[O1] kodowanie nowego kluczyka...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stevenpp
    Ambiente
    • 2009
    • 153

    [O1] kodowanie nowego kluczyka...

    A może ktoś z was tak na szybko podać linki do zestawu jakiegoś kompletnego na lakier naszych skodzinek. Jest tyle ofert że głowa mała a przyznam się szczerzę że zbytnio nie przykładałem uwagi co do wosku i szamponu.
  • Maru 123
    RS
    • 2008
    • 4660

    #2
    [O1] kodowanie nowego kluczyka...

    mam O1 L&K Z 99' przed liftem. kupiłem sobie taki oto nowy kluczyk scyzoryk: http://allegro.pl/item483007297_nowy...zyc_skoda.html

    i teraz moje pytanie: czy metoda kodoawnia tego kluczyka podana w opisie aukcji rzeczywiście działa? od tak po prostu w cudowny sposób można sobie zaprogramować nowy kluczyk?
    oto opis tej metody z alldrogo :

    Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

    Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

    1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

    2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

    3. - Zamykamy samochód.

    4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą.

    5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.

    Te same czynności powtarzamy przy programowaniu nastepnego pilota. Programować można za jednym podejściem tylko jeden pilot, nie więcej. Powtarzając te wszystkie czynności kolejno, można zaprogramować cztery piloty.
    Załączone pliki
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz

    • kmicio
      Ambiente
      • 2008
      • 233

      #3
      Cześć.

      Udało Ci się zakodować tą metodą kluczyk? Chciałbym wiedzieć czy to jest takie jak w opisie. Widziałem ten opis kilkukrotnie, ale mam obawy, bo mam tylko jeden kluczyk z kompletu i jeśli coś pójdzie nie tak to bedzie kiszka ...

      Pozdrawiam
      *1B1B*1.8T*4x4
      *1B1B*1.9T*DSG

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #4
        kmicio to dziala ALE tylko odnosnie pilota do zamykania i niema nic z kluczem (immo) wspolnego.

        [ Dodano: Wto 25 Lis, 08 12:56 ]
        ...poza tym musisz (przed kupnem) zwrocic uwage na wersje immo w twoim aucie (podejzewam ze wersja przed liftem ma immo2 :?: ) bo pastylka z immo3 nie podejdzie pod immo2.
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • Maru 123
          RS
          • 2008
          • 4660

          #5
          kmicio, oczywiśćie że nie działa
          chodziło mi gółwnie o dorobienie klucza bo miałem tylko jeden a takie coś to zwykła kosmetyka
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz

          • kmicio
            Ambiente
            • 2008
            • 233

            #6
            Kurde :? to mam niezły problem. Nie mam klucza wzorca, nie mam nic nawet tego paska. Problem w takim razie chyba będzie. Moja Octa jest to model 2002 czyli po lifcie. Chciałbym mieć zapasowy kluczyk z pilotem. Ten co posiadam to oczywiście scyzoryk. Takie też widziałem na allegro. Wobec tego czy da się to tak zrobić, że kupię grot+pilot, pan szlifierz mi zrobi grot i skopiuje immo z poprzedniego kluczyka, a potem wg. tej procedury dodam ten klucz do zestawu poprzez opisany powyżej sposób? Panowie podpowiedzcie :idea:
            *1B1B*1.8T*4x4
            *1B1B*1.9T*DSG

            Komentarz

            • Maru 123
              RS
              • 2008
              • 4660

              #7
              nie ma problemu ja miałem właśnie tak samo jak Ty
              kupujesz kluczyk z allegro (ja dałem 130zł) potem idziesz do Pana który dorabia klucz i na podstawie obecnie posiadanego "starego" klucza dorabia Ci grot do tego nowego. połowa drogi za Tobą teraz trzeba zakodować immo i centralny zamek. musisz mieć PIN żeby móc zakodować imo. jeśli go nie masz to pojeż gdzieś do jakiegoś warsztatu gdzie mają specjalne kable do zczytywania nr PIN. A potem dzięki temu kodowi Vagiem zaprogramujesz immo. natomiast centralny zamek powinien u Ciebie działać sposób który opisałem wyżej bo masz auto po lifcie powodzenia!
              1.8T AGU L&K

              2.0TDI BKD ELEGANCE

              TOYOTA LAND CRUISER J95

              Komentarz

              Pracuję...