Plastikowa osłona pod silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    Plastikowa osłona pod silnikiem

    A naj śmieszniejsze jest : Potwierdzają to inni kupujący. I są komentarze , a kliknijcie i zobaczcie ile sprzedał i ile kupił rzeczy = 0 . Ciekawe zjawisko moja płyta CD się niczym nie różni . Pozdrawiam
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Plastikowa osłona pod silnikiem

    Od jakiegoś czasu prowadze boje z ta osłona ...nie jest ona taka jak w dieslu tylko mniejsza...osłania własciwie tylko sam przód silnika. Co chwila mi wypada :evil: ...jak ją przykreciłem dodatkowymi wkretami to tera brzeczy na dziurach jak bym mial zawieszenie w rozsypce :? .....pytanko: czy mozna taką oslone wogule wywalić i jedzić bez..zaznaczam ze silnik w 1.8T jest dosc wysoko wiec przycieranie nim mi raczej nie grozi....jakieś inne negatywne skutki?

    Komentarz

    • jurrek1008
      Classic
      • 2004
      • 36

      #3
      Moja pierwsza Octa z 98 roku straciła swoją osłonę bodaj w drugą zimę. Wprawdzie to był model 1,6 ale zasada chyba taka sama. Bez osłony jeździłem 4,5 roku. Jedyną konsekwencją było zabrudzanie się części pod maską. Ale była to jedyna konsekwencja. Zresztą łatwa do usunięcia. Nie zdarzyło mi się rysnąć silnikiem o asfalt. Chyba bardziej dotyczył ten problem diesli z mniejszym prześwitem.
      W ogóle na polskich drogach to rację bytu ma chyba tylko osłona metalowa. Plastik prędzej czy później odpadnie.
      Pozdr.

      Komentarz

      • Arek
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 3143

        #4
        niewiem jak to w skodzie ale wczesniej jezdziłem golfem niemiałem osłony i na szczescie przez 3 lata nic sie niedziało :szeroki_usmiech
        -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          Mi tez w koncu odpadla. Jezdze bez oslony ze dwa miesiace. W sumie nic sie zlego nie wydarzylo, a i deszcze mocne byly. Jednak to jak sie silnik usyfil, sklania mnie zeby jednak oslone, nawet plastikowa zalozyc nowa.
          Z tym, ze u mnie dochodzi problem, ze seryjna w szczegolnosci boczki nie bardzo pasuja przez rury od FMIC.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • EŁ
            L&K
            • 2004
            • 1168
            • Octavia III (5E3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            ale u mnie nawet przy zamontowanej osłonie po przejezdzie np na tarsie w zimie silnik był uwalony po same pachy :lol: wiec chyba osłona dostanie won... :evil: ...dzieki za cenne uwagi.

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              ja gubie osłony regularnie i jeżdze bez nich i mam juz powoli dosć ich kupowania
              wiec tez chyba zdejme na stałe

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                To trzeba stalowa zkonstruowac i bedzie po klopocie. Ja chyba jest juz duzo trudniej zgubic :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  zastanawiam sie nad metalową

                  Komentarz

                  • BioBogon
                    Elegance
                    • 2005
                    • 921

                    #10
                    zastanawiam sie nad metalową
                    W serwisie wołają za nią 1000pln, masakra
                    Leon FR 2.0TDI 170KM

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      wiem i mysle nad własnym wynalazkiem

                      Komentarz

                      • Martinez
                        L&K
                        • 2004
                        • 1366
                        • Audi

                        #12
                        Nie polecam zdejmowania tej osłony. Nasza Ibiza AGR jej nie miała i po niecałym roku jeżdżenia bez niej zaczęło rzęzić łożysko od klimy (przy pasku klinowym). Genralnie syf będzie zacierał poszczególne elementy które same w sobie drogie nie są ale naprawa - owszem.
                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                        Komentarz

                        • EŁ
                          L&K
                          • 2004
                          • 1168
                          • Octavia III (5E3)
                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #13
                          no to zdjełem..w sumie faktycznie troszke z prawej strony jest na wierzchu pasek klinowy.....narazie tak pojeżdze....niedługo bede montowal FMIC to zadam temat na jakies solidne umocowanie tej osłony..a przynajmniej jej prawej czesci osłaniajacej koła pasowe..przy okazji odnalazęłm powód brzeczenia na wybojach jak Polonez na kołpakach :lol: .....brzeczały małe kołpaczki w alufelgach które sie poluzowały od temperatury przednich hamulcy....... :szeroki_usmiech ...tera jezdze jak kapelusznik 50 km/h po wawie..wybieram wszystkie studzienki i ciesze sie ciszą.... :lol: :szeroki_usmiech

                          Komentarz

                          • Samiec
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4287
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            #14
                            Dodatkowa cecha oslony plastikowej pod silnikiem to mniejsze zawirowania powietrza pod podwoziem :diabelski_usmiech Auto powinno w teori lepiej przyspieszac :roll:
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz

                            Pracuję...