co to jest???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marian72
    Classic
    • 2008
    • 13

    co to jest???

    Zamieszczone przez maciejk77
    9-10 to w warszawie pali moja sluzbowa panda 1.2, a nie 180-konny potwor, jak sie obchodze lepiej to 8, nie ma co oszukiwac kolegow z forum
    Dałbyś się koledze pocieszyć zakupem, a nie mu dokuczasz
    U właścicieli samochodów to już standard, że zaniżają wartości spalania - zwłaszcza nowo-nabytego auta. Trzeba się z tym pogodzić i tyle...
    Ciekawa rzecz, że jeżeli chodzi o v max i liczbę koni - wtedy zawsze zaokrągla się w górę. I potem wychodzą takie kwiatki, że fabryczne 110 koni rozmnaża się do 125 :diabelski_usmiech

    Sorry za ot, fura zajebiście piękna, gratulacje i szerokości.
  • philips
    Drive
    • 2007
    • 40

    #2
    co to jest???

    Musze wymienic ta czesc a nie wiem co to jest??? Jest to zaraz przy filtrach powietrza. Powiedziano mi ze ma wplyw na emisje spalin. Czy nie jest to przepustnica???
    Załączone pliki

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Jest to jak napisałeś przepustnica i akurat to, że wpływa na emisję spalin to raczej drobiazg, bo jej głównym zadaniem jest regulacja ilości powietrza dostarczanego do silnika. Bez tego silnik wogóle nie ruszy... A jakie masz z tym problemy, bo może wystarczy porządne czyszczenie i adaptacja...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • philips
        Drive
        • 2007
        • 40

        #4
        mam troche zwiekszona emisje spalin ale i tak chyba glownym problemem sa falujace obroty. Czy to moze byc tego przyczyna??

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Falowanie obrotów - jak najbardziej! Zły skład spalin może być efektem "ubocznym" źle pracującej przepustnicy ( zły skład mieszanki paliwowo-powietrznej ). Podłączałeś auto pod kompa ( VAG, VAS... )? Pokazał jakiś błąd przepustnicy ( przerwa, zwarcie, regulacja poza zakresem )? Może wyszły jakieś inne błędy np. czujnika temperatury, sondy lambda, bo one też mogą wpływać na jakość spalin i falowanie obrotów...
          Jeśli błędów brak to na twoim miejscu spróbowałbym czyszczenia przepustnicy ( samemu lub w jakimś "kumatym" warsztacie ) i dopiero jeśli to nie pomoże to podmieniłbym na nową ( i to raczej zamiennik bo oryginał to jakiś kosmiczny koszt ).

          Jeśli będziesz czyścił sam to wpisz najpierw w "Szukajce": "falowanie obrotów" lub "czyszczenie przepustnicy" a na pewno znajdziesz kilka pomocnych wskazówek...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • genio
            Ambiente
            • 2008
            • 198
            • Octavia II (1Z3)
            • CDAB 1.8 TSI 152 KM

            #6
            philips, falujace obroty i zwiekszone zuzycie paliwa to na 99 % zasyfione ustrojstwo - w moim poprzednim aucie podczas extremy dochodzilo wrecz do gasniecia silnika przy ruszaniu na swiatlach - wyczyszczono i chodzilo jak ta lala

            Komentarz

            • philips
              Drive
              • 2007
              • 40

              #7
              Udalo sie. Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Przepustnica byla mocno zasyfiona. Po ponownym podlaczeniu trzeba byla dokonac twardego restartu ECU czyli odlaczeniu na chwile akumulatora zeby adoptowal nowe ustawienia przepustnicy. Od razu czuc lepsza prace silnika. Pozdrawiam wszystkich

              Komentarz

              Pracuję...