[O1] Zapala i po 2 sekundach gasnie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wendetter
    Drive
    • 2009
    • 57

    [O1] Zapala i po 2 sekundach gasnie.

    Witojcie :wink:

    Jak zwykle przebadałem nieznane tereny w dziedzinie modyfikacji Octavki. Długo szukałem rzetelnego i fachowego warsztatu który obszył by mi kierownice, gałkę skrzyni biegów i ręczny.

    Rozważałem wiele opcji, byłem skłonny wysłać moje elementy ponad 300 km od domu ale niespodziewanie znalazłem pewien zakład który mogę z czystym sumieniem polecić :idea:

    Dane Firmy:

    Interior Car Design
    Wodzisław Śląski
    ul. Wolności 17a

    tel. 511 840 088
    691 788 055

    Bez problemu powołujcie się na OCP i moją osobę lub moje auto (czyt. beżowa octavia-> napewno zaskoczy o kogo chodzi) :wink:

    Powiecie że daleko, ale z Katowic jechałem niecałe 45 min i uważam że warto było :idea:

    Nie szukajcie firmy w internecie bo raczej nic nie znajdziecie. jest to spowodowane tym iż mają na tyle dużo pracy że nie potrzebna jest dodatkowa reklama. Do firmy może Was przekonać np to że wykonuje ona obszycia dla pewnego salonu Audi w regionie :wink:

    Ja dowiedziałem sie o firmie z pewnego zlotu tuningowego. Zobaczyłem pewne auto z obszytą skóra maską :roll: okazało się później że to od właściciela. Po zobaczeniu jakości szwów uznałem że moja kierownica będzie w dobrych rękach :idea:

    Kilka fotek tego audi:




    Ja z kolei obszyłem takie elementy z takim efektem:





    Podsumowując:
    -wysokiej jakości materiały
    -100% profesjonalizmu
    -niezbyt odległe terminy

    Naprawdę polecam.
  • speede
    Rider
    • 2007
    • 252

    #2
    [O1] Zapala i po 2 sekundach gasnie.

    Od jakiegos czasu mam problemy z odpaleniem silnika. Jesli jest zimny szczegolnie teraz gdy temperatura jest nizsza zapala za 1 razem i albo pyrcha, gasnie, czasem dziwnie jakby strzelal. Za drugim przekreceniu jest juz ok. Pozatym musze trzymac noge na gazie- bo inaczej zgasnie. Swiece przewody wymienione. Przebieg 150 tys.Podlaczalem pod Vag i nie wykazalo zadnych bledow. Zauwazylem ze latem palil o wiele lepiej.Auto ma instalcje LPG ale sprawdzalem to na benzynie - przejechalem kilka km i gasilem tez na benzynie. Czytalem na forum ze czasem sa takie sytuacje w dieslu. Co mozna sprawdzic lub co jest tego przyczyna?. Dzieki

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      gdyby za kazdym razem zapalal i gasl po 2 sekundach wskazywaloby to na immobilizer

      skoro swiece i przewody ok to moze jakis modul zaplonowy czy cos :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • speede
        Rider
        • 2007
        • 252

        #4
        Jak sprawdzic Immo? W sumie kontrolki gasna i nic sie nie swieci po zapaleniu.Nie wiem czy ma na to wplyw pogoda ale jak jest temp powyzej 15 stopni to pali lepiej.Musze poprostu trzymac noge na gazie inaczej za 1 zawsze zgasnie.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Jakby to byl IMMO to zaswiecilbym Ci sie taki klucz na desce. Potem kluczyk bys musial wyjac wlozyc jeszcze raz i probowac zapalic ponownie.

          Nie zaszkodziloby podlaczyc pod komputer, czujnik halla jakby byl padniety to nie odpalal by nawet za 10 razem
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Maru 123
            RS
            • 2008
            • 4660

            #6
            speede, miałem dokładnie to samo. też mam LPG i co się okazało- listwa wtryskowa gazu przepaliła już swoje, jej kondycja trochę podupadła i zaczeła przepuszczać gaz i jak zapalałeś silnik to się poprostu dławił i musiałem też zapalać albo 2 razy albo odrazu z gazem żeby go nie zdławić. regeneracja listwy 150zł... :roll:
            1.8T AGU L&K

            2.0TDI BKD ELEGANCE

            TOYOTA LAND CRUISER J95

            Komentarz

            • chrisol
              Drive
              • 2008
              • 89
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Spróbuj wymienić jeszcze czujnik temperatury silnika i jeśli masz możliwość to w drugiej kolejności podmień cewkę zapłonową.
              OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

              Komentarz

              • nosferatus
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 601

                #8
                Ja w swojej niuni miałem podobne objawy - diagnoza - zatarty wtryskiwacz od bęzyny.
                Jeżdżąc na gazie wtryski od benzyny bardzo krótko działają,nie mają smarowania i szlag ich trafia.
                Pozostaje Ci wyciągnąć wtryski i spróbować je reanimować.
                Silnik BFQ + sekwencja KME
                CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                Kenwood KDC-BT92SD
                Hertz HSK 165
                Hertz DBX 250
                KICX Kap 45
                KICKER ZX 200.2
                Kable - Dietz, Caliber
                Kondzio 1F
                wygłuszenie drzwi

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Zamieszczone przez Maru 123
                  speede, miałem dokładnie to samo. też mam LPG i co się okazało- listwa wtryskowa gazu przepaliła już swoje, jej kondycja trochę podupadła i zaczeła przepuszczać gaz i jak zapalałeś silnik to się poprostu dławił i musiałem też zapalać albo 2 razy albo odrazu z gazem żeby go nie zdławić. regeneracja listwy 150zł... :roll:
                  speede to faktycznie może być to, bo coś wspominałeś na PW, że jak na noc zdejmiesz rurę od reduktora ( czyli nie ma ciśnienia na listwie wtryskowej gazu ) to rano odpala OK.

                  Chociaż z drugiej strony, skoro jeździłeś ostatnio tylko na benzynie to i tak nie powinno być tam gazu ( chyba, że delikatnie puszcza główny zawór odcinający gaz )...
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • Maru 123
                    RS
                    • 2008
                    • 4660

                    #10
                    speede, ja obstawiam że to jest to co ja miałem... bo u mnie to wyglądało identycznie jak u Ciebie. pojedz do gaziarzy niech Ci sprawdzą listwę i zawór i wszystko będzie jasne a jeśli to nie to, to przynajmniej wykluczysz winę instalacji LPG...
                    1.8T AGU L&K

                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                    Komentarz

                    • redhead
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 161
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      bardzo podobnie mam - tylko u mnie jest tak:

                      rano wsiadam - odpala i po 2 sekundach gaśnie (jak nie dodam gazu)

                      jak dodam gazu to pryka sobie nierówo ale nie gaśnie

                      w ciągu dnia pali normalnie - tylko po dłuższym postoju ma takie objawy

                      wymieniłem przewody, świece, czyściłem wtryskiwacze

                      dodam że instalka lovato podcisnienie i zakladam ze to chyba wina instalacji, ale nie moge w kuj-pom znaleźć speca od Lovato (podciśnienie), a żeby dalej podjechać musze czas znaleźć

                      Komentarz

                      • oolsztyniak
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 6650
                        • Superb II combi (3T5)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #12
                        Jeśli auto jest na gazie to przy gaszeniu samochodu (jesli z miejsca A do miejsca B dojechało się na gazie) trzeba przełączyć na benzynę trochę przegazować żeby złapał paliwa i przepalił gaz. Wiadomo że gaz jest poprostu kiepskim paliwem i to może być przyczyną. Przy przegazowaniu gaz z przewodów zostanie przepalony. Zawsze auto gorzej pali na gazie niż na benzynie. Zróbcie tak, może to jest przyczyną tym bardziej że już temperatura jest niska szczególnie w nocy.
                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                        Komentarz

                        • Maru 123
                          RS
                          • 2008
                          • 4660

                          #13
                          Zamieszczone przez redhead
                          bardzo podobnie mam - tylko u mnie jest tak:

                          rano wsiadam - odpala i po 2 sekundach gaśnie (jak nie dodam gazu)

                          jak dodam gazu to pryka sobie nierówo ale nie gaśnie

                          w ciągu dnia pali normalnie - tylko po dłuższym postoju ma takie objawy
                          no tak jak bym czytał o swoim szkodniku mówię Ci too wina listwy wtryskowej u mnie też tak był. zregenerowali mi i jak ręką odjął
                          1.8T AGU L&K

                          2.0TDI BKD ELEGANCE

                          TOYOTA LAND CRUISER J95

                          Komentarz

                          • Xan86
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 141

                            #14
                            Ja tak miałem gdy sonda lambda była uszkodzona. Nie mogla się nagrzać i silnik dostawał złą mieszankę paliwa. sprawdź sobie vagiem jak ona pracuje.
                            Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
                            Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

                            Komentarz

                            • mani0
                              Rider
                              • 2008
                              • 643

                              #15
                              co prawda nie jestem od samochodów, ale powiem z doświadczenia - u mnie był padnięty czujnik temperatury

                              Komentarz

                              • speede
                                Rider
                                • 2007
                                • 252

                                #16
                                witam, wyczyscilem przepustnice i jezdzilem dalej. Co okazalo sie zaczela dobrze palic. Normalnie za 1 razem. Nic z gazem nie robilem. Az dzis cos padlo podlczas jazdy brak mocy i tak jakby pracowal na 3 cylinrdach. Przelaczam na beznyne jakby troche lepiej. Ale jesli hazduej to szarpie, pracuje nierowno dlawi sie po puszczeniu gazu i obroty spadaja na 500 . Mam przejechane 150 tys. Czyzby sonda 1? Z tego co wiem to 2 sonde za katem mam uszkodzona ale z tym mozna normalnie jezdzic-jezdzilem tak ok 8000 tys i nic sie nie dzialo az do dzis.

                                Komentarz

                                Pracuję...