[O1] Czyszczenie turbiny? jakies porady?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pilocik69
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Czyszczenie turbiny? jakies porady?

    Zamieszczone przez DarekD
    Nie to tylko takie rozważania, czysta teoria. W razie jakichś zmian to szukał bym chyba 17"
    jak będę sprzedawał to Ci napisze ;p
  • OCTAVIA_IE
    Drive
    • 2008
    • 40

    #2
    [O1] Czyszczenie turbiny? jakies porady?

    Po pierwsze chcialem zapytac, czy czyszczenie i regeneracja to to samo? Bo tak czytalem i sam nie wiem ...
    Odnosnie samego czyszczenia. Znalazlem to:
    Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

    Moze ktos udzielic jakichs dodatkowych porad, informacji? Czego uzyc do czyszczenia itp?
    Za wszelkie informacjie bede wdzieczny a te pomocne bede nagradzac

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Sama nazwa już mówi o sobie , czyszczenie polega na usunięciu nagaru spalin z kierownic i ponownym poskładaniu turbo.

      Tak jak w tym linku co podałeś.

      Regeneracja polega na zregenerowaniu elementów turbo , wyważeniu , wypiaskowaniu obudowy itp

      Cena regeneracji jest nawet dwukrotnie wyzsza niż czyszczenia.


      Jeżeli kłamie to niech mi rączka uschnie :diabelski_usmiech
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • zbigniew147
        Rider
        • 2008
        • 482

        #4
        u mnie regeneracja to było wywalenie bebechów i włożenie nowych do wypiaskowanej obudowy - 1500 pln.

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez zbigniew147
          u mnie regeneracja to było wywalenie bebechów i włożenie nowych do wypiaskowanej obudowy - 1500 pln.
          Mało opłacalny interes ale tak to wygląda.
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • OCTAVIA_IE
            Drive
            • 2008
            • 40

            #6
            "Teraz taką turbinę montujemy do naszego auta oczywiście z nowymi uszczelkami w układzie smarowania turbiny..."
            Moze mi ktos cos wiecej powiedziec o tych uszczelkach? Najlepiej gdyby byly jakies zdjecia. I czy da sie kupic same uszczelki?

            EDIT
            Gdzies wyczytalem, ze po czyszczeniu a przed pierwszym odpaleniem auta trzeba zalac turbo olejem. To prawda?

            [ Dodano: Wto 09 Gru, 08 22:01 ]
            dla zainteresowanych

            Komentarz

            Pracuję...