samodzielna wymiana wtrysków

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzech_pcl
    Drive
    • 2008
    • 43

    samodzielna wymiana wtrysków

    108 kkm i nie wiem o jakich drążkach mówimy :diabelski_usmiech
  • radekb
    Ambiente
    • 2007
    • 134

    #2
    samodzielna wymiana wtrysków

    Witam. Właśnie otrzymałem wtryski z nowymi końcówkami fratelli bosio (216-ki) :lol: i chciałbym je samodzielnie wymienić. Jeśli ktoś z was ma doświadczenie w tego typu "zabiegach" to proszę o instrukcję. Ewentualnie co będę potrzebował oprócz podkładek. Pozdrawiam
    Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
    Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

    Komentarz

    • cieplak
      Drive
      • 2007
      • 50

      #3
      wybijak do wtryskow bo pewnie twoje seryjne niebeda chcialy latwo wyjsc.

      Komentarz

      • radekb
        Ambiente
        • 2007
        • 134

        #4
        No i po wymianie. Stare wtryski wyszły idealnie, opórcz jednego, z którym trzeba się było mocować ale dało radę. Octa na nowych wtryskach jakby odżyła. Przyspiesza o niebo lepiej, a na dokładkę dostała dzisiaj Bilstein :lol: B6. Polecam
        Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
        Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

        Komentarz

        • zurcio
          RS
          • 2008
          • 2046

          #5
          gratki
          Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            radekb, nie zapomnij o korekcie softu :idea:
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • radekb
              Ambiente
              • 2007
              • 134

              #7
              Tak jak napisał kolega dobrygrzeswawa bez zmiany softu się nie obejdzie. Komputer wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny (chyba słynny notlauf) i wtedy pozostają do wyprzedzania jedynie fiaty i traktory. Zgasić, zapalić i można jechać.
              Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
              Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez radekb
                Komputer wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny (chyba słynny notlauf)
                Korekte softu trzeba zrobić z innych względów a jeśli Ci łapie notlauf to na pewno nie jest to wina wtrysków. Trzeba zdiagnozować auto.
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • radekb
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 134

                  #9
                  Dobrygrzeswawa, problemu nie było przed wymianą wtrysków. Zaraz następnego dnia po wymianie Octavia zmuliła się po raz pierwszy i od tamtego momentu zdarza się jej od czasu do czasu. Byłem już w Tune-up ale niestety komputer nie pokazał nic oprócz jakiegoś małego problemu z ilością spalin (niestety nie jestem w stanie podać konkretów). Podobno przyczyną trybu awryjnego jest to, że nie wyrabia stary soft. Podmieniłem na wszelki wypadek N75 ale niestety bez zmian.
                  Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
                  Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    radekb, sprawdzana była przepływka , mieszek , kierownice spalin ?
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      kierownice spalin ?
                      Ziombel spójrz na kolegi silnik
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                        Ziombel spójrz na kolegi silnik
                        Siet ale wpadka ops:
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • radekb
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 134

                          #13
                          Dobrygrzeswawa, mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi z korektą softu i czy jest to to samo co zrobienie programu, który ma zwiększyć moc :?:
                          Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
                          Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

                          Komentarz

                          • _tm_
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 2333
                            • Superb III (3V3)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Tak, chodzi o to samo. Musisz podjechać do jakiegoś tunera, który dopasuje Twój program do nowych wtryskow.
                            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                            -------------------------------------------------------------------------
                            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                            Komentarz

                            • radekb
                              Ambiente
                              • 2007
                              • 134

                              #15
                              Wielki dzięki _tm_. Niestety muszę najpierw odstawić samochód do warsztatu :evil: :evil: :evil: . Na prostokątnej rurze (chyba od intercoolera) i prawej półosi jest nalot z oleju. Kolega powiedział, że prawdopodobnie powstała nieszczelność pomiędzy trubiną a IC.
                              Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
                              Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

                              Komentarz

                              • Samiec
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 4287
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez radekb
                                Wielki dzięki _tm_. Niestety muszę najpierw odstawić samochód do warsztatu :evil: :evil: :evil: . Na prostokątnej rurze (chyba od intercoolera) i prawej półosi jest nalot z oleju. Kolega powiedział, że prawdopodobnie powstała nieszczelność pomiędzy trubiną a IC.
                                To jest standart - olej w dolocie, u mnie kapalo na prawa polos Teraz wyciek na rurce zmieszal sie z kurzem/piachem i jest tylko wigotna/mokrawa plama i nie kapie :wink:
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz

                                • radekb
                                  Ambiente
                                  • 2007
                                  • 134

                                  #17
                                  Kolego Samiec. Sory za może głupie pytania ale niestety mechanika to nie moja branża. O jaki dokładnie dolot chodzi i jak wyeliminować wyciek. U mnie pojawiło się to parę dni temu i jednocześnie samochód zaczął wolniej wkręcać się na obroty.

                                  [ Dodano: Czw 09 Paź, 08 21:06 ]
                                  No i po zabawie. Turbina jeb.... :evil: Jeszcze jakoś chodziła ale zaczęła pompować olej do IC i N75 + zrobiła osłonę z oleju na prawej półosi. Nie wiem czy wymiana wtrysków jej nie pomogła. Samochód ma przejechanie 24kkm. Przymierzałem się do programu ale niestety turbina + warsztat trochę wyczyści konto i będę musiał z dwa tygodnie poczekać z programem. W związku z tym pytanko. Dam radę trochę pojeździć na 216-kach bez programu. Pytam się bo nie wiem czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na turbinę, pompę wtryskową, czy silnik. Żaden ze mnie mechanior także proszę o info.
                                  Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
                                  Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

                                  Komentarz

                                  Pracuję...