a ja szukam poręczyciela
Barwa xenonu w O2
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Jac0Oznaczenie zarnika D2S
Tak na szybko znaleziona oferta : http://www.oswietlenia.com/sklep/ind...6fc462a37b93b9O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
XENONY TO NIE ZARNIKI ! TYLKO LAMPY WYŁADOWCZE TO PO 1
A PO 2 ORGINALNY OSRAM MA TEMP.BARWOWA DOKŁĄDNIE D2S D1S 4100KSTRUMIEŃ SWIETLNY 3200 LM/W
NATOMIAST D2E D1R STRUMIEŃ SWIETLNY 2800 IM/W TEMP BARWOWA 4000K TRWAŁOSC 2000 H STRUMIEŃ SWIETLNY
POZDRAWIAM
PS. NIE WIERZCIE W TE PIERDOŁY CO MOWIA ZE PALNIK SIE MUSI WYPALIC BO TO JEDNA WIELKA KICHA ! KAZDY PALNIK XENONOWY TAK JAK GAZ XNENONOWY POWINIEN PALIC NA NIEBIESKO
Komentarz
-
-
W OII mamy Osramy d1s 4300K ..
Poniżej post jednego z użytkowników forum www.elektroda.pl:
Jeśli chodzi o kolor świecenia w początkowej fazie (nowy palnik ksenonowy) to nie powninna być niższa niż 4000K producent Philips podaje 4100K a Osram 4050K dla D2S, D2R mają troszkę nizszą temperature barwową o około 100K. Jeśli chodzi o osiągnięcie optymalnych parametrów pracy w naszym przypadku temperatury barwowej na poziomie 4300K tak do końca nie jest określony podaje się go w granicach od 150 nawet do 500 godzin, czasami nawet więcej. Należy pamietać o tym, że palniki w czasie swej pracy wypalają się i objawem tego jest zmiana koloru z początkowo białego z lekko zółtawą poswiatą (tzw. światło białe ciepłe), poprzez czysto białe neutralne światło (diamentowo białe) ok. 4300K, światło białe zimne ok. 4500K (1500 godzin wypalania), do światła białego z błekitną poswiatą ok. 4800 (po 2000 godzinach) a czasami osiąga nawet posiwatę błekitną ok. 5000K (2500 godzin)choć nie wszystkie palniki dochodzą do takiego poziomu . Natomiast na koniec żywota palnik zaczyna świecić z różową poswiatą i to są objawy jego kresu, barwa różowa jest coraz mocniej zauważalna i wtedy czas najwyższy wymienić palniki (pamiętajmy o tym by palniki ksenonowe wymienisć parami, nie tylko dla estetyki choć i to jest ważne ale dla własnego i innych bezpieczeństwa światła ciągłe świecące w różnych barwach dużo bardziej męczą wzrok zarówno kierowcy jak i pozostałych uczestników ruchu, których mijamy). Oczywiście cały czas piszę tutaj o standardowych palnikach ksenonowych (temperatura 4300K) bo są odmiany o wyższych temperaturach (5000K, 5800K, 6000K, 6500K, 7000K, 7500k, 8000K, 8300K az do 12000K), choć należy tutaj wspomnieć o tym, iż wyższa temperatura okupiona jest słabszym strumieniem świetlnym (w przyrodzie nic nie ma za darmo) i tak przykładowo palnik Philips Ultinion D2S o temperaturze 5800K ma strumień świetlny 2400 lm +- 250lm, w D2S o temperaturze barwowej 4300K strumień świetlny ma warność 3200lm +- 450 lm tak więc różnice są znaczne Tak więc życie palnika ksenonowego usłane jest różnymi barwami
Tak więc zakup palników na Allegro wcale nie znaczy, że są one wyeksploatowane lub w inny sposób wadliwe, zazwyczaj nie posiadają one opakowań są w opakowaniach zastepczych zbiorczych i czasami są dobrą alternatywą dla zakupu w sklepie, gdzie ich cena wynosi około 150-200 zł za palnik, na Allegro można kupić za 60 zł więc róznica znaczna. Oczywiście nie namawiam do kupna tylko piszę o faktach w sklepie również można kupić uszkodzone modele. Bardzo ważny jest transport palników muszą posiadać specjalne opakowania bo zawijanie w gazetę nie pomoże (poczta raczej odpada) no i obchodzenie się z nimi w czasie montażu nie wolno wychwytać palcami za bańkę jedynie za korpus. Reszta to już po prostu szczescie
Żródło: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic540878.html
Post użytkownika neo-77
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgte ktore niemaja opakowan albo sa np w białych podelkach a wsrodku np phlips i niby źródło serwisowe ... to sa odpady z produkcji z fabryki chyba ze dr.wiśniewski z osrama sie myli
A tak na marginesie
co to jest: wisi na suficie i straszy ?
żarówka firmy osram :lol:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekjmoplW OII mamy Osramy d1s 4300K ..
Należy pamietać o tym, że palniki w czasie swej pracy wypalają się i objawem tego jest zmiana koloru z początkowo białego z lekko zółtawą poswiatą (tzw. światło białe ciepłe), poprzez czysto białe neutralne światło (diamentowo białe) ok. 4300K, światło białe zimne ok. 4500K (1500 godzin wypalania), do światła białego z błekitną poswiatą ok. 4800 (po 2000 godzinach) a czasami osiąga nawet posiwatę błekitną ok. 5000K (2500 godzin)choć nie wszystkie palniki dochodzą do takiego poziomu
Post użytkownika neo-77pozdrawiam
Jacek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac0Czy ktos z was zaobserwowal zmiane barwy xenonu podczas uzytkowania swojej O z tego swiatla bialego cieplego na na biale zimne badz biale z niebieska poswiata ?Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
ale prosze was uwierzcie mi niema czegos takiego ze xenon sie musi wypalic bo zmienia barwe to sa naprawde bzdety wyssane z palca..Ja pracuje w specjalistycznej hutrowni źródeł światła i tego typu mity są dobre dla dzieci... Palnik xenonowy zgadza sie bedzie swiecil coraz słabiej jak tu ktorys z kolegow dostrzegł, bo niema wnim zarnika tylko jest gaz xenonowy , ale jak ktos mowi ze xenon zmienia barwe z zóltego na niebieski to niemam pytań....
prosze sie nie sugerowac moja opinia ani doswiadczeniem ..kilku letnim
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Jac0,
tan na szybko w google:
Osram http://www.suvlights.com/product_inf...roducts_id=247
Philips http://lumenauto.trustpass.alibaba.c...ilpageLocation
Więc i u nas też do dostania.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgTO CO W INNYCH KRAJACH EUROWPY JEST W SPRZEDAZY WYSTEPUJE NA RYNEK POLSKIO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez Jac0Oznaczenie zarnika D2S
S to zawsze soczewka
Do autora tematu
Zostaw ori palniki, każde inne będą świecić gorzejwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zoltar, wiem, ze beda swiecic gorzej, bo maja mniej lumenow czy jak to sie tam fachowo nazywa. Ale ja do swojej chce zalozyc wlasnie 6000k, bo ta barwa najbardziej mi odpowiada i najkorzystniej IMO komponuje sie z Blue Race . Czy ktos z klubu moglby mi zalatwic w PL dwa nowe zarniki D1S o barwie 6000k ? Mam w dwoch civicach 6000k i bardzo dobrze swieci.pozdrawiam
Jacek
Komentarz
-
Komentarz