Zamieszczone przez krzycho*
[O1] 1,6AKL z gazem
Zwiń
X
-
[O1] 1,6AKL z gazem
Witam!
Mam instalację gazową IV gen. przełączenie na gaz odbywa się
automatycznie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury.
Oczywiście gdy nadeszły zimne dni, to przełączenie odbywa się po dłuższym
czasie - więcej czasu potrzeba na nagrzanie silnika, to też oczywiste.
Problem polega na tym, że w lecie i w cieplejsze dni
moment przełączenia na gaz jest (prawie) niezauważalny (niewyczuwalny),
ale teraz to potrafi mocno szarpnąć, a nawet czasami, jak jadę powoli, silnik gaśnie.
Pytanie: Czy to jest normalny objaw, czy muszę udać się do gazowników?
PS. W temacie gazu mam dopiero półroczne doświadczenie.
PS. PS. Używałem opcji SZUKAJ, ale wyników jest tak dużo, że zrezygnowałem
z zagłębiania się w temat - BRAK CZASU!!!
-
-
Jak dla mnie, to jeszcze nie jest tak źle.
Teraz (0 do +7) w zależności od tras:
miasto- 10 do 14
poza- 8 do 11
W lecie:
miasto- 9-10
poza- 7,5 - 9
Nie jeździłem dłużej tylko na Pb, więc nie mam
w tym względzie wyników spalania.
Sprawdzałem i wartości podawane przez komputer
zawsze mieściły się w granicy +/- 1 l/100km
z tym co wyliczałem po tankowaniu.
Pozdrowienia
Komentarz
-
Komentarz