A czy ktoś może ma plik dzwiękowy z nagraniem wydechu TDI po modyfikacji albo gdzie w necie można tego posłuchać ?
Poduszki silnika
Zwiń
X
-
Chyba że masz "świetne" salonowe oponki matadorki, to je zmień od razu.....na wszystko inne, ale zmień. Matadorki nie trzymają geometrii, że szkoda gadać.... Ja miałem podobne zachowania kierownicy przy 100-120 kmh, zmieniłem na barumki i wibracje zniknęły, a też co chwilę wyważałem i zbieżność regulowałem. No, chyba że nie masz matadorek.....to inna sprawa 8)Sebol napisał:W zakresie prędkości 100-110 km/h czuć na kierownicy wibracje. Koła wyważałem dwa razy w różnych zakładach i jest to samo.
pozdrawiam i wracam do roboty :!:aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
Ja cwiczyłem ten temat wielokrotnie i wedlug mnie najczesciej przyczyna sa opony matador oraz jesli jezdzisz na aluminiowych felgach to one maja tendencje do pozostawiania (utleniania sie) aluminium na tarczy hamulcowej i po zdjeciu kola i ponownym zalozeniu felga nie przylega rowno do tarczy. Ponadto uklad kierowniczy w octavce jest piekielnie czuły i nawet roznice 5g sa wyczuwalne na kierownicy. Jesli masz matadory to je wymien, jesli nie to oczysc tarcze hamulcowa na styku z felga lub wywaz kola naprawde w dobrym zakladzie.1,9 TDI Octavia II DSG
Komentarz
-
-
Matadory już dawno zmieniłem na Goodyear Excellence. Pojadę jeszcze raz wywarzyć koła.Zamieszczone przez gimaJa cwiczyłem ten temat wielokrotnie i wedlug mnie najczesciej przyczyna sa opony matador oraz jesli jezdzisz na aluminiowych felgach to one maja tendencje do pozostawiania (utleniania sie) aluminium na tarczy hamulcowej i po zdjeciu kola i ponownym zalozeniu felga nie przylega rowno do tarczy. Ponadto uklad kierowniczy w octavce jest piekielnie czuły i nawet roznice 5g sa wyczuwalne na kierownicy. Jesli masz matadory to je wymien, jesli nie to oczysc tarcze hamulcowa na styku z felga lub wywaz kola naprawde w dobrym zakladzie.sebol Octavia TDI/ALH
Komentarz
-
-
A masz stalowki ,czy alu ? U mnie faktycznie sie te felgi co mam utleniaja :? i co ciekawe byl klopot z wywazeniem ,bo nawalilo sie tyle tego w otworze centrujacym ze po zalozeniu na wywazarkie fela byla krzywo i zle wywazalo :roll: I oczysc tarcze bo tam tez sie to wlasnie osadza.Zamieszczone przez sebolMatadory już dawno zmieniłem na Goodyear Excellence. Pojadę jeszcze raz wywarzyć koła.
Sa jakies preparaty zeby sie to nie utlenialo ? i czym to usunac ,bo ten otwor trzeba bylo czyscic papierem sciernym :roll:
Komentarz
-
-
Felgi mam stalowe. Kierownica drży też przy lekkim hamowaniu. Podejżewam tarcze, ale byłem na diagnostyce owalizacji tarcz i bicie jest jeszcze w normie. Narazie nie mam funduszy na wymianę tarcz. Czy jazda ze zwichrowanymi tarczami ma negatywny wpływ na zawieszenie i cały układ jezdny.Zamieszczone przez SamiecA masz stalowki ,czy alu ? U mnie faktycznie sie te felgi co mam utleniaja :? i co ciekawe byl klopot z wywazeniem ,bo nawalilo sie tyle tego w otworze centrujacym ze po zalozeniu na wywazarkie fela byla krzywo i zle wywazalo :roll: I oczysc tarcze bo tam tez sie to wlasnie osadza.Zamieszczone przez sebolMatadory już dawno zmieniłem na Goodyear Excellence. Pojadę jeszcze raz wywarzyć koła.
Sa jakies preparaty zeby sie to nie utlenialo ? i czym to usunac ,bo ten otwor trzeba bylo czyscic papierem sciernym :roll:sebol Octavia TDI/ALH
Komentarz
-
-
Tarcz nie wymieniaj ja mam to samo i też walczę z tym .Dziś zmieniam łączniki stabilizatora i poduchy i zobaczę, coś mi podpowiada że to łożysko ale nie jestem pewien :wink:Felgi mam stalowe. Kierownica drży też przy lekkim hamowaniu. Podejżewam tarcze, ale byłem na diagnostyce owalizacji tarcz i bicie jest jeszcze w normie. Narazie nie mam funduszy na wymianę tarcz. Czy jazda ze zwichrowanymi tarczami ma negatywny wpływ na zawieszenie i cały układ jezdny.
Komentarz
-
-
Jakie są efekty po wymianie?Zamieszczone przez henioTarcz nie wymieniaj ja mam to samo i też walczę z tym .Dziś zmieniam łączniki stabilizatora i poduchy i zobaczę, coś mi podpowiada że to łożysko ale nie jestem pewien :wink:Felgi mam stalowe. Kierownica drży też przy lekkim hamowaniu. Podejżewam tarcze, ale byłem na diagnostyce owalizacji tarcz i bicie jest jeszcze w normie. Narazie nie mam funduszy na wymianę tarcz. Czy jazda ze zwichrowanymi tarczami ma negatywny wpływ na zawieszenie i cały układ jezdny.sebol Octavia TDI/ALH
Komentarz
-
-
[quote="sebol"
Felgi mam stalowe. Kierownica drży też przy lekkim hamowaniu. Podejżewam tarcze, ale byłem na diagnostyce owalizacji tarcz i bicie jest jeszcze w normie. Narazie nie mam funduszy na wymianę tarcz. Czy jazda ze zwichrowanymi tarczami ma negatywny wpływ na zawieszenie i cały układ jezdny.[/quote]
Też mam taki efekt. Nasila się, gdy lekko skręcę kierownicę i lekko hamuję. Wtedy drży mi kierownica.Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Efekty to taki że na dołkach nie słychac takiego jakby walenia w przednim zawieszeniu.Mam jeszcze jedno pytanie , dziś jak odkręciłem obudowe od spodu zobaczyłem że mam urwaną poduszkę pod silnikiem, tą co jest przymocowana śrubą do silnika.,Jakie są objawy i czy można ją wymienić samą , czy też z całym uchwytem? Będę wdzięcznyJakie są efekty po wymianie?
Komentarz
-
objawy: dzwiek z silnika-drgania pozdrawiam
Komentarz