Samodzielna zmiana sposobu obsługi serwisowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • scooby
    Drive
    • 2004
    • 62

    Samodzielna zmiana sposobu obsługi serwisowej

    Ja też nie zauważyłem, żeby w górach jakoś gorzej jeździła :? Wręcz przeciwnie Pod górę ciągnie jak szalona
    scooby@rider@110 kopyt asv
    helixy przede mną, jbl za mną, banan w lusterku :]
  • pantol
    Elegance
    • 2004
    • 754

    #2
    Samodzielna zmiana sposobu obsługi serwisowej

    Tak się zastanawiam, czy jesli posiadam układ VIV2 (tak się chyba to nazywa) i jest on wyłączony (tak mi powiedział koleś z ASO na ostatnim przeglądzie) to można sobie go włączyć żeby nie jeździć na przeglądy ze stałym interwałem tylko wtedy, gdy auto uzna to za "stosowne"? A włącza się to pewnie VAGiem. :?:
    Kończy mi się gwarancja na dniach i zaczynam dostawać głupich pomysłów ... :szeroki_usmiech
    Jarek "Vinci"

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ale przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • pantol
        Elegance
        • 2004
        • 754

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Ale przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.
        Nie zrozumieliśmy się :lol:
        Ja nie chcę kasować inspekcji. Chcę tylko żeby auto nie wzywało mnie do następnych inspekcji co 15 kkm, tylko wtedy, gdy uzna że jest to wymagane (czyt. w zależności od obciążenia, warunków w jakich pracował silnik itp). I liczę się z tym, że pewnie będzie mnie wołał częściej. Ale zapewne nie będzie to bez powodu. Pewnie, że samemu można jeździć częściej, ale skoro już mam taki układzik, który może to kontrolować to dlaczego go nie "zmusić" do pracy?
        Jarek "Vinci"

        Komentarz

        • futer
          Drive
          • 2005
          • 60

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Ale przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.
          jeśsli można to poprosze o instruktaz
          futer
          1.8T
          czysta benzyna (bez LPG)

          Komentarz

          • Kmab
            Rider
            • 2005
            • 269

            #6
            Zamieszczone przez pantol

            Nie zrozumieliśmy się :lol:
            Ja nie chcę kasować inspekcji. (...) ale skoro już mam taki układzik, który może to kontrolować to dlaczego go nie "zmusić" do pracy?
            Hmm, a co to za układzik? Od kiedy jest montowany w O1? Wiesz może?

            Zamieszczone przez futer
            Zamieszczone przez Maicroft
            Ale przeciez inspekcje mozesz zawsze skasowac sam, bez VAG-a i wizyt w serwisie, wiec nie wiem co Ty chesz kombinowac.
            jeśsli można to poprosze o instruktaz
            Wiele razy nawet. Ale jak chcesz to pobierz sobie programik tutaj , który nie tylko dla skody pokazuje jak kasować inspekcje olejowe
            Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

            Komentarz

            • pantol
              Elegance
              • 2004
              • 754

              #7
              Zamieszczone przez Kmab
              Hmm, a co to za układzik? Od kiedy jest montowany w O1? Wiesz może?
              Nie wiem od kiedy jest on montowany. Ja w ALH z 2003 mam "to" ustrojstwo.
              Zainstalowany jest pod silnikiem - widać go, jak się zdejmnie z dołu tę plastikową osłonę.
              Opowiadał mi o tym koleś z ASO. Twierdzi, że ten układ monitoruje jakieś parametry i wtedy masz zmienne terminy przeglądów okresowych. Terminy te wyznacza sam silnik biorąc pod uwagę warunki w jakich pracował.
              Defaultowo w PL jest to wyłączone. Powodem (podobno) jest jakość naszego paliwa/oleju co skutkuje "głupieniem" tego układu i np. wzywaniem do inspekcji po przejechaniu jakiegoś śmiesznego dystansu, dajmy na to 7 kkm.

              A ile w tym prawdy? Hmmm .....

              I jeszcze 2 linki (chyba nie tylko ja miałem takie pomysły) :szeroki_usmiech




              Wydaje się, że nasi koledzy z UK mają lepsze ASO, które wydaje się wiedzieć o czym pisze :evil:
              Jarek "Vinci"

              Komentarz

              • Sebastian_M26
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1823
                • Superb II (3T4)

                #8
                Zainstalowany jest pod silnikiem - widać go, jak się zdejmnie z dołu tę plastikową osłonę.
                A nie jest to układ mierzący poziom oleju w misce?
                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                Komentarz

                • pantol
                  Elegance
                  • 2004
                  • 754

                  #9
                  Zamieszczone przez Sebastian_M26
                  Zainstalowany jest pod silnikiem - widać go, jak się zdejmnie z dołu tę plastikową osłonę.
                  A nie jest to układ mierzący poziom oleju w misce?
                  Będe niedługo na przeglądzie to się postaram dowiedzieć więcej.
                  Jarek "Vinci"

                  Komentarz

                  Pracuję...