Kody klimatronika...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MiKruS
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7976

    Kody klimatronika...

    Troche pomieszalem z tym czasem, ale powinno byc juz OK.
    Najpierw nie chcial sie zsynchronizowac czas na serwerze, potem ustawienia forum skutecznie mnie olewaly, pozniej jeszcze jak na serwerze bylo dobrze czyli CET +1, to forum znowu dodawalo swoje +1, jak serwerze ustawilem GMT, to znowu na forum bylo co innego i tak w kolko.
    Mam nadzieje, ze udalo sie juz to ogarnac
    TDI 205PS
  • MiKruS
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7976

    #2
    Kody klimatronika...

    Wrzucam kody climatronica:


    To jest po niemiecku, jesli ktos woli angielski lub jakis inny jezyk obcy to proponuje skorzystac z :
    Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!


    Choc niewiele moze to pomoc, ale zawsze troche. :?

    Przyjemnej zabawy, jesli ktos tego nie znal.
    TDI 205PS

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      Re: Kody klimatronika...

      Zamieszczone przez MiKruS
      Wrzucam kody climatronica:


      To jes po niemiecku, jesli ktos woli angilski lub jakis inny jezyk obcy to proponuje skorzystac z :
      Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!


      Przyjemnej zabawy, jesli ktos tego nie znal.
      właśnie szukałem... 8) ale litości :cry: nie ma po angielsku :idea: :?

      Bo nawet nie wiem co wklejać do tego tłumacza :x
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #4
        Re: Kody klimatronika...

        Zamieszczone przez MisiekWAW
        właśnie szukałem... 8) ale litości :cry: nie ma po angielsku :idea: :?

        Bo nawet nie wiem co wklejać do tego tłumacza :x
        Niestety nie mam po angielsku - sprobuje w tygodniu, przynajmniej czesciowo, to przetlumaczyc na polski. Choc moj niemiecki jest bardzo slaby, ale moze cos mi z tego wyjdzie. :roll:
        TDI 205PS

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Re: Kody klimatronika...

          Zamieszczone przez MiKruS
          Niestety nie mam po angielsku - sprobuje w tygodniu, przynajmniej czesciowo, to przetlumaczyc na polski. Choc moj niemiecki jest bardzo slaby, ale moze cos mi z tego wyjdzie. :roll:
          Jest i tak perfekcyjny w porównaniu z moim, możesz mi wierzyć ops:

          Interesuje mnie kanał 45 o ile dobrze zgadłem :? "45 Motortemperatur °C" temperatura silnika :?: ale oleju :?: powiedz mi jak ja odczytać a pozostałe możesz tłumaczyć i najbliższy rok :wink:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • dede_adam
            L&K
            S_OCP Member
            • 2004
            • 1449

            #6
            Kurde MikruS nadajemy na tych samych falach chyba bo tez chcialem to wrzucic...

            Sam nie mam klimatronika tylko manual ale zawsze komus moze sie przydac.

            Komentarz

            • karolz
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2004
              • 823

              #7
              ja mam COS TAKIEGO (klik)
              to podobno jest od audi A4 - nie jestem pewny czy zadziala w skodzie
              NajtFukinPatrol North-West

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #8
                Zeby odczytac wartosc kanalow wystarczy kliknac jednoczesnie Econ+temp w dol+wiatrak w dol (trzy gudziski).

                Kanal 45 powinien, chyba, pokazywac temp. oleju. U mnie nie pokazuje, co sugerowaloby, ze nie mam czujnika temperatury.

                W kanale 16, np. jest aktualna predkosc, mozna sobie sprawdzic ile licznik przeklamuje.

                Karolz - te z A4 nie podejda, ale moga sie przydac w tlumaczeniu.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #9
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  Zeby odczytac wartosc kanalow wystarczy kliknac jednoczesnie Econ+temp w dol+wiatrak w dol (trzy gudziski).

                  Kanal 45 powinien, chyba, pokazywac temp. oleju. U mnie nie pokazuje, co sugerowaloby, ze nie mam czujnika temperatury.

                  W kanale 16, np. jest aktualna predkosc, mozna sobie sprawdzic ile licznik przeklamuje.

                  Karolz - te z A4 nie podejda, ale moga sie przydac w tlumaczeniu.
                  dzięki a po wejściu w kody econ + temp- + wiatrak- jak zmieniam kanał który chce widzieć ? i jak później z tego wyjść :shock:

                  [EDIT]
                  Już sobie posprawdzałem. Wychodzi na to, że nie mam czujnika temperatury oleju :? Ciekawe czy można go w jakis prosty sposób dołożyć, ale tak, żebo go można było tam odczytać :?: :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    A czy w Golfie 4 wlacza sie tak samo ta ukryta opcje. Bawilem sie kiedys i nie chcialo wejsc
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Kanal 45 powinien, chyba, pokazywac temp. oleju. U mnie nie pokazuje, co sugerowaloby, ze nie mam czujnika temperatury.
                      z dzisiejszych doświadczeń wynika, że ani ja ani leff nie mamy czujnika temperatury oleju :?
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #12
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        dzięki a po wejściu w kody econ + temp- + wiatrak- jak zmieniam kanał który chce widzieć ? i jak później z tego wyjść :shock:
                        Sorrki - wczoraj bylem off-line, ale widze, ze juz nie ma tematu.
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        • Martinez
                          L&K
                          • 2004
                          • 1366
                          • Audi

                          #13
                          yyyyhh, chyba mam coś zwalone na 16 nic nie pokazywało :/
                          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                          czarna AR 156 1.8 T.Spark

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            A nie masz przypadkiem tempomatu?? Bo ktoras z tych funkcji u nas tez nie chodzi i to wydaje mi sie ze wzgledu na tempomat.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • misiekwaw
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7715
                              • Ford

                              #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              A nie masz przypadkiem tempomatu?? Bo ktoras z tych funkcji u nas tez nie chodzi i to wydaje mi sie ze wzgledu na tempomat.
                              To raczej nie to, bo ja mam tempomat i na 16 pokazuje mi prędkość normalnie :idea:
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                #16
                                Ja tez mam tempomat i tez jest okej. :?
                                TDI 205PS

                                Komentarz


                                • #17
                                  Siema.
                                  Mam pytanie, jak z tego wyjść bo niechce zdupczyć Climatronika :wink:
                                  Pozdrawiam
                                  Artur

                                  Komentarz

                                  • dede_adam
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 1449

                                    #18
                                    econ chyba...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Czyli jak już skończe się bawić to Econ i już jestem kierowcą panelu nawiewu i temperatury? k

                                      Komentarz

                                      • MiKruS
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7976

                                        #20
                                        Zamieszczone przez AKa
                                        Czyli jak już skończe się bawić to Econ i już jestem kierowcą panelu nawiewu i temperatury? k
                                        Tak
                                        TDI 205PS

                                        Komentarz

                                        • Martinez
                                          L&K
                                          • 2004
                                          • 1366
                                          • Audi

                                          #21
                                          Ja nie mam tempomatu i nie działa Popróbuje jeszcze dzisiaj. Może u nie trzeba czymś wystartować tego sprzęta
                                          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                          czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Siema, sorki ze odgrzewam kotleta ale przetłumaczyłem(translatorkiem ofkozz :szeroki_usmiech ) te kody na język angielski:

                                            Climacodes for the Climatronic

                                            Controller number

                                            5HB 008 139-XX

                                            XX = index

                                            Error memory select
                                            *****************************

                                            Activation: Introducing the control member test happens through

                                            simultaneous pressing of the keys "ECON, circulating air" for t = 2s. - > test actively

                                            Description: By manipulation of "temp +" the next error becomes

                                            indicated. Key "temp +" - > XXX (next error)

                                            After all error codes were indicated, appears: 000 - > expenditure end

                                            If no error is present, the following code appears: 444 - > no error recognized

                                            Error memory clear: After expenditure end (announcement of 000, i.e. none

                                            further error) can be cleared the error memory. 000 - > key "ECON" for

                                            t = operate 2s
                                            As confirmation one indicates: 444 - > no error recognized

                                            Mode leave: brief manipulation of the "ECON" - key

                                            Data source error location error

                                            FFFF controller 0x25

                                            0119 givers for driving speed 0x25

                                            0214 supply voltage 0x06, 0x07

                                            021A reference tension 0x06, 0x07

                                            0510 temperature sensors blow out Mannanströmer (1296) 0x1d, 0x1e

                                            0511 temperature sensors blowing out floor space (1297) 0x1d, 0x1e
                                            030B temperature sensor outside temperature bumper 0x1d, 0x1e

                                            0311 temperature sensors instrument panel (inactive)

                                            0313 temperature sensors fresh air suction port 0x1d, 0x1e

                                            0332 temperature sensors evaporator 0x1d, 0x1e

                                            0333 pressure sensor for refrigerants

                                            0318 push button switches for air conditioning system 0x23

                                            031C BEMO for temperature sensors (inactive)

                                            031D photo sensor for sun exposure 0x1d, 0x1e
                                            0382 compressor valve

                                            04F7 actuator for temperature flap 0x25

                                            04F8 actuator for central flap 0x25

                                            04F9 fresh air blower 0x25

                                            04FA actuator for stagnation pressure flap 0x25

                                            025B actuator for Fussr/Defrost flap 0x25

                                            04B6 service life signal 0x25

                                            0538 CAN bus

                                            0513 gateway

                                            Ó OlBeTec 2002 · [email protected] · without guarantee page 2 of 6

                                            053D combination

                                            04AE gateway database version

                                            0x23 does not code 0414 controller

                                            043F basic adjustment not accomplished 0x23

                                            062E signal for coolant temperature (inactive)

                                            Control member test

                                            Vorraussetzung: · Engine speed · Driving speed · Tension (KL_15 = 0) <

                                            15.5 V

                                            Activation: Introducing the control member test is done via the following

                                            Prozedere: · simultaneous pressing of the keys "ECON" and "CIRCULATING AIR" ·

                                            · switches ignition on; above combination of keys further for t = 2s pressed

                                            keep active - > test (in the announcement of the Climatronic all appear

                                            Segments)

                                            Description: In now the control member test automatically running off (duration

                                            approx. 30s) are defined the actuators in dependence of the time

                                            headed for. The moreover the periphery of the controller (sensors becomes,

                                            Engines, fresh air blower, push button switch), so far those

                                            Diagnostic conditions are given (see diagnostic work statement), diagnosed. Before and after the control member test become the actuators of

                                            controls for the system software. During the control member test are all

                                            Keys locks and all segments in the LCD switched on. More by way of introduction

                                            Control member test can neither over the keyboard nor over the VAG tester

                                            are broken off. After conclusion of the self check the controller switches

                                            automatically into the mode: "Error memory selections over keyboard" (see

                                            Documentation). The description of the test run takes place in that

                                            VAG documentation.

                                            OnBoard diagnosis

                                            Activation: The introduction of the HELLA diagnosis happens through

                                            simultaneous pressing of the keys "ECON, SW, FAN". By means of that

                                            Temperature keys (SW+/) become those diagnostic channel high and/or.

                                            down-counted. - Grey supporting channels can over those

                                            Blower keys (FAN) to be frozen.

                                            DIAG. - CHANNEL INDICATED SIZE OF DIMENSION

                                            0 program number Dig.

                                            1 interior temperature °C

                                            * 10 W/m2 retard 2 sun intensity

                                            3 sun intensity * 10 W/m2

                                            4 external temp. retarded °C

                                            5 external temp. Bumper °C

                                            Ó OlBeTec 2002 · [email protected] · without guarantee page 3 of 6

                                            6 external temp. Suction port °C
                                            7 blowing out temp. Floor space °C

                                            8 blowing out temp. MAS °C

                                            9 Target Gebläsespg. * 0.1 V

                                            10 Be Gebläsespg. * 0.1 V

                                            11 SOLL_Temp. - Flap Dig.

                                            12 SOLL_Zental-Klappe Dig.

                                            13 SOLL_Uml. /Staul. - Flap Dig.

                                            14 SOLL_Fussr. /Def. - Flap Dig.

                                            15 engine running time S

                                            16 driving speed km/h

                                            17 START_AP Dig.

                                            18 Uml. /Frischluft threshold Dig.

                                            To 19 compressor out code see plant

                                            20 PI_STELLMAX Ausbl moving. Dig.
                                            21 INT_STELL Ausbl moving. Dig.

                                            22 Epsilon Ausbl moving. Dig.

                                            23 actual blowing out temp. °C

                                            24 target blowing out being. °C

                                            25 - Last detent temp. - Flap Dig.

                                            26 RMP_Temp. - Flap Dig.

                                            27 + last detent temp. - Flap Dig.

                                            28 - Last detent central flap Dig.

                                            29 RMP_Zental-K. Dig.

                                            DIAG. - CHANNEL INDICATED SIZE OF DIMENSION

                                            30 + last detent central flap Dig.

                                            31 - Last detent Uml. /Staul. - Flap Dig.

                                            32 RMP_Uml/Staul. - Flap Dig.

                                            33 + last detent Uml. /Staul. - Flap Dig.

                                            34 - Last detent Fussr. /Def. - Flap Dig.

                                            35 RMP_Fussr. /Def. - Flap Dig.

                                            36 + last detent Fussr. /Def. - Flap Dig.

                                            37 service life min. (255= no telegram)

                                            38 compressor PWM Dig (0... 200)

                                            39 target evaporator being °C

                                            40 actual evaporator temperature °C
                                            41 I-placing evaporator Dig.

                                            42 Epsilon evaporator Dig.

                                            43 refrigerant pressure bar

                                            44 BiLevel/MAS threshold Dig.

                                            45 engine temperature °C

                                            46 actual compressor stream mA

                                            47 target compressor stream mA

                                            48 compressor max. - River mA

                                            49 compressor number of revolutions 100/min

                                            50 radiator exhaust heading for signal %

                                            51 windshield wiper mode 0 = out; 1 = interval; 2 =

                                            52 Fdk correction in Abh. of the windshield wiper - Dig.

                                            53 Gebläsespg. - Correction in Abh. of the Scheibenw. * 0,1V

                                            54 basic number

                                            55 Volkswagen number
                                            56 HELLA number

                                            57 Test-1

                                            58 Test-2

                                            59 Test-3

                                            60 Test-4

                                            Extended diagnostic channels for CAN variants

                                            DIAG. - CHANNEL INDICATED SIZE OF DIMENSION

                                            Receive data

                                            61 freely

                                            62 clamp 15 bits

                                            63 hot light bit

                                            64 external temp. filtered °C

                                            65 climatic disconnection bit

                                            66 engine speed x10 rpm.

                                            67 Dimmung %

                                            68 characteristic diagram cooling bit

                                            69 land variant the 2 = USA/1 = Japan/0 = remainder

                                            Transmit data

                                            70 freely
                                            71 Zuheizer (PTC) bit

                                            72 compressor (compressor) bit

                                            73 heating from bits

                                            74 external temp. Wasserkasten not filtered °C

                                            75 compressor load Nm

                                            76 blower load %

                                            77 radiator exhausts %

                                            78 customer service errors bit (error memory)

                                            Name: Compressor out code (plant to Diag. - Channel 19)

                                            Switching off code compressor switching off condition

                                            0 none

                                            1 high pressure event

                                            2 Gebl. def + Uist < 3V

                                            3 low pressure event

                                            5 4s after engine start

                                            6 ECON enterprise

                                            7 off enterprise

                                            8 function of the external temp.

                                            10 undervoltage

                                            11 engine temp. > 118°C
                                            12 Motronicschnittstelle

                                            13 Überspg. KL_15 > 17V

                                            14 function evaporator temp.

                                            15 none vehicle-code.

                                            16 Kompr. - River

                                            17 pressure sensor def. (only ext with. gereg. Compressor)

                                            18 engine speed (only with B5W8)

                                            Sorki za to że to jest łamany angielski ale inaczej translator niechciał :|
                                            Pozdrawiam
                                            AKa
                                            BTW. Spróbuje to przetranslatować na Polska język :lol:

                                            [ Dodano: Sro 26 Sty, 05 16:32 ]
                                            Proszę oto po naszemu, co prawda źle sformatowany tekst ale mozna dojść osochozi:

                                            *Climacodes* dla *Climatronic* Kontroler liczby (ilość) *5HB* 008 *139-XX* *XX* = wskaźnik (umieszczać w indeksie; indeks) Błąd pamięć (wspomnienie) dobierać (wybór; doborowy) ***************************** *Activation*: Przedstawienie kontrolowanego członka próby zdarza się przez jednoczesne naciskanie kluczów "EKONOMIKA (EKONOMICZNY), kursujący (rozpowszechniający; rozpowszechnienie; obiegowy) powietrze (powietrzny; wietrzyć) " dla *t* = *2s*. - > próba (próbny; próbować) aktywnie Opis: Przez manipulację "*temp* +" następny błąd staje się wskazywany. Klucz (kluczowy) "*temp* +" - > *XXX* (następny (następnie) błąd ) Po tym, jak całe szyfry błędu były wskazywane, zjawia się (wydaje się): 000 - > koniec wydatku Jeżeli żadnego błędu nie jest obecny, stronnicy szyfrować (szyfr) zjawia się (wydaje się): 444 - > żadnego błędu poznał (uznał; poznany; uznany) Błąd pamięć (wspomnienie) wyraźny: Po (po tym, jak) wydatek koniec (ogłoszenie od 000, to jest. Nikt dalej (dalszy) błąd ) może być oczyszczany pamięć (wspomnienie) błędu. 000 - > klucz (kluczowy) "EKONOMIKA (EKONOMICZNY) " dla *t* = działają (operować) *2s* Jak (ponieważ) potwierdzenie jed wskazuje: 444 - > żadnego błędu poznał (uznał; poznany; uznany) Tryb (moda) urlop: krótka manipulacja "EKONOMIKA (EKONOMICZNY) " - kluczowe Dane początkowy błąd ulokowania błędu *FFFF* kontroler 0x25 0119 *givers* dla posuwania się (kierowanie) przyspieszają 0x25 0214 dostarczać (zaopatrywać; zasób; dostawa) *voltage* *0x06*, 0x07 *021A* informacyjne napięcie *0x06*, 0x07 0510 temperatura (temperaturowy) *sensors* cios (wiać; niszczyć) poza *Mannanstr*ö*mer* (1296 ) *0x1d*, *0x1e* 0511 temperatura (temperaturowy) *sensors* wiejący (zdmuchujący; podmuch; dmuchający) poza miejscem podłogi (1297 ) *0x1d*, *0x1e* *030B* temperatura (temperaturowy) *sensor* poza (zewnątrz; zewnętrzny) temperatura (temperaturowy) zderzak (rekord; rekordowy) *0x1d*, *0x1e* 0311 temperatura (temperaturowy) *sensors* przyrząd tablicy rozdzielczej (bezczynny ) 0313 temperatura (temperaturowy) *sensors* nowy powietrze (powietrzny) *suction* przenosić (port; portowy) *0x1d*, *0x1e* 0332 temperatura (temperaturowy) *sensors* *evaporator* *0x1d*, *0x1e* 0333 presja (ciśnienie) *sensor* dla *refrigerants* 0318 guzik przełącza (macha; przełączniki) dla powietrze (powietrzny) warunkujący (stworzenie warunków dla) system 0x23 *031C* *BEMO* dla temperatura (temperaturowy) *sensors* (bezczynny ) *031D* fotografia *sensor* dla wystawy słońca *0x1d*, *0x1e* 0382 *compressor* zasuwa 04F7 *actuator* dla temperaturowej klapy 0x25 04F8 *actuator* dla centralnej klapy 0x25 04F9 nowy powietrze (powietrzny) *blower* 0x25 *04FA* *actuator* dla klapy presji (ciśnienie) stagnacji 0x25 *025B* *actuator* dla *Fussr*/klapa Demrozu 0x25 04B6 obsługiwać (służba; serwis) życie (długotrwałość) sygnalizują 0x25 0538 MOŻE autobus 0513 przejście Ó *OlBeTec* 2002 · *[email protected]* · Bez gwarancji numerują strony 2 od 6 *053D* kombinacja *04AE* wersja bazy danych przejścia 0x23 nie szyfruje 0414 kontroler *043F* zasadnicze uregulowanie (likwidacja) nie zrealizowany 0x23 *062E* sygnał (sygnalizować) dla *coolant* temperatura (temperaturowy) (bezczynny ) Kontrolowany członek próba (próbny) *Vorraussetzung*: · Silnik przyspiesza · Posuwanie się (kierowanie) szybkości · Napięcie (*KL*_15 = 0 ) < 15.5 *V* *Activation*: Przedstawienie kontrolowanego członka próby jest zrobiony przez stronników *Prozedere*: · Jednoczesne naciskanie kluczów "EKONOMIKA (EKONOMICZNY) " i "KURSUJĄCY (ROZPOWSZECHNIAJĄCY; ROZPOWSZECHNIENIE; OBIEGOWY) WIETRZĄ " · · Przełączniki *ignition* na; Wyżej kombinacji kluczów dalej (dalszy; popierać) dla *t* = *2s* nacisnął (naciśnięty) utrzymują aktywny - > próba (próbny; próbować) (w ogłoszeniu *Climatronic* cały zjawiają się (wydawać się) Segmenty ) Opis: W teraz kontrolowany członek próba (próbny; próbować) automatycznie biegnący (przesuwający się; bieganie; przesuwanie się) od (czas trwania mniej więcej 30-e ) są określane *actuators* w zależności czasu kierowanego dla. oprócz tego peryferia kontroleru (*sensors* staje się, Silniki, nowy powietrze (powietrzny) *blower*, przełącznik guzika ), dotychczas tamten Diagnostyk warunków dostają (widzą diagnostyka robocze oświadczenie ), rozpoznał (rozpoznany). Przed (zanim) i po (po tym, jak) kontrolowany członek próby stają się *actuators* przyrządów do sterowania dla systemu programu komputerowego. Podczas kontrolowanego członka próby są całym zamkami Kluczów i całe segmenty w *LCD* włączył (włączony). Większa ilość (bardziej; więcej) przez drogę (środek) wprowadzenia Kontrolowany członek próby może żaden (ani) nad klawiaturą ani nad *VAG* *tester* są złamane (naruszony) od. Po (po tym, jak) wniosek *self* sprawdzenie (sprawdzać; kontrolny; porównywać) kontroler przełącza (macha; przełączniki) automatycznie do trybu (moda): "wybory pamięci (wspomnienie) Błędu nad klawiaturą " (widzą *Documentation*). opis próbnego działania ma miejsce w co (żeby; który) *VAG* *documentation*. *OnBoard* *diagnosis* *Activation*: wprowadzenie *HELLA* *diagnosis* zdarza się przez jednoczesne naciskanie kluczów "EKONOMIKA (EKONOMICZNY), *SW*, ROZNIECAĆ (AMATOR) ". Przez środki co (żeby; który) Temperaturowe klucze (*SW*+/) stają się tamtym kanałem diagnostyka wysoki (wysoko) i /albo. Obliczany na dół. - Szare kanały popierania może nad tamtymi *Blower* klucze (ROZNIECAJĄ ) być zamrażany. *DIAG*. - KANAŁ WSKAZAŁ (WSKAZANY) ROZMIAR (SORTOWAĆ WEDŁUG ROZMIARU) ROZMIARU 0 układają program liczby (ilość) Kopią. 1 wnętrze temperatura (temperaturowy) °*C* * 10 *W*/*m2* opóźniają (wstrzymywać) 2 intensywność słońca 3 intensywność słońca * 10 *W*/*m2* 4 zewnętrzny *temp*. Opóźniany (wstrzymany) °*C* 5 zewnętrzny *temp*. Zderzak (rekord; rekordowy) °*C* Ó *OlBeTec* 2002 · *olbetec@gmx*.De · Bez gwarancji numerują strony 3 od 6 6 zewnętrznego *temp*. *Suction* przenosić (port; portowy) °*C* 7 wiejący (zdmuchujący; podmuch; dmuchający) poza *temp*. Miejsce Podłogi °*C* 8 wiejący (zdmuchujący; podmuch; dmuchający) poza *temp*. *MAS* °*C* 9 Wyznaczają (celować) *Gebl*ä*sespg*. * 0.1 *V* 10 Jest *Gebl*ä*sespg*. * 0.1 *V* 11 *SOLL*_*Temp*. - Klapa Kopią. 12 *SOLL*_*Zental-Klappe* Kopią. 13 *SOLL*_*Uml*. /*Staul*. - Klapa Kopią. 14 *SOLL*_*Fussr*. /*Def*. - Klapa Kopią. 15 silnik (maszynowy) biegnący (przesuwający się; bieganie; przesuwanie się) czas (obliczać) *S* 16 posuwający się (posuwanie się; kierujący; kierowanie) szybkość (przyspieszać) km /*h* 17 ROZPOCZYNAJĄ _*AP* Kopią. 18 *Uml*. /*Frischluft* próg Kopią. Do 19 *compressor* poza szyfrem widzą roślinę (zakład) 20 *PI*_*STELLMAX* *Ausbl* przesuwający (przesuwanie; doprowadzający). Kopią. 21 *INT*_*STELL* *Ausbl* przesuwający (przesuwanie; doprowadzający). Kopią. 22 *Epsilon* *Ausbl* przesuwający (przesuwanie; doprowadzający). Kopią. 23 faktyczny podmuch poza *temp*. °*C* 24 zadanie (wyznaczać; celować; cel) wiejący (zdmuchujący; podmuch; dmuchający) poza istnieniem. °*C* 25 - Trwają denamiot *temp*. - Klapa Kopią. 26 *RMP*_*Temp*. - Klapa Kopią. 27 + trwają denamiot *temp*. - Klapa Kopią. 28 - Trwają denamiot centralna klapa Kopią. 29 *RMP*_*Zental-K*. Kopią. *DIAG*. - KANAŁ WSKAZAŁ (WSKAZANY) ROZMIAR (SORTOWAĆ WEDŁUG ROZMIARU) ROZMIARU 30 + trwają denamiot centralna klapa Kopią. 31 - Trwają denamiot *Uml*. /*Staul*. - Klapa Kopią. 32 *RMP*_*Uml*/*Staul*. - Klapa Kopią. 33 + trwają denamiot *Uml*. /*Staul*. - Klapa Kopią. 34 - Trwają denamiot *Fussr*. /*Def*. - Klapa Kopią. 35 *RMP*_*Fussr*. /*Def*. - Klapa Kopią. 36 + trwają denamiot *Fussr*. /*Def*. - Klapa Kopią. 37 obsługuje min życia (długotrwałość). (255 = żadnego telegramu ) 38 *compressor* *PWM* Kopią (0... 200 ) 39 zadanie (wyznaczać; celować; cel) *evaporator* będący (istnienie) °*C* 40 faktyczny *evaporator* temperatura (temperaturowy) °*C* 41 UMIESZCZAJĄCY *evaporator* Kopią. 42 *Epsilon* *evaporator* Kopią. 43 *refrigerant* presja (ciśnienie) zakazują 44 Bizrównywać (poziom) /*MAS* próg Kopią. 45 silnik (maszynowy) temperatura (temperaturowy) °*C* 46 faktyczny *compressor* potok *mA* 47 wyznaczają (celować) *compressor* potok *mA* 48 *compressor* maksymum (maksymalny). - Rzeka (rzeczny) *mA* 49 *compressor* liczba (ilość) rewolucji 100 /min 50 *radiator* wyczerpywać (wydmuchowy) stojący na czele (tytuł) dla sygnału % 51 *windshield* *wiper* tryb (moda) 0 = poza; 1 = interwał; 2 = 52 *Fdk* poprawa w *Abh*. *windshield* *wiper* - Kopią. 53 *Gebl*ä*sespg*. - Poprawa w *Abh*. *Scheibenw*. * 0,*1V* 54 zasadnicza liczba (ilość) 55 *Volkswagen* liczba (ilość) 56 *HELLA* liczba (ilość) 57 Próba 1 58 Próba 2 59 Próba 3 60 Próba 4 Rozprzestrzenił (rozprzestrzeniony; przedłużył; przedłużony) diagnostyk wyżłabia dla MOŻE warianty *DIAG*. - KANAŁ WSKAZAŁ (WSKAZANY) ROZMIAR (SORTOWAĆ WEDŁUG ROZMIARU) ROZMIARU Otrzymują dane 61 wolnie 62 spajają 15 kawałki (chwila) 63 gorącego światła chwycił (chwycony; kawałek; chwila) 64 zewnętrzny *temp*. Przefiltrowany °*C* 65 *climatic* *disconnection* chwycił (chwycony; kawałek; chwila) 66 silnik przyspieszają *x10* *rpm*. 67 *Dimmung* % 68 charakterystyka (charakterystyczny) diagram (wykreślać; przedstawiać schematycznie) ochłodzenie (ochładzający) chwycił (chwycony; kawałek; chwila) 69 lądować (wysadzać; wyładowywać; ziemia) różny 2 = SZA (AMERYKAŃSKI) /1 = Japonia /0 = reszta Przekazują (nadawać) dane 70 wolnie 71 *Zuheizer* (*PTC*) chwycił (chwycony; kawałek; chwila) 72 *compressor* (*compressor*) chwycił (chwycony; kawałek; chwila) 73 nagrzewający (nagrzewanie) od kawałków (chwila) 74 zewnętrznego *temp*. *Wasserkasten* nie filtrował (przefiltrowany; przeniknął) °*C* 75 *compressor* ładunek (ładować) *Nm* 76 *blower* ładunek (ładować) % 77 *radiator* wyczerpuje % 78 klient służby (serwis) błędów chwycił (chwycony; kawałek; chwila) (pamięć (wspomnienie) błędu ) Imię (nazwa; wyznaczać; nazywać; w imieniu): *Compressor* poza szyfrem (sadzić (ustawiać; roślina; zakład) *Diag*. - Wyżłabiają 19 ) Wyłączający (wyłączanie) szyfrować (szyfr) *compressor* wyłączanie stwarzają warunki dla 0 nikt 1 wysoki (wysoko) presja (ciśnienie) wydarzenie (wypadek) 2 *Gebl*. *def* + *Uist* < *3V* 3 niskie wydarzenie (wypadek) presji (ciśnienie) 5 *4s* po (po tym, jak) silnik rozpoczynają 6 EKONOMICZNE przedsiębiorstwo 7 od przedsiębiorstwa 8 funkcja (funkcjonować) zewnętrznego *temp*. 10 *undervoltage* 11 silnik (maszynowy) *temp*. > 118 °*C* 12 *Motronicschnittstelle* 13 Ü*berspg*. *KL*_15 > *17V* 14 funkcjonują *evaporator* *temp*. 15 nikogo szyfr środka lokomocji. 16 *Kompr*. - Rzeka 17 presja (ciśnienie) *sensor* *def*. (tylko *ext* z. *gereg*. *Compressor*) 18 silnik przyspieszają (tylko z *B5W8*)

                                            Komentarz

                                            • PPK
                                              Ambiente
                                              • 2004
                                              • 188

                                              #23
                                              Dopiero jutro bede bawił sie tym ale odrazu chciałbym sie dowiedziec jak zmieniac kanały po wywołaniu tej opcji.
                                              Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                                              Komentarz

                                              • misiekwaw
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7715
                                                • Ford

                                                #24
                                                Zamieszczone przez PPK
                                                Dopiero jutro bede bawił sie tym ale odrazu chciałbym sie dowiedziec jak zmieniac kanały po wywołaniu tej opcji.
                                                cieplej / zimniej albo mocniejszy nawiew / słabszy :roll: nie pamiętam dokładnie - zorientujesz się od razu k
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz

                                                • PPK
                                                  Ambiente
                                                  • 2004
                                                  • 188

                                                  #25
                                                  Dzieki MisiekWAW bede probowal. :twisted: :twisted:
                                                  Zobaczymy czy mi bedzie pokazywalo temp oleju.
                                                  Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...