__kater__, w octavii jest klakson dwu tonowy tzn są dwa klaksony jeden nisko tonowy drugi wysoko tonowy i zazwyczaj pali sie ten co daję mocniejszy dzwięk ponieważ dostaje sie do niego woda ja u siebie zmieniłem 4 lata temu założyłem 2-tonowy od fiata bravo (był o wiele tańszy) i teraz też jak jest wilgoć to nie działa
klakson znajdje sie po lewej stronie zaraz za zderzakiem, wymienisz i bedziesz miał głośniej niż dziadek w TICO. Na alegro używki chodzą po około 40 zł
Użylem grzecznie szukajki i "odkopuję" wątek bo wczoraj 'obtrąbiłem' innego kierowcę który zajechał mi drogę...
Tylko to obtrąbienie to takie... śmieszne było normalnie jak piszczałka Pata i Mata. Niebawem jadę do serwisu na usuwanie usterek w ramach gwarancji ale nie wiem czy jest o co pytać w kontekście tego sygnału....
Da się mu "obiżyć ton"? bo teraz to na prawdę wstyd...
Ja w swoim szkodniku mam jeden klakson aż wstyd zatrąbić ops: . Nie chce stawiać tezy ale wydaje mi się że benzyna ma jeden klakson natomiast diesel dwa. Chciałem zamienić klakson z diesla do siebie bo wyglądał jakoś solidniej od mojego ale okazało się że mają inne podłączenia.
niestety - wraz z Malzonka okreslamy ten dzwiek jako 'pierdzacy krasnoludek' ...
jak sie tylko zrobi cieplej wymieniam na 2 szt sygnalow z jakiejs karetki albo 'suki'
(garazowe wykopalisko). zeby nie mialy tendencji do 'zamokniecia' najprawdopodobniej powedruja przed chlodnice.
barwy tonu sygnalu nie reguluje sie (niestety). oczywiscie mozna pokrecic sruba i miec nizszy dzwiek, ale bedzie on cichszy (sprawdzalem wielokrotnie).
skoro czesc samochodow ma sygnal podwojny a czesc pojedynczy, to wydaje mi sie ze do kazdego mozna podlaczyc rownolegle drugi.
aha: informacja dla amatorow 'krecenia srubka': wazne jest zeby sygnal po 'regulacji' nie pobieral wiecej pradu niz 3.5-4A (jeden). po to wlasnie jest ta srubka....
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
taaaa, u nie to samo było.
moja O1 trabiła jak by miała mutację.
jak mi wysiadł wysokotonowy to zamieniłem na jakiś polski made in polmot za 14 pln.
żeby nie ciąć org. wtyczki , zrobiłem przejściowkę i teraz pasuje wszystko co ma normalne konektory
ten nowy dałem niskotonowy ale barwa różni sie od tego niskotonowego co mi został org. teraz słychać dużo lepiej, klakson jest teraz jak w starej Warszawie mocno i donosnie
najlepszy dostęp jest jak sie zdejmie lewą lampę, bo pod nią są śruby mocujące trąbki do ramy.
Ja w swoim szkodniku mam jeden klakson aż wstyd zatrąbić ops: . Nie chce stawiać tezy ale wydaje mi się że benzyna ma jeden klakson natomiast diesel dwa.
Dziwne, moja benzyna ma raczej głośny i "poważnie" brzmiący klakson...
Może nalało Ci się wody do klaksonu? Zdarzyło mi się coś takiego w poprzedniej skodzie i wtedy faktycznie klakson brzmiał śmiesznie...
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz