108 kkm i nie wiem o jakich drążkach mówimy :diabelski_usmiech
samodzielna wymiana wtrysków
Zwiń
X
-
samodzielna wymiana wtrysków
Witam. Właśnie otrzymałem wtryski z nowymi końcówkami fratelli bosio (216-ki) :lol: i chciałbym je samodzielnie wymienić. Jeśli ktoś z was ma doświadczenie w tego typu "zabiegach" to proszę o instrukcję. Ewentualnie co będę potrzebował oprócz podkładek. PozdrawiamByła: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
-
-
No i po wymianie. Stare wtryski wyszły idealnie, opórcz jednego, z którym trzeba się było mocować ale dało radę. Octa na nowych wtryskach jakby odżyła. Przyspiesza o niebo lepiej, a na dokładkę dostała dzisiaj Bilstein :lol: B6. PolecamByła: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
radekb, nie zapomnij o korekcie softu :idea:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Tak jak napisał kolega dobrygrzeswawa bez zmiany softu się nie obejdzie. Komputer wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny (chyba słynny notlauf) i wtedy pozostają do wyprzedzania jedynie fiaty i traktory. Zgasić, zapalić i można jechać.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekbKomputer wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny (chyba słynny notlauf)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Dobrygrzeswawa, problemu nie było przed wymianą wtrysków. Zaraz następnego dnia po wymianie Octavia zmuliła się po raz pierwszy i od tamtego momentu zdarza się jej od czasu do czasu. Byłem już w Tune-up ale niestety komputer nie pokazał nic oprócz jakiegoś małego problemu z ilością spalin (niestety nie jestem w stanie podać konkretów). Podobno przyczyną trybu awryjnego jest to, że nie wyrabia stary soft. Podmieniłem na wszelki wypadek N75 ale niestety bez zmian.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomalkierownice spalin ?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Wielki dzięki _tm_. Niestety muszę najpierw odstawić samochód do warsztatu :evil: :evil: :evil: . Na prostokątnej rurze (chyba od intercoolera) i prawej półosi jest nalot z oleju. Kolega powiedział, że prawdopodobnie powstała nieszczelność pomiędzy trubiną a IC.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekbWielki dzięki _tm_. Niestety muszę najpierw odstawić samochód do warsztatu :evil: :evil: :evil: . Na prostokątnej rurze (chyba od intercoolera) i prawej półosi jest nalot z oleju. Kolega powiedział, że prawdopodobnie powstała nieszczelność pomiędzy trubiną a IC.
Komentarz
-
-
Kolego Samiec. Sory za może głupie pytania ale niestety mechanika to nie moja branża. O jaki dokładnie dolot chodzi i jak wyeliminować wyciek. U mnie pojawiło się to parę dni temu i jednocześnie samochód zaczął wolniej wkręcać się na obroty.
[ Dodano: Czw 09 Paź, 08 21:06 ]
No i po zabawie. Turbina jeb.... :evil: Jeszcze jakoś chodziła ale zaczęła pompować olej do IC i N75 + zrobiła osłonę z oleju na prawej półosi. Nie wiem czy wymiana wtrysków jej nie pomogła. Samochód ma przejechanie 24kkm. Przymierzałem się do programu ale niestety turbina + warsztat trochę wyczyści konto i będę musiał z dwa tygodnie poczekać z programem. W związku z tym pytanko. Dam radę trochę pojeździć na 216-kach bez programu. Pytam się bo nie wiem czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na turbinę, pompę wtryskową, czy silnik. Żaden ze mnie mechanior także proszę o info.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
Komentarz