a wlasnie, jak po tym "pakiecie na bezdroza" auto trzyma sie drogi,
trzyma się dobrze jeżeli jest dany komplet springi+twardsze amorki z pakietu lub springi z pakietu + amorki nieseryjne twardsze np KYB ex.g. Auto jest utwardzone, nie ma tendencji do bujania i wykłądania się na zakrętach.
Zamieszczone przez Marx
jak to wplywa na komfort?
na pewno nie będzie tak miękko jak w seryjnym zawiasie, ale plomby też nie wypadają. Zależy co kto lubi, mi jazda łodzią nie odpowiadała
Zamieszczone przez Marx
I jak to wyglada jesli zastisuje sie same tulejki?
może być efekt "motorówki" (jak to rogoz, ładnie opisywał w wątku który poleciał niestety) - tzn. przód skoczy do góry o 2cm na tulejach a tyłek na seryjnym zawiasie przysiądzie. Jechałem taką O1 i nie mogłem znaleźć dogodnej pozycji za kierownicą, ale może kwestia przyzwyczajenia.
Zamieszczone przez Marx
I czy wiecie moze czy te tulejki mozna od razu w nowym aucie zalozyc w ASO?
witam
tak sie zastanawiam rozne zrodla roznie podaja
wiadomo to stara spradzona konstrukacja, ktora uzywa i VW jak i Skoda Wink
czy ten silnik to jeszcze stare poczciwe 8v (8 zaworow) czy moze juz 16 v ??
na stronie VW nic nie pisze, a na otomoto znalazlem takie cos:
VW:
Silnik
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 1595
układ/ilość cylindrów Rzędowy / 4
moc silnika (kW/KM) 75 kW / 102 KM / 5600 obr.
max moment obrotowy (Nm) 148
wtrysk paliwa Wtrysk
ilość zaworów na cylinder 4
Skoda
Silnik
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 1595
układ/ilość cylindrów Rzędowy / 4
moc silnika (kW/KM) 75 kW / 102 KM / 5600 obr.
max moment obrotowy (Nm) 148
wtrysk paliwa Wtrysk
ilość zaworów na cylinder 2
kiedys byl artykol o jettcie i pisalo ze ma 8 v
chodzi o jette 2008 r - 1.6 BSE
wydaje mi sie ze to 8 v ale niech ktoś to potwierdzi
liroyek, ja mam BRC sekwencje i nic nie dolewam. Cały czas na gazie. Jedynie benzynka na rozruch i to wszystko. Na gazie przejechałem juz 40 kkm i wszystko działa jak powinno. Przeglądy instalacji co 15 kkm z wymiana filterka i to cała zabawa.
Andrev3
dokladnie to samo mi powiedzial koles ktory motowal
ale wczesniej mialem w 2 samochodach, przeglad po 1 tys i potem co 10tys a tu zamontowali i kazali przyjechac po 15 tys pozatym w aso opla kazali lac dpt zeby czyscic wtryski i co 1 tys km mam 100 jechac na paliwie
zimą to samo się wyreguluje - będziesz na rozruchu jeździł więcej. Co kilkanaście kkm przegonię O2 na benzynie, ale nnie z dokłądnością zegarka. W O1 135kkm z czego 105 z LPG, O2 63kkm od początku z LPG. Żadnych poważniejszych problemów. JEdyne co trzeba pilnować to min. 1/4 zbiornika benzyny, która chłodzi pracującą cały czas pompę paliwa. Nie potrzeba żadnych dolewek, chociaż czasami można zaszaleć i dla spokoju sumienia coś dodać do benzyny.
Zamieszczone przez liroyek
mam nic nie robic specjalnie, poprostu jedzic jak na benzynie i pilnowc przegladow nic wiecej
liroyek, leję 95. W pracy silnika nie zauważałem żadnej istotnej różnicy, więc po co przepłacać? Jest zalecana 95, to leję 95. Nie oszczędzam za to na oleju i przeglądach - też robię zgodnie z zaleceniami czyli ASO i QG1. Załóż sobie konto na http://www.spritmonitor.de i dodaj ikonkę do podpisu na forum, to będziesz wiedział (i inni forumowicze) ile naprawdę pali twoja O i ile kosztuje 1km uwzględniajac przeglądy LPG i dodatkową benzynę. Ja nie należę do oszczędnych kierowców, więc mój wynik nie jest zbyt dobrym poziomem odniesienia.
Komentarz