17969 czy to pompa???, czy moze cos innego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ctv
    Ambiente
    • 2005
    • 127

    17969 czy to pompa???, czy moze cos innego

    Jak najbardziej funkcja "nie lacz" jest potrzebna dla wszystkich, wlasnie po to jak ktos chce dopisac cos ciekawego/waznego po jakims czasie, to zeby bylo to zauwazone.
    Tylko za cholere nie moge dojsc czemu wszyscy tego nie maja, choc wczescniej dzialalo to poprawnie. Chyba po aktualizacji do nowej wersji cos sie spapralo.

    Nie laczenia z automatu jednak nie chcialbym wlaczac, choc jest taka mozliwosc. Wiele osob jest przywyczajonych, ze laczy z automatu i dopisuja cos po chwili. Czesto wiele osob nie umie edytowac postow i zrobilby sie bajzel. Do tego duzo latwiej w ten sposob cytuje sie kilka wypowiedzi.

    Powalcze jeszcze, zeby "nie lacz" bylo dostepne dla wszystkich.

    http://fabryka-mocy.com.pl
  • jurek13
    Classic
    • 2005
    • 31

    #2
    17969 czy to pompa???, czy moze cos innego

    Witam
    panowie mialem taki przypadek
    to znaczy bedąc w chorwacji, zauwazylem jak samochod mi ze dwa razy przy dodawaniu gazu szarpnął bodajze na 3 czy 4 biegu
    po wyrzuceniu na luz obroty falowały delikatnie i nawet troche mocniej

    na drugi dzien jak jechalem tez taki sam objaw zauwazylem
    wyrzucilem na luz i po kilkunastu wahnięciach silnik zgasł

    odpaliłem silnik i zaczeła mrygać kontrolka świec żarowych, więc po chwili zgasiłem

    odpaliłem ponownie i juz nie mrygała kontrolka, przejechałem po tym 5 km do miejsca spania

    jak wracałem z chorwacji do domu, objaw ten sie narazie nie powtórzył
    zrobiłem od tamtej pory 1500km
    po powrocie do domu wziąłem i stestowałem go Vagiem
    w błędach pojawił się błąd o numerze 17969 Quantity Adjuster N146
    ztego co wyczytałem to
    przyczyną może być uszkodzona pompa wtryskowa
    lub przerwa w ciągłości przewodu lub zwarcie - o co chodzi o jaki przewód???????

    czy tez moze pada mi pompa wtryskowa
    proszę was o pomoc


    aha podczas testu Vagiem zauważyłem również nieprawidłowość w
    blok 8
    grupa trzecia - czyli układ recyrkulacji spalin

    to znaczy na pozycji drugiej mam normalnie 265
    na trzeciej 260 czyli jest ok i na czwartej 55,4
    ale jak silnik nieraz dłużej pochodzi na wolnych obrotach
    powtarzam nie zawsze, czasami
    to wtedy nagle cos się włącza i słyszę delikatny świst
    tak jakby turbosprężarka, ale przecież mamy obroty biegu jałowego
    i wartość na pozycji trzeciej zmienia się na 465 a na czwartej na 4,8
    co niestety nie miesci się w normach dopuszczalnych z wydruków Mastersa dla Silnika - AHF 110km bo taki posiadam
    PS.
    4 tys temu wymieniłem przepływke, i rozrząd

    Komentarz

    • owicz0
      Ambiente
      • 2005
      • 104

      #3
      agr badasz na silniku po przegazowaniu
      jak dlugo chodzi na obr jalowycz to agr glupieje
      Masters powinien to zglosic....
      nie pomogl ani razu

      Komentarz

      • Piotrus
        Rider
        • 2004
        • 524

        #4
        Po jakimś czasie podczas pracy na wolnych obrotach komp zamyka zawór AGR więc wszystko jest u Ciebie ok.
        Co do błędu nastawnika to zacząłbym od przejrzenia wiązki i kostek od pompy do kompa
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz

        • jurek13
          Classic
          • 2005
          • 31

          #5
          dzięki panowie za podpowiedzi
          narazie jest ok
          ale chyba widocznie musze sprawdzić te kostki i wiązki moze tam sie cos przeciera
          jak ktos ma jeszcze jakies spostrzezenia to poproszę
          pozdrawiam

          [ Dodano: Sro 24 Sie, 05 22:52 ]
          Witam Panowie ponownie
          mineło 2 tys km. od tego zdarzenia o ktorym opisywałem na początku
          i wczoraj znowu zauwazyłem jak silnik na wolnych obrotach falował tak do 100 obrotów w górę i wdół
          oczywiście nie cały czas jak przejechałem ze 100km
          to moze kilka razy
          i moze z dwa razy poczułem podczas przyspieszania szarpnięcie
          ale teraz już nie zapaliła się kontrolka świec żarowych

          więc zaraz po przyjechaniu ztestowałem go Vag-iem
          i patrzę a tutaj błąd: 17971
          jak czytałem w opisie to jest uszkodzony lub zablokowany nastawnik N146 dawki wtrysku
          - została osiągnięta dolna wartość krańcowa

          panowie pomóżcie mi w problemie co mogę teraz dalej robić
          co ewentualnie ztestować
          czemu się przyjrzeć
          jaka to moze być przyczyna

          dzisiaj wg. rady Tora przesmarowałem większość kostek elektrycznych-połączeniowych w okolicach pompy
          i zobaczymy czy to coś da

          pozdrawiam

          [ Dodano: Sro 24 Sie, 05 22:53 ]
          Proszę o szybką odpowiedz
          i o wszelkie sugestie
          czy coś mi moze paść bo mam w planach dłuższy wypad
          pozdrawiam

          [ Dodano: Czw 25 Sie, 05 18:36 ]
          Panowie
          a co to jest stellwerek bo to moze być przyczyna
          tak mi MAster Napisał
          i ile kosztuje
          czy jak to siądzie to sie nie da juz jechać
          pozdrawiam

          [ Dodano: Pon 29 Sie, 05 10:18 ]
          Witam
          Panowie czy wszyscy na urlopach?
          pomózcie,
          proszę o wszelkie sugestie

          Komentarz

          Pracuję...