O II 1,9TDI -opary(spaliny) po odkreceniu korka wlewu oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • centura
    Classic
    • 2010
    • 15

    O II 1,9TDI -opary(spaliny) po odkreceniu korka wlewu oleju

    sziroff, pewnie że się da jeździć , do 100 ma w końcu całkiem nieźle..no niestety potem jest gorzej , ale według mnie nie tragicznie

    [ Dodano: Sro 30 Wrz, 09 14:27 ]
    a może ktoś mi powie czy jeżdżąc spokojnie , lajtowo po mieście 1.8t dużo więcej spali od 1.6 :?: i dlaczego :?:
  • tomasz0328
    Drive
    • 2008
    • 57

    #2
    O II 1,9TDI -opary(spaliny) po odkreceniu korka wlewu oleju

    witam
    jestem na etapie kupna O II- samochód serwisowany 108kkm przebiegu. niepokoi mnie to, ze po odkreceniu korka wlewu oleju wydostaja sie opary. nie wiem czy to normalna sprawa
    czy moze to oznaczac ze padnieta jest turbina lub cos innego?

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8029
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      tomasz0328, nie wiem jak bardzo w tym co oglądałeś silniku jest. Ale w moim jak na wyłączonym silniku gorącym jeszcze otworzysz korek wlewu oleju to też się trochę zadymi przez chwilę-od nowości tak jest. Ale to są opary a nie spaliny. A nie mam padniętej turbiny .
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Egzorcysci kurcze.


        To nie tarpan czy zuk zeby takimi metodami sprawdzac stan silnika :lol: Nowe auto z przebiegiem 10km tez bedzie taki dymek miec.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kazik4x4
          RS
          • 2008
          • 2728

          #5
          Dokładnie, egzorcyści, szamani...
          Kolego, mamy XXI wiek i jest taka sprawa że jak wydajesz 60 koła na O2 to nie żałuj 500pln na dobra diagnostykę u dobrego silnikowca skoro masz jakieś watpliwości.

          A co do tego co "wywiewa spod korka" to jest taka sprawa, że silnik to urządzenie pracujące na obrotach, czasami nawet wysokich. Otóż ciecz smarująca w postaci oleju, podczas pracy jest rozbryzgiwana, rozgrzewa się, ulega zakłóceniom turbulentnym itp. itd. co sprzyja tworzeniu się tzw. mgły olejowej. Dodatkowo temperatura oleju ułatwia powstawanie oparów. I to co się wydostaje z wlewu oleju to mgła olejowa i opary.
          Tak więc tych domorosłych fachowców co to poznają stan silnika po odkręceniu korka lub wyjęciu bagnetu to pognaj miotłą.

          Komentarz

          • zurcio
            RS
            • 2008
            • 2046

            #6
            tomasz0328, nie przeraź się jak może kiedyś na korku zobaczysz taką dziwną maź
            jeśli głównie jeździsz po mieście, na krótkich przelotach to pewnie zobaczysz :diabelski_usmiech
            Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

            Komentarz

            • samtech84
              Elegance
              • 2008
              • 988
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Dopóki nie ma na korku takich białych plamek albo skroplonej wody nie ma co się martwic

              Komentarz

              Pracuję...