Dzisiaj widziałem na Lukoilu 1.65 jak na Łódź w obecnych czasach to bardzo tanio a czerwona lampka mi się już zapaliła więc też sprawdzę tamto paliwko.
bilstein b4 do ALH
Zwiń
X
-
bilstein b4 do ALH
witajcie
chce na dniach wymienic amorki na bilstein b4 ale mam problem z zamówieniem konkretnej partii do ALH. na stronie bilsteina sa inne oznaczenia do grupy ALH,AGR i ASV,AHF (czyli 90ki i 110ki).
w sklepach pytaja tylko czy 1,9 tdi czy sdi i to im wystarcza ??? mowią ze nie ma podzialu czy ALH czy ASF bo ten sam amorek wchodzi do 1,9 tdi hatchback.
to czemu na stronie http://www.carparts-cat.com/webkat.a...81822570018019 bilstein rozgraniczyl jednak te modele :?:
czy to jest bardziej roznica w wadze modelu i moje ALH jak kupie np do ASV bedzie stalo wyzej :?: czy jednak moze cos tam nie pasowac przy zakladaniu :?
np to: http://moto.allegro.pl/item384276787...eetle_hit.html
gosc podaje tylko octa 1U2 hatchback / combi :roll:
idzie zgłupieć
help
-
-
1U2 to liftback
1U5 to kombi
Moja rada jest taka kup komplet do AHV/ASV i bedzie pasowac bez problemow. Nie wiem skad oni takie glupoty wypisuja, wszystkie amory konstrukcyjnie sa takie same w OI (oprocz 4x4) no i z rozgraniczem tylu na komi i liftb.
Byly jeszcze amory B4 sport do krotszych sprezyn, ale te jest trudniej kupic no i raczej ich nie potrzebujesz.
Komentarz
-
-
do twojej octy pasuje amortyzator bilstein b4 taki sam jak do innych tdi.
Ja tydzień temu wymieniałem u siebie amory na Kayaba Excel-G, na przód KYB 334812 GAZOWE, na tył KYB 343348 GAZOWE w dobrej cenie, szybko i sprawnie tutaj http://moto.allegro.pl/item379923272...iv_beatle.html
autko ładnie się usztywniło i jest ok.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
też się nie mogłem zdecydować, ale wybrałem KAYABA między innymi dlatego, że miałem je "pod ręką". A Excel-G określane są jako tej samej klasy co BILSTEIN B4.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
czytam i czytam... i widze ze ci co maja kayaba excela chwala go a ci co maja b4 tez swoje chwala. obie firmy raczej lipy nie robia, cena zblizona wiec rzuce kostka :wink: zalezy mi tylko zeby zawieszka byla troche twardsza niz seria, bo juz mam dosc jazdy łodzią
co do b4 sport rzeczywiscie jest jeszcze inne oznaczenie ale tu zdecydowanie ostrzegaja ze to pod seryjne sportowe zawieszenie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuA Excel-G określane są jako tej samej klasy co BILSTEIN B4.
sam mam takie kayaby i auto prowadzi się diametralnie lepiej - naprawdę jeżeli kiedykolwiek poczułeś że ci nosiło np. tył auta przy szybkim zakręcie to bierz te Kayaby
teraz nawet przy dość agresywnym pokonywaniu zakrętów auto trzyma się drogi bardo dobrze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pafprzy dość agresywnym pokonywaniu zakrętów auto trzyma się drogi bardo dobrze
Co najwazniejsze kontrola znacznie sie poprawila i skonczylo sie plywanie w zakręcie, polecam!PerfectService by
Komentarz
-
-
ZMieniałem amory jakieś 6tyg temu na B4 do sportowych springów daltego że jak sie założy zwykłe B4ki to auto idzie w górę o ok 2cm - chciałem tego uniknąć....
Samochód lepiej sie trzyma w zakrętach nie pływa tak bardzo itp. jak ktos nie jeżdzi szaleńczo to powinny wystarczyć - ja zrobiłem na nich ok 4tyś km i jako zamiennik serii sie nadaje, Kayaby ExelG miałem w Primerze i były zajefajne - było twardo rewelacyjnie - no ale to inne auta inne zaweszenia...
Jak ktos naprawde chce mieć sztywny zawias bez bujania, trzmający dużo lepiej w zakretach to co najmniej musi kupic B6....na B4 jest tak jak powinno być w serii OK ale bez przeasdyChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
sam tego nie wymysliłem tylko na forum przeczytałem...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
Komentarz