Common Rail

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kmink
    L&K
    • 2007
    • 1360
    • Superb III (3V3)

    #26
    2.0 PD 140KM jest kiczowaty i ogólnie to ponoć w porównaniu do 170KM niewypał jak sie ma do tego 2.0CR 140KM?
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz

    • martig
      Drive
      • 2008
      • 63

      #27
      A jedził ktos moze juz 2.0 CR 170 nie koniecznie w Octavi, interesuje mnie jak sie ten silnik sprawuje, bo zamierzam własnie taki kupic, a sprzedawcy w salonach oczywiscie zachwalaja, poniewaz bedzie to RSka wiec dobrze by było zeby był on dynamiczny
      martig

      Leon 1P Cupra+ 280KM

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        martig, Niedlugo w niektorych salonach pojawi sie RS-a z CR do jazd probnych
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • martig
          Drive
          • 2008
          • 63

          #29
          To super, bo PD juz jezdziłem pare dni temu i muszde powiedizec ze super autko sie zbiera,a nie wiecie w jakich salonach , szczegonie interesuje mnie Trojmiasto
          martig

          Leon 1P Cupra+ 280KM

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #30
            Zamieszczone przez kmink
            2.0 PD 140KM jest kiczowaty i ogólnie to ponoć w porównaniu do 170KM niewypał jak sie ma do tego 2.0CR 140KM?
            Tak tylko zapomniałeś dopisać że w RS TDI 170 są piezowtryski a nie pompowtryski więc nie ma co porównywać bo jednak różnią się trochę.
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • kmink
              L&K
              • 2007
              • 1360
              • Superb III (3V3)

              #31
              Zamieszczone przez Ziomal
              Zamieszczone przez kmink
              2.0 PD 140KM jest kiczowaty i ogólnie to ponoć w porównaniu do 170KM niewypał jak sie ma do tego 2.0CR 140KM?
              Tak tylko zapomniałeś dopisać że w RS TDI 170 są piezowtryski a nie pompowtryski więc nie ma co porównywać bo jednak różnią się trochę.
              :? nie wiedziałem....

              wynika z tego że raczej nie ma sensu sie brać za ten sielnik tylko za CRa bo to sie będzie rowijało a teakie piezoelektryczne wtryski mogą byc potem drozsze - będzie ich mniej a CR bedzie tak tani jak PD...
              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

              www.tuneforce.pl
              www.dpfserwis.pl

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #32
                Zamieszczone przez kmink
                2.0 PD 140KM jest kiczowaty i ogólnie to ponoć w porównaniu do 170KM niewypał jak sie ma do tego 2.0CR 140KM?
                :shock: :lol:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • byku123
                  Rider
                  • 2008
                  • 269

                  #33
                  Dla mnie CR to w ogóle kicze i lipa, bo dlaczego niby za 1.5L/100km mam płacić niby wyższą kulturą pracy i troszeczkę niższym hałasem?

                  Kiedyś oglądałem, na TVN TURBO "TEST 300", gdzie były porównywane SEAT LEON 1.9TDI i KIA CEE'D 1.6CRDi i przy spalaniu wyszło, że Leon pali i 1.5l/100km ON mniej niż Kia z mniejszym i mocniejszym silnikiem...
                  Poza tym pompowtryskiwacze są dużo wytrzymalsze, od CR, bo aż tak rygorystycznie nie musisz patrzeć na stacji jakie paliwo lejesz.

                  Podejrzewam, że jakby VW popracował nad akustyką popowstryskiwaczy, to nikt, by nie gadał, że PD są be....

                  PRECZ COMMON RAILEM!!!!!!!! :twisted:

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    byku123, ale dla VAG'a nie chodzi o kulturę pracy tylko koszta produkcji , CR jest tańszy w produkcji niż np pompowtrysk.
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • Bazyli76
                      Rider
                      • 2006
                      • 487

                      #35
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      CR jest tańszy w produkcji niż np pompowtrysk.
                      głównie dlatego, że pracują na nim silniki wszystkich koncernów poza VAG...

                      Komentarz

                      • progressowy
                        Rider
                        • 2008
                        • 453

                        #36
                        Zamieszczone przez byku123
                        Dla mnie CR to w ogóle kicze i lipa, bo dlaczego niby za 1.5L/100km mam płacić niby wyższą kulturą pracy i troszeczkę niższym hałasem?

                        Kiedyś oglądałem, na TVN TURBO "TEST 300", gdzie były porównywane SEAT LEON 1.9TDI i KIA CEE'D 1.6CRDi i przy spalaniu wyszło, że Leon pali i 1.5l/100km ON mniej niż Kia z mniejszym i mocniejszym silnikiem...
                        Poza tym pompowtryskiwacze są dużo wytrzymalsze, od CR, bo aż tak rygorystycznie nie musisz patrzeć na stacji jakie paliwo lejesz.

                        Podejrzewam, że jakby VW popracował nad akustyką popowstryskiwaczy, to nikt, by nie gadał, że PD są be....

                        PRECZ COMMON RAILEM!!!!!!!! :twisted:
                        Pytam bo kiedys mialem awarie w CR W-211 - slono mnie kosztowala. A czytalem,ze PD jest jeszcze czulszy. Obecnie mam inne autko-benzynka, bo poprzednio wystraszylem sie tej awarii wtryskow.
                        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                        Komentarz

                        • mdo1
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 441

                          #37
                          Zamieszczone przez progressowy
                          Pytam bo kiedys mialem awarie w CR W-211 - slono mnie kosztowala. A czytalem,ze PD jest jeszcze czulszy
                          ja czytalem i slyszalem, ze odwrotnie wlasnie
                          CR ponoc jest wrazliwszy niz PD

                          co do kosztow - nie jest powiedziane, ze to co placimy przy naprawie jest odzwierciedleniem kosztu produkcji czesci :/

                          Komentarz

                          • byku123
                            Rider
                            • 2008
                            • 269

                            #38
                            Przy Pompowtryskiwaczach nie musisz lać paliw typu VERVA DIESEL, tylko lejesz zwykłego diesla , natomiast np. TOYOTA do swoich D-CAT zaleca lanie BP ULTIMATE DIESEL...

                            Komentarz

                            • progressowy
                              Rider
                              • 2008
                              • 453

                              #39
                              Koledzy po paru miesiacach niewiadomej,podjelem decyzje chce octavie. Tylko musze zostwic swoje autko w rozliczeniu.Jesli pojawili sie nowi ludzie(diler) na forum z mojej okolicy,ktorzy odkupia moja E-60tke za nieponizajaca cene to bym byl wdzieczny za namiary.Wygodne by bylo zostawic dotychczasowe autko u dilera a odjechac octvia.Niestety w Gdansku przyjmuja tylko auta zakupione u Polskiego dilera.Chyba bede sie musial wybrac na poludnie polski do wymienionych powyzej Panow,ktorzy daja dobre upusty i nie grymasza przy odkupie aut.
                              Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                              Komentarz

                              Pracuję...