem tu rzeczy najgłupsze z najgłupszych niestety... :?
    to tak dla równowagi, bo a nuż pana Jarka nie będzie i można się wtedy całkiem nieźle zdziwić :szeroki_usmiech
    TSI 4x4
  • wojtisek1
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 429

    #2
    Tarcze Hamulcowe

    Jak w temacie , jak jest minimalna dopuszczalna grubość przednich tarcz hamulcowych w ASV-ce. Przeszukałem forum znalazlem trochę sprzecznych i nie do końca sprawdzonych informacji, dlatego pytam konkretnie : jaka min grubość :?: :?: :?:
    NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
    Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
    Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
    171 KM ; 402 Nm obr/min
    Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

    Komentarz

    • endryu
      RS
      • 2006
      • 3778
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      nowa 22mm min.grubość 19mm
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz

      • wojtisek1
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 429

        #4
        muszę wymienić i myślę o ATE PD, jakie ona ma nominalne nowe wymiary : grubość , średnica ??
        Oki już wiem :
        Średnica [mm]: 280

        Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22,0

        Minimalna grubość [mm]: 19

        Typ tarczy hamulcowej: wentylowany

        Przetwarzanie: wysoko nawęglany

        Ilość otworów: 5

        średnica otworu [mm]: 100

        Wysokość [mm]: 36,7

        średnica otworu centrujacego [mm]: 65

        Średnica wewnętrzna [mm]: 133,5

        otwór o żr [mm]: 15,6
        NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
        Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
        Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
        171 KM ; 402 Nm obr/min
        Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3778
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          jak założysz te tarcze to prośba o relacje z ich eksploatacji i wrażeń z jazdy
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • Nexus6
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4847
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez endryu
            jak założysz te tarcze to prośba o relacje z ich eksploatacji i wrażeń z jazdy
            na 99% będziesz mieć te same przejścia co inni użytkownicy ATE PD czyli problemy z geometrią tarcz,
            wymagającą czasem ostrego przegrzania tarcz aby problem na jakiś czas ustąpił
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz

            • wojtisek1
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 429

              #7
              Nexus6, nie załamuj mnie!! czyli co?? może lepiej założyć poprostu ATE bez "PD " ??
              A dajcie jakiś link o problemach PD.
              NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
              Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
              Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
              171 KM ; 402 Nm obr/min
              Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                U mnie po zalozeniu jakies 5kkm zaczal sie problem, kilka dni ostrzejszej jazdy plus jedna szybka trasa w deszczu i przeszlo im do dzis, a czasem tez maja jakies wieksze hamowania. Tak wiec tarcze maja teraz 35kkm i cisza przy hamowaniu nie wali kierownica :evil:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • wojtisek1
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 429

                  #9
                  Maicroft, czy przy nacinanych tarczach zauważyłeś , że klocek się szybciej kończy?? Na ile km wystarcza Ci komplet klocków??
                  Tak jak w życiu, 2 Polaków 3 opinie :cry: Ja jednak zdecydowałem , że dzisiaj kupię PD, uważam iż przyczyną drgań jest źle dobrany do tarczy klocek , który oprócz swojej twardości musi jeszcze odpowiednio odprowadzać ciepło
                  NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                  Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                  Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                  171 KM ; 402 Nm obr/min
                  Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Mam tarcze ATE PD i klocki ATE. W tej chwili maja okolo 35kkm i klocek jeszcze jest. Sadze ze na jeszcze 10-15kkm moze starczy. Tak wiec klocek przy tarczy 312mm zejdzie mi w tym samym czasie co seryjny klocek z seryjna tarcza 280mm.

                    Ojciec w OII po 70kkm klocki ma takie, ze wygladaja jak moje pol roku temu, wiec zestanawiam sie co tam siedzi, ze na tak dlugo wystarcza.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • wojtisek1
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 429

                      #11
                      Maicroft, prównując inne autka ja w Corsie pierwsze klocki zmieniłem po 82kkm, a w Astrze kombi salonowe wytrzymały 76kkm mimo naprawdę dynamicznej jazdy po krętych Warmińsko - mazurskich ścieżkach
                      Tarcze zamówione - zobaczymy czas zweryfikuje teorię :roll:
                      NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                      Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                      Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                      171 KM ; 402 Nm obr/min
                      Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                      Komentarz

                      • KrawaT
                        Drive
                        • 2008
                        • 47

                        #12
                        a jaka grubośc jest dopuszczalna w tylnych tarczach ?

                        ok już wiem nowa tarcza tył ma 9mm
                        a minimalna grubosc 7mm
                        PolskaJazda.pl

                        Komentarz

                        Pracuję...