wymienilem pasek wieloklinowy na nowy i zaobserwowalem cos takiego jak auto postoi z nocy po odpaleniu slysze przez kilka sekund swiszczenie podobne do paska (ale jest nowy) przy tym lekkie zafalowanie obrotami przez kilka sekund miedzy 800 a 950 a potem jest wszystko oki jak odpalam dzis rano to samo postal od 10 do 18 i to samo potem wszystko oki
jakis pomysl na ta dolegliwosc
W moim przypadku, świerzszczenie przez kilka minut, dopóki się nie rozgrzało, powodowała pompa wody (łożysko). Aby dokładnie zlokalizować skąd pochodzi ten dżwięk, najlepiej skorzystać ze stetoskopu lekarskiego. Ale że takiego z reguły niema pod ręką, można skorzystać z plastykowej rurki o średnicy 8÷10mm, i długości ok. 1m. Jeden koniec wkłada się do ucha, a drugi przykłada/zbliża w odpowiednie miejsca. Bardzo dokładnie wszystko słychać, pracę łożysk, zaworów, wtryskiwaczy, i ogólnie, można posłuchać wszystkiego, co się rusza, lub kręci.
W ten sposób zlokalizowałem swoją pompę wody, a w serwisie nie potrafili przez kilka wizyt.
Komentarz