bilstein b4 do ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greggorr
    Classic
    • 2009
    • 38

    bilstein b4 do ALH

    Dzisiaj widziałem na Lukoilu 1.65 jak na Łódź w obecnych czasach to bardzo tanio a czerwona lampka mi się już zapaliła więc też sprawdzę tamto paliwko.
  • cysterniarz
    RS
    • 2008
    • 1887
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    bilstein b4 do ALH

    witajcie
    chce na dniach wymienic amorki na bilstein b4 ale mam problem z zamówieniem konkretnej partii do ALH. na stronie bilsteina sa inne oznaczenia do grupy ALH,AGR i ASV,AHF (czyli 90ki i 110ki).
    w sklepach pytaja tylko czy 1,9 tdi czy sdi i to im wystarcza ??? mowią ze nie ma podzialu czy ALH czy ASF bo ten sam amorek wchodzi do 1,9 tdi hatchback.
    to czemu na stronie http://www.carparts-cat.com/webkat.a...81822570018019 bilstein rozgraniczyl jednak te modele :?:
    czy to jest bardziej roznica w wadze modelu i moje ALH jak kupie np do ASV bedzie stalo wyzej :?: czy jednak moze cos tam nie pasowac przy zakladaniu :?
    np to: http://moto.allegro.pl/item384276787...eetle_hit.html
    gosc podaje tylko octa 1U2 hatchback / combi :roll:
    idzie zgłupieć
    help

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      1U2 to liftback
      1U5 to kombi


      Moja rada jest taka kup komplet do AHV/ASV i bedzie pasowac bez problemow. Nie wiem skad oni takie glupoty wypisuja, wszystkie amory konstrukcyjnie sa takie same w OI (oprocz 4x4) no i z rozgraniczem tylu na komi i liftb.

      Byly jeszcze amory B4 sport do krotszych sprezyn, ale te jest trudniej kupic no i raczej ich nie potrzebujesz.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3777
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        do twojej octy pasuje amortyzator bilstein b4 taki sam jak do innych tdi.
        Ja tydzień temu wymieniałem u siebie amory na Kayaba Excel-G, na przód KYB 334812 GAZOWE, na tył KYB 343348 GAZOWE w dobrej cenie, szybko i sprawnie tutaj http://moto.allegro.pl/item379923272...iv_beatle.html
        autko ładnie się usztywniło i jest ok.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          dzieki chłopaki. po punkciku.
          poczytam jeszcze tematy bilstein vs. kyb bo ciezko mi sie zdecydowac
          pozdro

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Mam KYB nie wiem jak jezdzi sie na B4. Na poczatku wydawalo mi sie, ze te KYB sa twarde (przy okazji zmienialem kola na letnie z zimowych). Teraz z czasem wygladaja ze tak powinno byc od zawsze. Nie wiem, musialbym pojezdzic na innych lepszych, zeby miec jakies porownanie.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3777
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              też się nie mogłem zdecydować, ale wybrałem KAYABA między innymi dlatego, że miałem je "pod ręką". A Excel-G określane są jako tej samej klasy co BILSTEIN B4.
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              • cysterniarz
                RS
                • 2008
                • 1887
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                czytam i czytam... i widze ze ci co maja kayaba excela chwala go a ci co maja b4 tez swoje chwala. obie firmy raczej lipy nie robia, cena zblizona wiec rzuce kostka :wink: zalezy mi tylko zeby zawieszka byla troche twardsza niz seria, bo juz mam dosc jazdy łodzią
                co do b4 sport rzeczywiscie jest jeszcze inne oznaczenie ale tu zdecydowanie ostrzegaja ze to pod seryjne sportowe zawieszenie

                Komentarz

                • paf
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3140

                  #9
                  Zamieszczone przez endryu
                  A Excel-G określane są jako tej samej klasy co BILSTEIN B4.
                  klasy pewnie tak ale ZTCW to B4 są określane jeśli chodzi o twardość jako odpowiednik serii natomiast KAYABA Excel-G jako coś pomiędzy B4/serią a B6 - znaczeni już twardszymi
                  sam mam takie kayaby i auto prowadzi się diametralnie lepiej - naprawdę jeżeli kiedykolwiek poczułeś że ci nosiło np. tył auta przy szybkim zakręcie to bierz te Kayaby
                  teraz nawet przy dość agresywnym pokonywaniu zakrętów auto trzyma się drogi bardo dobrze

                  Komentarz

                  • lukas_ig
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 230

                    #10
                    Zamieszczone przez paf
                    przy dość agresywnym pokonywaniu zakrętów auto trzyma się drogi bardo dobrze
                    Dodam ze po zmianie serii na b4 odczucia miałem podobne ale nie jechałem na excel-g wiec porownania nie mam.

                    Co najwazniejsze kontrola znacznie sie poprawila i skonczylo sie plywanie w zakręcie, polecam!
                    PerfectService by

                    Komentarz

                    • kmink
                      L&K
                      • 2007
                      • 1360
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      ZMieniałem amory jakieś 6tyg temu na B4 do sportowych springów daltego że jak sie założy zwykłe B4ki to auto idzie w górę o ok 2cm - chciałem tego uniknąć....

                      Samochód lepiej sie trzyma w zakrętach nie pływa tak bardzo itp. jak ktos nie jeżdzi szaleńczo to powinny wystarczyć - ja zrobiłem na nich ok 4tyś km i jako zamiennik serii sie nadaje, Kayaby ExelG miałem w Primerze i były zajefajne - było twardo rewelacyjnie - no ale to inne auta inne zaweszenia...

                      Jak ktos naprawde chce mieć sztywny zawias bez bujania, trzmający dużo lepiej w zakretach to co najmniej musi kupic B6....na B4 jest tak jak powinno być w serii OK ale bez przeasdy
                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                      www.tuneforce.pl
                      www.dpfserwis.pl

                      Komentarz

                      • dees
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 217

                        #12
                        kmink
                        wyjaśnij jak to jest że amortyzatory podnoszą auto?
                        pryncypal

                        Komentarz

                        • kmink
                          L&K
                          • 2007
                          • 1360
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          sam tego nie wymysliłem tylko na forum przeczytałem...
                          Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                          https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                          www.tuneforce.pl
                          www.dpfserwis.pl

                          Komentarz

                          Pracuję...