Ja czasem odczuwam włączenie (słychać załączenie kompresora i czuć lekkie szarpnięcie) a czasem nie wiadomo czy to już.
Pytanie do użytkowników CLIMATRONIC'a
Zwiń
X
-
A ja mam ostatnia dziwne akcje z climatronikiem
Gdy jest wlaczony w trybie normalnym
(tzn nie econ ani nie Auto) to wibruje mi pedal hamulca, slychac nawiew, ale zimno powietrze wydobywajace sie z nawiwow jest tak znikome ze prawie go nie ma.
Zadnego smrodu w aucie nie ma ani nic. W ustawieniu Econ klima dziala bez zarzutu, w Auto czasami dziala bez zarzutu a momentami w ogole nie daje powietrze, ale tak to chyba dziala.
Natomiast ten wibrujacy hamulec mnie irytuje.
Doszedlem do wniosku ze jest to wina tego ze za duzo jezdze z otwartymi szybami a klimy nie wlaczam w ogole...takwiec pojezdzilem na klimie przez caly tydzien i juz efektu wibrujacego hamulca nie ma, ale ciagle powietrza w ustwieniu normalnym klima nie daje...raz na jakis czas sie zalacza i dziala jak lodowka...ale to raz na 10 prob.
Filtr przeciwpylkowy mam nowiutki zreszta wszystkie mam nowki i to nie filtrona tylko boscha ....heheh
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QulekMamy manualną i jest ok tylko denerwuje mnie to że nie moge sobie ustawić takiego klimatu (czytaj temperatury :szeroki_usmiech ) jakbym chciał...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez danielpozFox: podziwiam takie wyczucie auta ze potrafisz stwierdzic ze auto jest slabsze bo ma wl. klime
Komentarz
-
-
Bo nowy klimatronic jest dwustrefowy i dlatego ma pokretla Taka prosta przyczyna :twisted: Do tego pokretlo jest troche wygodniejsze i latwiejsze w obsludze. Dlatego nie lubie jak radia maja guziki do volume a nie galke.
A dzis ojciec wypatrzyl w jednym katalogu Skody zonka. Na jednej ze stron jest Octavia II z manualna klima, a obok pisze na zdjeciu, ze mozna sobie wyregulowac temperature dla kierowcy i pasazera. Ktos chyba dla zle zdjecie 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kbaranZamieszczone przez danielpozwlasnie klimatronik w octavi jest rewelacyjny tylko jesli nie wie jak sie tym poslugiwac to prponuje przeczytac instrukcje!!!
Fox: podziwiam takie wyczucie auta ze potrafisz stwierdzic ze auto jest slabsze bo ma wl. klime
O2 zauważyłem, że ma dupiastą przypadłość, mianowicie powietrze "wpada" do samochodu swobodnie przez kanały wentylacyjne i "wpada" szybciej lub wolniej w zależności od prędkości - czemu jest to dupiaste? w zimne dni przy włączonym ogrzewaniu zauważyłem (mam manualną klimę) że jak jadę szybciej muszę podkręcić ogrzewanie, bo większy pęd powietrza = nadmierne chłodzenie, "semiautomatic" nie jest w stanie wyregulować dostatecznie dobrze sam temperatury
w aucie z klimą automatyczną nie powinno powietrze mimowolnie wpadać do samochodu nawet przy szybkiej jeździe, co ciekawe miałem tak nawet w Punto, przy 140 kmh nawet, bez wiatraka z kratek w ogóle nie wiało, zaletą takiego rozwiązania jest to, że warunki zewnętrzne nie wpływają na to, w jaki sposób układ chłodzi wnętrze, nagrzewaniem/chłodzeniem steruje wyłącznie nawiew wymuszony - ergo - ma on lepsze możeliwości do precyzyjnego ustawienia temperatury, ALE by szybko reagować musi być wydajny...ergo...bardziej energożerny...
[ Dodano: Sob 09 Lip, 05 22:41 ]
Zamieszczone przez djczaspredkośc nie ma znaczenia
a tak nawisem wyjasnij co masz namysli (szarpniecie) mocne spowolnienie teoretycznie i praktycznie nie powinienes odczuci bo masz powyżej sto koni pod maseczką wiec cos jest nie tak
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Qulekze mozna sobie wyregulowac temperature dla kierowcy i pasazera. Ktos chyba dla zle zdjecie
Komentarz
-
-
balum
W Poznaniu w ASO odgrzybianie również - w promocji :lol: w maju kolega za tyle też robił - 70 zł.
rastafaraj napisał
"W ustawieniu Econ klima dziala bez zarzutu"
Z tego co zauważyłem i nie którzy wyjaśniali to Econ to nie klima tylko zwykły wiatraczek. Jak na zewnątrz będzie ciepło ustaw na Econ np 20stop i przełącz za 5min na Auto zobaczysz różnicę między 20 a 20 :szeroki_usmiech , między klimą a klimą k
Komentarz
-
danielpoz
Zamieszczone przez MaicroftBo nowy klimatronic jest dwustrefowy i dlatego ma pokretla Taka prosta przyczyna :twisted: Do tego pokretlo jest troche wygodniejsze i latwiejsze w obsludze. Dlatego nie lubie jak radia maja guziki do volume a nie galke.
A dzis ojciec wypatrzyl w jednym katalogu Skody zonka. Na jednej ze stron jest Octavia II z manualna klima, a obok pisze na zdjeciu, ze mozna sobie wyregulowac temperature dla kierowcy i pasazera. Ktos chyba dla zle zdjecie 8)
a co w tym dziwnego ze moze byc osobno regulowana temperatura dla kierowcy i pasazera? stare BMW nawet bez klimy mialo takie cos
Komentarz
-
Zamieszczone przez danielpozZamieszczone przez MaicroftBo nowy klimatronic jest dwustrefowy i dlatego ma pokretla Taka prosta przyczyna :twisted: Do tego pokretlo jest troche wygodniejsze i latwiejsze w obsludze. Dlatego nie lubie jak radia maja guziki do volume a nie galke.
A dzis ojciec wypatrzyl w jednym katalogu Skody zonka. Na jednej ze stron jest Octavia II z manualna klima, a obok pisze na zdjeciu, ze mozna sobie wyregulowac temperature dla kierowcy i pasazera. Ktos chyba dla zle zdjecie 8)
a co w tym dziwnego ze moze byc osobno regulowana temperatura dla kierowcy i pasazera? stare BMW nawet bez klimy mialo takie cos
Octa I nie miala klimy dwu strefowej a Octa II ma ja tylko i wylacznie w przypadku montazu climatronica, a nie zwyklej manualnej klimy lub nawet climatica.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonFox: podziwiam takie wyczucie auta ze potrafisz stwierdzic ze auto jest slabsze bo ma wl. klimeCOMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wasylale po co jest dwustrefowa klima? :roll: jak i tak powietrze sięwymiesza....? :?
Komentarz
-
-
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
Komentarz