[O1] nowy mechanizm wycieraczek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mksi
    Drive
    • 2009
    • 45

    [O1] nowy mechanizm wycieraczek

    Oto oferta jaką dostałem od nich:

    Witam P.Piotrze
    W Pańskim przypadku polecam renowację lakieru składająca sie z 4 faz (
    usuniecie rys + polerowanie + antihollogram + woskowanie )

    1- usuwanie rys , zmatoweń oksydacji futrem polerskim i gruboziarnista
    pastą polerską
    2- polerowanie lakieru pasta drobnoziarnistą- wykończeniową
    3- polerowanie pasta anti- hollogram ( hologramy widoczne w słońcu )
    czesto pomijany etap polerowania którego efekty a raczej brak wychodzą
    dopiero po kilku pierwszych myciach samochodu w momencie kiedy.
    4- Woskowanie - zabezpiecznie lakieru


    Renowacja lakieru tylko pastami polerskimi trwa dłużej w porownaniu z
    polularną renowacją lakieru papierem sciernym stosowanej przez wiekszość
    lakierników ale nie uszkadza tak mocno powłoki lakerniczej, zachowując np.
    "skórke pomarańczy lakieru "

    koszt takiego polerowania wynosi 329 - zl i trwa tylko 6 godzin
    polerując futrem polerkim i używając past polerskich 3M jestem w stanie
    zaoszczedzic okolo 40 % czasu w porównaniu z wiekszoscia zakładów
    lakiernczych.

    Zaznaczm ze jest to jedyny sposób renowacji lakieru który trwale usuwa
    rysy a nie maskuje ich pastami polerskimi czy róznego rodzaju woskami.

    Dodatkowo polecam usługę " Naprawy uszkodzeń estetycznych karoserii"
    jezeli ma Pan odpryski, głębgokie rysy do podkładu itp.

    Przed polerowaniem dorabiany jest kolor lakieru , następnie częsciowo
    odtworzone zostaję ubytki lakieru , po czym nanoszony jest lakier ( kolor
    + bezbarwny )
    Wszytstko to podczas polerowania zostaje zespolone w jedną całość i
    praktycznie nie jest widoczne.

    koszt takiej usługi to 99 zł czas: dodatkowo okolo 2 godz



    Odnośnie polerowania posadamy jeszcze opcję " Odswierzenie lakieru "
    - polerowanie trójfazowe - ( popularne polerowanie lakiernicze
    )Polerowanie to polega
    1) Polerowanie pasta polerska tzw."ONE STEP" cześciowe usuwanie rys i
    polerowanie w jednym.
    2) Polerowanie Antihollogram ( usuwanie hologramów )
    3) Woskowanie - zabezpieczenie lakieru

    Cena takiego polerowania to 229 zł czas kolo 4 godz
    ( polerowanie to jest czesto wybierane przez osoby sprzedajace samochód) w
    skrócie można napisać że polerowanie to usuwa rysy a te co zostaja
    wyrównywane sa za pomoca wosku i pasty polerskiej. Efekt w momencie
    odbioru samochodu podobny do "Renowacji lakieru" ale znacznie mniej
    trwały.


    Na końcu chciałbym dodać ze procesy polerowania w Doktor Auto porównywalne
    sa z procesami polerowania takich serwisów jak Volvo, Audi, Skoda czy
    Toyota jednak jesteśmy srednio od 50 % do 70% tańsi.

    [ Dodano: Pon 07 Wrz, 09 11:18 ]
    Wydaje mi sie być fajne to że dojezdzają do klienta w kazde miejsce. Cena wydaje się być też przystępna,co???
  • Ths
    Rider
    • 2007
    • 317

    #2
    [O1] nowy mechanizm wycieraczek

    Mój mechanizm odmówił posłuszeństwa :twisted:
    Wcześniej był czyszczony i smarowany mechanizm ale widocznie przyszedł na niego już czas

    Czy ktoś kupował taki mechanizm w wersji budżet czyli zamiennik?
    Mam do dyspozycji takie aukcje
    38pln

    50pln

    75pln


    dajcie znać w który warto zainwestować

    Komentarz

    • misiek^wro
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8321

      #3
      Ths, powiem Ci jak zrobic to najtaniej

      Kup zamiennik firmy VIKO ( czy jakos tak - niebieskie opakowanie, biale napisy firmy )

      Na allegro taki zakupilem bodajze za 30zl

      Nastepnie musisz podjac decyzje, czy podmieniasz 2 tloczki w ksztalcie litery L czy zakladasz caly nowy zamiennik. Mi sie wydawalo, ze oryginal jest masywniejszy, lepiej wykonany, a w nim dochodi tylko do zapieczenia sie wlasnie ow tloczkow w srodku. Nalezy je skrecic na imadle, rozruszac ile sie tylko da ( nie uszkadzajac gwintow na srube i na wycieraczki ) i po wyciagnieciu oczyscic plynem na rudawke

      Pozniej szczota metalowa oczyscic tloczki + wnetrze korpusu i nastepnie napackac smaru grafitowego badz wazeliny technicznej. Pozniej z zamiennika wlozyc tloczki i skrecic wszystko jak nalezy, wlozyc zapadki itd i cieszyc sie


      Swoja droga mozesz sprobowac zreanimowac stary mechanizm - wystarczy 2 godziny pryskania WD + czegos na skorodowane elementy i ruszac skutecznie prawo lewo i ciagnac W koncu wyjdzie ...


      Jak nie, to wybic mlotkiem i wsadzic te z zamiennika.

      Powodzenia
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz

      • Ths
        Rider
        • 2007
        • 317

        #4
        Dzięki misiek^wro

        Spróbuje jeszcze raz zreanimować na spokojnie mechanizm 8)
        Zamiennik o którym pisałeś to VIKA. Niestety cena 79 pln dość wysoka :shock:



        Pytanko
        Czy te najsłabsze ogniwa czyli mechanizmy wycieraczek były różne w modelach przed i po face liftingu?


        upsss znalazłem za 28 ops:


        na zdjęciu widać że firma to VIKA :lol:
        zafunduje sobie to cudo i bede walczyć
        dzięki za pomoc
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          Ths, no mowilem ze cos kolo 3 dyszek

          Kupuj Vike bo te bolce tam idealnie pasuja

          Powodzenia!
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • Ths
            Rider
            • 2007
            • 317

            #6
            Wymieniłem mechanizm - umordowałem się niesamowicie :twisted:
            Ku mojemu zaskoczeniu wycieraczki nadal przeskakują ale tylko a początku przez 2 wahnięcia dalej jak się rozruszają jest ok. Tak więc różnica jest raczej na korzyść - na szczęście - ale perfekcji nie ma :evil:

            Mam pomysły jak z tym dalej walczyć
            1. może trzeba nasmarować sam silnik w końcu tam też sie coś ociera i kręci. Może totalnie silniczek padł i dlatego tak szwankuje
            2. Przekaźnik - zauważyłem ze wycieraczki co jakiś czas szaleją a objawia się to że np po włączeniu spryskiwaczy poprzez włączeni manetki na dół wycieraczki powinny 2 raz zmieść wodę a tutaj z 6 -7 razy wahną i zatrzymują się w połowie pełnego wahnięcia na środku szyby :evil:

            We wcześniejszych postach znalazłem że przekaźnik odpowiedzialny za wahnięcia wycieraczek to przekaźnik nr 377 symbol: 4B0 955 531A Możecie potwierdzić ?

            Jeszcze jedna sprawa gdzie te przekaźniki sie znajdują
            Na zdjęciach z demontażu deski widze że te przekaźniki są po lewej stronie kierwonicy i wydaje mi się że trzeba odkręcić cały plastik przykrywający lewą dolną część deski

            Komentarz

            Pracuję...