Tak ceny z ASO
problem z klima
Zwiń
X
-
problem z klima
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6Tagi: Brak
-
-
problem z klima
Mam problem z klima, a mianowicie chłodzi tylko na "1" po przełączneiu wentylatora na "2" 3 lub 4 dmuchawa pracuje ale sprezarka od klimy sie wyłącza. Dodam ze mam manualna klime w octavi z 98 roku. Czy ktos sie z tym spotkał. Po podlaczeniu do kompa nie udalo sie odnalezc modułu od klimy.
\
Prosze o pomocHołdys Królem jestttt........
----------------------------------------
Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
----------------------------------------
CB Johny II + Presidet ML-145
----------------------------------------
-
-
Re: problem z klima
Zamieszczone przez HubolMam problem z klima, a mianowicie chłodzi tylko na "1" po przełączneiu wentylatora na "2" 3 lub 4 dmuchawa pracuje ale sprezarka od klimy sie wyłącza. Dodam ze mam manualna klime w octavi z 98 roku. Czy ktos sie z tym spotkał. Po podlaczeniu do kompa nie udalo sie odnalezc modułu od klimy.
\
Prosze o pomocJarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Czynnik mam wymieniony i napbity tyle ile trzeba. Co do opornika dmuchawy to chyba tez odpada bo dmuchawa działa tylko ze jak przełącze ją na "2" to wieje mocniej ale za to wyłącza sie klima (czyli wieje ale nie chłodzi)Hołdys Królem jestttt........
----------------------------------------
Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
----------------------------------------
CB Johny II + Presidet ML-145
----------------------------------------
Komentarz
-
-
Sterownik klimatyzacji dostaje sygnal z zestyku I biegu dmuchawy. Wyglada na to ze u Ciebie jest gdzies przerwa w obwodzie i po przelaczeniu na inny niz I bieg napiecie zanika.
Sproboj moze podpytac sie Tory na forum www.diagtronik.pl/forum :wink:
Komentarz
-
-
No własnie sprawdziłem i sie okazuje ze na 1 nie kreci wentylator, za to chodzi klima, jesli natomiast przełącze na 2,3 lub 4 zaczyna krecic wetylator- ale za to wyłącza sie klima :-(Hołdys Królem jestttt........
----------------------------------------
Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
----------------------------------------
CB Johny II + Presidet ML-145
----------------------------------------
Komentarz
-
-
W ełckim ASO powiedzieli ze nie naprawiaja dmuchaw i nie maja oporników, moga wymienc panel od dmuchawy (150 zł). Prosba skad wziasc opornik???Hołdys Królem jestttt........
----------------------------------------
Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
----------------------------------------
CB Johny II + Presidet ML-145
----------------------------------------
Komentarz
-
-
EDIT: Jutro sprawdzę gdzie dokładnie znajduje się rezystor (w Climatronicu jest regulator umieszczony w obudowie dmuchawy, dostępny po odkręceniu schowka;u Ciebie będzie pewnie podobnie) i czy jest jakaś możliwość jego naprawy.
[ Dodano: Wto 26 Lip, 05 11:58 ]
Wg ETKI opornik znajduje się pod dmuchawą - musisz odkręcic schowek żeby tam się dostać. Później patrząc od spodu na dmuchawę jest taka klapka przykręcona na jedną śrubkę do której wchodzi kostka z 4 przewodami. Jak go wyciągniesz to się okaże czy ten element jest naprawialny bo ja go nigdy nie miałem w swoich łapach :wink:
Komentarz
-
-
Mam opornik. Niestety nie bardzo nadaje sie do naprawy z tego co obadałem to ma on 3 sektory każdy po 10 Ohmów (moge sie mylic bo nie dysponuje zbyt fachowym sprzętem). I z tego co widze mam jedną sekcje padniętą to by tłumaczyło dlaczego wentyl na jedynce nie chodzi. Może ktoś zna parametry tego rezystora to bede widzieczny za info, bo wtedy podłącze jakiś zamiennik i bedzie oki.Hołdys Królem jestttt........
----------------------------------------
Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
----------------------------------------
CB Johny II + Presidet ML-145
----------------------------------------
Komentarz
-
-
Z zamiennikiem bedzie klopot. To sa rezystory duzej mocy, bo prad w dmuchawie siega 30-40A jak idzie pod duzym obciazeniem. To jest taki rezystor z trzema wyprowadzeniami. Ale gdzie to kupic to nie wiem. Albo z jakiegos spalonego silnika dmuchawy cos takiego podmienic, albo pytac w jakis warsztatach elektromechaniki samochodowej.
Komentarz
-
Komentarz