najlepsza metoda na polepszenie hamowania i odpornosc na fading to transplantacja zestawu przedniego z RSa lub innego VAGa z 312mm.
To wiem, a można i jeszcze większe dawać, jednak - jak napisałem w pierwszym poście - chwilowo nie jest to możliwe, a muszę i tak zmienić klocki i tarcze. Swoją drogą od dłuższego czasu - zupełnie hipotetycznie - zastanawiam się nad skutecznością hamowania Big Brake Kitów... Sporo jest tego na rynku obecnie: K-Sport (podobno zaciski AP), Tarox (10-tłoczkowy zestaw), D2 Racing (8-tłoczkowy) i Brembo (max. to chyba 6 lub 4 tłoczki). Rozglądałem się za zestawami pod koła 17", chciaż nie wątpię, że seryjne hamulce od Golfa R32 byłyby sporo lepsze niż wymienione zestawy, ale tam to już chyba 345 mm średnicy mają tarcze... Jabar1975, jak możesz, wypowiedz się coś o wymienionych przeze mnie zestawach (średnica do 330mm). Z góry THX
Chce wymienić lub obszyć kierownice w mojej Skodzie Octavi I z 2004 r.
Powiedzcie mi czy wymieniając kierownice nie ma niebezpieczeństwa uszkodzenia komputera? Bo chyba może wyskoczyć jakiś błąd poduszki powietrznej w kierownicy po wymianie.
Czy nic się nie stanie, jeżeli przed wymiana zostanie odłączony akumulator?
Facet w serwisie Skody powiedział mi, że wymiana kierownicy kosztuje 200zł i do tego ewentualnie 150zł za ustawienie komputera, bo są szanse, że nawet po odłączeniu akumulatora po wymianie kierownicy komputer może wariować (coś tam mi mówił o jakiejś sprężynie, ale ja się na tym niestety nie znam). Tak więc 350zł za wymianę kierownicy to chyba lekka przesada.
Więc jeżeli pojadę z tym do tapicera, czy jakiegoś serwisu, to czy po wymianie komputer nie będzie mi wariował?
Komentarz