Poszukaj na forum. Juz komuś pękł tak napinacz. To była chyba wada fabryczna napinacza
[O2] Zużycie oleju w TDI.
Zwiń
X
-
[O2] Zużycie oleju w TDI.
Że TDI 1.9 i 2.0 zużywają olej każdy z użytkowników wie. Jaki jest problem to tego nikt na 100% nie wiem, są różne teorie. Na stronie VW znalazłem coś takiego
Czy to może być rozwiązanie? Sprawdziłem u siebie przewód powietrza od EGR-a i tam faktycznie jest troszkę oleju. Może turbina puściła, może nie. Ale połączenie przewodu odpowietrzenia z pokrywy zaworów do węża na ssaniu z turbiny jest ciekawym rozwiązaniem. Wiadomo że turbina zasysa powietrze a wraz z nim olej z okolicy głowicy. W PD obudowa ma dużą objętość więc jest skąd ciągnąć opary oleju. W VP osłona klawiatury jest przynajmniej o 2/3 mniejsza. Jest mniej kręcących się wałków i mniejsze opary oleju.
Takie moje spostrzeżenia. Czy ktoś z kolegów próbował coś z tym robić?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
-
-
w BKC latem wzięło 1,5l. na 15kkm, ale na oleju valvoline, obecnie po przeglądzie 4kkm na Motulu i narazie lampka się nie zapaliła
może będzie mniejsze zużycie na tej oliwie ale charakterystyka jazdy też trochę zmieniła się wraz z warunkami
zobaczymy :diabelski_usmiechNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
zurcio, jeżdżę obecnie także na Motulu 5w30, i zużycie jego jest takie same jak w oleju zalanego fabrycznie. Jak masz zalany olejem do pełna silnik to lampka zaświeci się po około 5-7 kkm od wymiany.
[ Dodano: Pon 08 Gru, 08 10:34 ]
szkoda, też na to czekamOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamoże BARDZO agresywna jazda
[ Dodano: Pon 08 Gru, 08 11:19 ]
AdamB, u mnie 5W40 oczywiście MotulNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBŻe TDI 1.9 i 2.0 zużywają olej każdy z użytkowników wie. Jaki jest problem to tego nikt na 100% nie wiem, są różne teorie. Na stronie VW znalazłem coś takiego
Czy to może być rozwiązanie? Sprawdziłem u siebie przewód powietrza od EGR-a i tam faktycznie jest troszkę oleju. Może turbina puściła, może nie. Ale połączenie przewodu odpowietrzenia z pokrywy zaworów do węża na ssaniu z turbiny jest ciekawym rozwiązaniem. Wiadomo że turbina zasysa powietrze a wraz z nim olej z okolicy głowicy. W PD obudowa ma dużą objętość więc jest skąd ciągnąć opary oleju. W VP osłona klawiatury jest przynajmniej o 2/3 mniejsza. Jest mniej kręcących się wałków i mniejsze opary oleju.
Takie moje spostrzeżenia. Czy ktoś z kolegów próbował coś z tym robić?
Więc szczerze wątpię, zeby "wypięcie" odmy z dolotu mialo zauwazalny wpływ na zuzycie oleju.
Plusem będzie to, ze syf nie będzie zbieral się w dolocie, ale na wiele więcej raczej bym nie liczył.
HINT: No chyba, ze mówimy o silniku z olbrzymim przebiegiem, zamęczonym, ktory ma takie przedmuchy, ze odmą wyrzyguje duze ilości, ale jesli nie, to IMHO niewiele zmieni.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brylekDuzo jezdze po autostradach z wyzszymi predkosciami wiec dlatego. Przy spokojniejszej jezdzie zuzycie jedt zdecydowanie mniejsze.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBczyli twoje BKD podejrzane jest
Komentarz
-
-
Olej mam wlany z Motula Specyfic chyba, w garazu mam przywieszke
Styl, normalny. Srednia predkosc na trasie BB-Lodz waha się miedzy 95-105km/h wiec to chyba normalny styl jazdy jest. Spalanie chyba tez w normie, bo srednio wychodzi 7l jak widac z czego 5kkm jest w trasie a 2kkm jest po miescie, gdzie spalanie nie spada mi ponizej 8-9l
Komentarz
-
Komentarz