Ja też nie zauważyłem, żeby w górach jakoś gorzej jeździła :? Wręcz przeciwnie Pod górę ciągnie jak szalona
Samodzielna zmiana sposobu obsługi serwisowej
Zwiń
X
-
Samodzielna zmiana sposobu obsługi serwisowej
Tak się zastanawiam, czy jesli posiadam układ VIV2 (tak się chyba to nazywa) i jest on wyłączony (tak mi powiedział koleś z ASO na ostatnim przeglądzie) to można sobie go włączyć żeby nie jeździć na przeglądy ze stałym interwałem tylko wtedy, gdy auto uzna to za "stosowne"? A włącza się to pewnie VAGiem. :?:
Kończy mi się gwarancja na dniach i zaczynam dostawać głupich pomysłów ... :szeroki_usmiechJarek "Vinci"
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAle przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.
Ja nie chcę kasować inspekcji. Chcę tylko żeby auto nie wzywało mnie do następnych inspekcji co 15 kkm, tylko wtedy, gdy uzna że jest to wymagane (czyt. w zależności od obciążenia, warunków w jakich pracował silnik itp). I liczę się z tym, że pewnie będzie mnie wołał częściej. Ale zapewne nie będzie to bez powodu. Pewnie, że samemu można jeździć częściej, ale skoro już mam taki układzik, który może to kontrolować to dlaczego go nie "zmusić" do pracy?Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantol
Nie zrozumieliśmy się :lol:
Ja nie chcę kasować inspekcji. (...) ale skoro już mam taki układzik, który może to kontrolować to dlaczego go nie "zmusić" do pracy?
Zamieszczone przez futerZamieszczone przez MaicroftAle przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KmabHmm, a co to za układzik? Od kiedy jest montowany w O1? Wiesz może?
Zainstalowany jest pod silnikiem - widać go, jak się zdejmnie z dołu tę plastikową osłonę.
Opowiadał mi o tym koleś z ASO. Twierdzi, że ten układ monitoruje jakieś parametry i wtedy masz zmienne terminy przeglądów okresowych. Terminy te wyznacza sam silnik biorąc pod uwagę warunki w jakich pracował.
Defaultowo w PL jest to wyłączone. Powodem (podobno) jest jakość naszego paliwa/oleju co skutkuje "głupieniem" tego układu i np. wzywaniem do inspekcji po przejechaniu jakiegoś śmiesznego dystansu, dajmy na to 7 kkm.
A ile w tym prawdy? Hmmm .....
I jeszcze 2 linki (chyba nie tylko ja miałem takie pomysły) :szeroki_usmiech
Wydaje się, że nasi koledzy z UK mają lepsze ASO, które wydaje się wiedzieć o czym pisze :evil:Jarek "Vinci"
Komentarz
-
Komentarz