Wyposazenie octavia glx 1998

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tom2212
    RS
    • 2008
    • 3892

    #26
    ciekawe ile kosztowal octavia kombi glx 1.6 102 km w 1999 roku, moze ktos wie?

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9943
      • Ford

      #27
      Zamieszczone przez tom2212
      ciekawe ile kosztowal octavia kombi glx 1.6 102 km w 1999 roku, moze ktos wie?
      Proszę bardzo:
      VI 1999: 52.990 (z ciekawostek: 1.8: 53.990, TDI: 56.990)
      XII 1999: 49.990 (z ciekawostek: TDI: 54.990)
      II 2000: 53.990
      wszystko wersja GLX...
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • Xan86
        Ambiente
        • 2007
        • 141

        #28
        Jak widziałem fakturę zakupu tego auta, która pokazał mi poprzedni właściciel to się za głowę złapałem :shock: Była kupowana w lutym '99 i kosztowała 80 tys. ze wszystkimi pierdołami... Czyli w ch**j buły, a tak okrojone wyposażenie na Polskę. Czyli można porównać ceny i wyposażenia w innych krajach i wychodzi ile jesteśmy za murzynami :twisted: Acha i jeszcze do wyposażenia chciałem dodać, że przeciwmgielne mam z tyłu i przodu, a znajomy ma ten sam rocznik i nie ma z przodu halogenów... I cała elektryka, tzn. szyby i dach są domykane z pilota, gdzie tez nie zawsze to jest... No co do szyber dachu to jest zajebista sprawa To ,że nie ma klimy wcale nie przeszkadza. Jest szyber i latem można poczuć wiatr we włosach hehe :twisted: Ale następna będzie O1 RS więc tam już wszystko będzie :twisted:
        Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
        Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

        Komentarz

        • Misiekoctavia
          Elegance
          • 2005
          • 891

          #29
          Agamek12, rzeczywiscie musialem sie machnac. GLX w TDI kosztowal ok. 56tys.

          A w 2000r. L&K kosztowal zdaje sie 88tys :?:

          [ Dodano: Sob 13 Gru, 08 18:35 ]
          Xan86, szybra niebedzie bo w rs niejest w wyposazeniu. No chyba, ze sobie domowisz
          A co do haloganow to na polske mialy je dopiero GLXy. LXy wychodzily bez.

          Komentarz

          • Agamek12
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 9943
            • Ford

            #30
            Zamieszczone przez Misiekoctavia
            A w 2000r. L&K kosztowal zdaje sie 88tys :?:
            odpowiem Ci później, bo teraz męczę się z ubieraniem choinki...
            Adam... Używam:
            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
            Passek: B6 175KM/366Nm

            Komentarz

            • Xan86
              Ambiente
              • 2007
              • 141

              #31
              Misiekoctavia, No wiem, że w RS'ie nie ma szyberdachu. Przeżyje jakoś :twisted: Znajomy ma GLXa i z tego co widzę to rożnie to bywało z tym wyposażeniem. Tzn. on ma z 98 roku więc to możne miało jakieś znaczenie. 8)
              Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
              Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

              Komentarz

              • Agamek12
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 9943
                • Ford

                #32
                Ceny L&K z XII 2000:
                1.8T kombi: 85.690
                TDI kombi: 87.690
                1.8T: 81.190
                TDI: 83.190
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz

                • zgucio
                  Rider
                  • 2007
                  • 691

                  #33
                  domykanie szyb z pilota i przeciw mgielne z przodu mam i ja

                  u mnie na osiedlu jeden klijent ma octe z 1998 wersja GLX kolor zielony ale brzydszy od mojego :twisted: i oprocz trzeciego swiatla stop (ktorego ja nie mam) jest golusienka
                  ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                  JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                  Komentarz

                  • Xan86
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 141

                    #34
                    no ja tez nie mam tego swiatła, a szkoda :roll:
                    Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
                    Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

                    Komentarz

                    • Dominik
                      Classic
                      • 2007
                      • 4

                      #35
                      Witam
                      Mam Octavie 1.6 AKL GLX 1998 r. sprowadzana z Niemiec.
                      Wyposażenie:
                      klimatyzacja manualna, 2 x poduszka, centralny zamek ale bez pilota, ABS, 4x el. szyby i szyberdach z domykaniem, el. lusterka z podgrzewaniem, halogeny przód i tył, felgi aluminiowe oryginalne skody, schowek na kluczyk, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, komputer ze spalaniem temp itd.

                      Komentarz

                      • socha86
                        Classic
                        • 2008
                        • 34

                        #36
                        Ja mam wyposażenie GLX rok 1999, mam ABS, 4x elektryczne szyby, domykanie szyb, elektryczne lusterka, komputer, centralny zamek, 2 poduchy, ale sam mechanik się zdziwił że na tyle nie ma tarczy tylko bębny w tym roczniku i z takim wyposażeniem :shock: , a teraz właśnie planuje złożyć sterownik zamka centralnego, żeby otwierać go z pilota (koszt ok 90zł) ale sam nie wiem czy już nie mam takiej centralki założonej, w związku z czym mam pytanie dla Was. Czy przy każdym centralnym zamku otwieranym z kluczyka jest dioda pokazująca uzbrojenie tego zamka?
                        Grunt to śmigać!

                        Komentarz

                        • Dominik
                          Classic
                          • 2007
                          • 4

                          #37
                          Też mam bębny z tyłu, ale to zależy raczej od silnika w mocniejszych modelach montowane były tarcze (tak gdzieś przeczytałem) . Co do diody centralnego zamka to u mnie jest czerwona migająca na drzwiach kierowcy, ale nie wiem czy mam zamontowany serownik do pilota, podejrzewam że nie. Też myślę o założeniu sterowania pilotem centr. rozmawiałem już na ten temat z elektrykiem samochodowym powiedział że nie ma żadnego problemu (sprawdzony gość nie żaden amator). Pokazał mi kilka pilotów, również "scyzoryk" który według mnie najlepsze rozwiązanie. Co do scyzoryka pojawia się niestety pewien problem, gość powiedział, że oryginalny grot można przełożyć do do scyzoryka, rozebrał mój kluczyk, i powiedział, że niektóre egzemplarze jak mój niestety, mają kluczyk zalewany szkłem czy dokładnie immobilaizer, coś co nie za bardzo daje się rozebrać bez uszkodzenia i trzeba taki kluczyk programować od nowa (dodatkowe 100 zł ) więc chyba zostanę przy breloczku zawieszonym do kluczyka.

                          Komentarz

                          • socha86
                            Classic
                            • 2008
                            • 34

                            #38
                            Sam montaż centralki jest bardzo prosty, dwa kable z centralki podłączasz do kabli od siłownika i gotowe :wink: też myślałem nad "scyzorykiem" i to nie jest żaden problem w starym kluczyku masz szklaną rurkę (immobilaizer) wymiary ok 1x4mm tak że nie ma problemu zamontowania tego w nowym kluczyku! Na allegro centralka zamka z pilotem typu scyzoryk to koszt ok 90zł + dorobienie grota, natomiast centralka ze zwykłym pilotem to koszt ok 50zł, a ja chce dodatkowo zamówić centralkę z funkcją domykania okien
                            Grunt to śmigać!

                            Komentarz

                            Pracuję...