1,6 FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jagiel
    Classic
    • 2010
    • 3

    1,6 FSI

    Zamieszczone przez __kater__
    Proszę nie kontynuujcie tematy czy można w innym ASO czy nie

    Odpowiedz jest prosta - można!

    [ Dodano: Sob 28 Lut, 09 11:26 ]
    Auto na trasie Kraków Ostrowiec zgasło przy dojeździe do świateł dwukrotnie oraz kilka razy uratowało się samo dodając gazu bez mojej ingerencji w pedał gazu. Zgasło również przy rozgrzanym silniku jak już dojechałem i parkowałem na wstecznym - również przy dohamowaniu jak już kończyłem manewr. Niestety kamera tego nie uchwyciła bo prowizorycznie ją przywiązałem i się przestawiła nagrywając moje radio zamiast wskaźników ops:. Szkoda bo zależało mi na dowodzie przy rozgrzanym już do końca silniku. Na rozgrzanym dzieje się to rzadziej.
    Powiem Ci, że ja bym nie próbował jeżdzić na LPG jeżeli takie szopki się dzieją. Takie zachowania mogą negatywnie wpłynąć na podzespoły silnika. Chociażby zła dawka paliwa może spwodować wypalenie katalizatora i uszkodzenie sond lambda, a w ekstremalnym przypadku wypaleniem gniazd zaworów.
    Tak na marginesie to już nie wiadomo co Ci utalentowani machanicy pogrzebali w twoim aucie i co jest oryginalne a co nie. Ja byłbym za tym aby walczyc o nowe auto lub zwrot pieniędzy. Za dużo rzeczy się wydażylo i za dużo niewiadomych. Jak już ktoś doprowadzi to auto do stanu używalności to nie wiadomo jaki wpływ na stan auta mają operacje, które wykonuje teraz ASO.
    Zycze wytrwałości w dążeniu do celu....
    Pzdr
  • jakmiz
    Classic
    • 2008
    • 1

    #2
    1,6 FSI

    Witam Wszystkich
    Jestem właśnie na etapie zmiany autka i chciałbym Was podpytać jak wam sprawuja się Octawie z tym silniczkiem 1,6 FSI ( czy warto )
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      #3
      Witaj. Warto, ale pod warunkiem, że będziesz do niego lał TYLKO dobrej jakosci paliwo (np. Shell V-power Racing lub przynajmniej V-power) i naczej mozesz miec problemy z wtryskiwaczami no i osiagami
      Ja sam troche żałuję że nie kupiłem 1.6 FSI ale MPI też jest fajne
      Czarny Elegance

      Komentarz

      • slaweksz
        Classic
        • 2008
        • 12

        #4
        Od lutego jeżdżę OII (drugi właściciel) z tym silnikiem i nie mam większych uwag. Benzynę 98 leję sporadycznie. Ostatnio po tym jak silnik zaczął nierówno pracować po zatankowaniu 95 na stacji znanego koncernu z pólnocy Polski. Dolanie 98 sprawiło, że silnik pracuje normalnie. Zużycie paliwa jak standardowego silnika 1.6. Kupiłem benzynę z dwóch powodów, po pierwsze nie przejeżdżam więcej niż 15000 km rocznie po drugie auta (z dieslem) które oglądałem miały znaczne przebiegi i były droższe.

        Komentarz

        • kiszczu
          Drive
          • 2008
          • 73

          #5
          Witaj.
          Jeżeli szukasz auta rodzinnego to O2 z tym silnikiem jest idealna.
          Jeżeli szukasz auta rodzinnego o sportowych zapędach to radze raczej rozejrzeć sie za innym silnikiem. W moim odczuciu silnik jest mało dynamiczny ( mam O2 combii) i raczej musisz planować manewry wyprzedzania. Co do paliwa to według mnie nie odczujesz żadnej różnicy miedzy 95 a 98. No może praca silnika jest lepsza na 98 ale na osiągi nie za bardzo się to przekłada. Samochód wyraznie lubi wysokie obroty.
          Ale tak jak mówie, jeżeli potrzebujesz samochodu typowo rodzinnego to polecam Ci octavie z tym silnikiem ( ja jestem zadowolony)
          Pozdrawiam
          kiszczu

          Komentarz

          Pracuję...