to sie nie kłóć tylko przyjmij łaskawie do wiadomości, ze Rider Riderowi nie równy jak widać :idea:
Panowie prosze sie nie klocic i denerwowac - przeciez to i tak detal
Czy auta z homologacja ciezarowa nie sa przypadkiem 4-os - to moze byc przyczyna tej drobnej rozbieznosci
Zibi, Auta byly 4 i 5 miejscowe. Podlokietnik mimo to byl w wersji 4 i 5 miescowej z ta roznica, ze wersja 4 osobowa mialo go rozlozony i zablokowany na takim dupnym kawalku blachy i dwoch srobach. Z tej blachy to by mogli robic oslone pod miske i lepsze by to bylo niz ten plastik. 3 zaglowek i 3 pas trzy punktowy byl za doplata a potem byl montowany fabrycznie inaczej zawsze jest pas biodrowy czesto schowany pod kanapa.
Czy auta z homologacja ciezarowa nie sa przypadkiem 4-os - to moze byc przyczyna tej drobnej rozbieznosci
Wersje ciezarowe byly 4 osobowe. Sam taka mialem i przerejrowywalem na 5 osob.
Mam Ambiente '01 TDI
- 2 poduszki
- klima manual
- reg kier w pionie i poziomie
- reczna reg wys fotela kierowcy i pasazera
- reg ledzwiowa fotela kier
- komputer
- ABS
- ASR (odlaczany)
- Break Asist (czy jk go tam zwal) chodzi o wspomaganie przy naglym hamowaniu)
- siatka w bagazniku
- schowek w podlodze (za to placilem extra)
- halogeny zintegrowane z lampami
- elektryczne szyby przod i tyl
- elektryczne lusterka R i L
- podgzewane lusterka
- klamki w kolorze nadwozia (zew)
- chromowane klamki wew
- centalny zamek
- zamykanie i otwieranie okien kluczykiem
- gniazdo zapalniczki w bagazniku
- dzielona kanapa tylna 1/3 do 2/3
- podlokietnik w tylnej kanapie ze schowkiem
MisiekWAW, to sie nie kłóć tylko przyjmij łaskawie do wiadomości, ze Rider Riderowi nie równy jak widać ... to wytłumacz mi jak to możliwe ze Twoja ma 3 zagłowki i bez podłokietnika a moja ma 2 zagłowki i podłokietnik? nic nie dorzucałem
MisiekWAW, to sie nie kłóć tylko przyjmij łaskawie do wiadomości, ze Rider Riderowi nie równy jak widać ... to wytłumacz mi jak to możliwe ze Twoja ma 3 zagłowki i bez podłokietnika a moja ma 2 zagłowki i podłokietnik? nic nie dorzucałem
ale po co ja mam Ci to tłumaczyć :?: ja nie czuję takiej potrzeby :roll: mam 3 zagłówki i już, przykro mi że nie potrafisz tego zrozumiec... uprzedzając dalsze komentarze, tak jestem pewny, że kupiłem Ridera, sam zdejmowałem te wieśniackie naklejki z błotnika :zlosnik:
ello
Nie wiem kogo opcje, co do wer. raider, poprę ( lekko sie zagubiłem...))) ale mam również Raidera (kombi) i mam trzy zagłówki z tyłu i nie mam :evil: podłokiernika
sam zdejmowałem te wieśniackie naklejki z błotnika
Fakt jedyna rzecz jaką mozna było z nimi zrobić...
a mnie tam te naklepki Rajder sie podobuja :szeroki_usmiech ...niestety mam tylko starego SLX-a i w wersji exportowej na Mongolię k ....zero poduszek, bez klimy, szyby otwierane tylko z przodu i to na korbe, zagłowek nieregulowany i tylko na fotelu kierowcy. pasy z tyłu w opcji i nie ma ociekacza na parasolkie. :cry: A zamiast podłokietnika z tyłu mam dziure..ponoc na narty......tylko kto w Mongolii na nartach jezdzi? :?
Chyba ,że ale zastanawiam mnie to jak to mozliwe:|
Ja moznaby powiedziec, ze pracuje w branzy i moge powiedziec jedno:
Sa rzeczy, ktore wymyslaja marketingowce w centrali, ktore nie snily sie nawet najwiekszym filozofom.
W latach 2002-2004 w Skodzie Octavii w Polsce bylo cos z 7-8 roznych wersji wyposazeniowych, ktore roznily sie nawet wewnetrznie w zaleznosci od czasu i wersji silnika. Zeby bylo smiesznie to jest sytuacja tylko w Polsce, bo w Niemczech naliczylem jedynie wersji 5. Oprocz tego tak jak napisal EŁ specyfikacja samej wersji moze sie roznic miedzy roznymi krajami w zaleznosci od lokalnych potrzeb.
Moim zdaniem nie ma co sie spierac, ktory Rider jest prawdziwszy, albo wnikac dlaczego jeden ma 2, a drugi 3 zaglowki, tylko to zaakceptowac.
Prosze wiec: Peace Brothers , podajcie graby na zgode i strzelcie sobie po
Szkoda no ale właśnie znów jest ten probelm że wątki spadaja gdzieś daleko, daleko i ludzie którym taka inf. by się przydała nie moga jej znalaźdz.
Proponuje, żeby zebrać te inf. dotyczące wyposażenia poszczególnych wersji i podpiąc je w Menu na stronie głownej. Tak by było jasno i przejrzyście.
jak widac po tym temacie ludzie szkukaja takich informacji i są one potrzebe.
Moim skromnym zdaniem powinno wyglądac to tak:
Octavia I
Classic:
- tu wyposażenie dostępne w danej wersji
Ambiente
-
Elegance
-
Octavia II
Classic
Ambiente
Elegance
itd.
Big, ale weź też pod uwagę to, że wiele octavii I i II sprowadzanych z innych państ jest z inną specyfikacją niż auta będące dostępne w polskich salonach.
Az mi sie lezka w oku zakrecila jak zobaczylem, ze ktos odkopal jeden z moich pierwszych tematow ;-)
Badalem dzisiaj temat od strony softu sluzacego do pozycjonowania cen aut na bazie specyfikacji - niestety nikt w tym przypadku nie jest zainteresowany tym co bylo i dane historyczne sa niedostepne
Inna metoda to VIN decodery online - niestety jakos ostatnio zniknely z eteru
Oprocz pieczolowitego porownywania specyfikacji naszych furek jedyna pewna metoda to dzial sprzedazy Skoda Auto Polska - powinni miec pelna historie specyfikacji
Problem to kontakt i przekonanie ich do zdradzenia tych tajemnic ;-)
ile poduszek powietrznych na octavia2 w wersji ambiente z 2005r?
Standardowo w wersjach, Classic, Mint i Ambiente były 4 poduszki powietrzne.
Natomiast wersje Elegance, L&K, RS i Scout miały po 6 szt. poduszek powietrznych.
kryniak, a o jaki element wyposażenia ci dokładnie chopdzi, bo calej listy nie chce mi się pisać
Tak na szybko:
ABS,ASR,MBA
6 poduszek powietrznych
4 el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
podłokietnik Jumbo box
tylni centralny podłokietnik
wyświetlacz Maxi-Dot
komputer pokładowy ( w ramach Maxi-Dot)
alumy 16" wzór Vega
climatronic
przednie fotele z regulacja wys. i podparcia lędzwiowego
przednia szyba z przyciemnionym pasem na górze
siatka na podłodze bagaznika przytrzymujaca bagaż
2 lampki sufitowe (z przodu ze światełkami do czytania dla kierowcy i pasażera)
Radio z CD Streem
Lusterka zewnetrzne z funkcją podświatlenia przestrzeni wokół drzwi po odryglowaniu samochodu.
centralny zamek z pilotem (kluczyk scyzoryk z 3 przyciskami)
Komentarz