panie Subaru, termostat masz w kadłubie po lewej stronie jak stoisz przodem do silnika a jes on schowany za alternatorem w takiej plastykowej obudowie od niej idzie rura do chłodnicy a dokładnie do dolnego wlotu
w lewej manetce wlaczasz przesuwana czesc na ON i ustalasz predkosc poprzez plus lub minus... puszczasz noge i jedzie...jak przyspieszysz to pozniej zwolni do predkosci jakas ustaliles...jezeli jednak przyhamujesz, to tempomat sie wylaczy i bedziesz musial znow zaprogramowac
fabryszny chip? zapewne zwiekszenie mocy dokonane przez SAP (skoda auto poland)
[ Dodano: Pon 15 Gru, 08 21:52 ]
btw jest tu jakas niespójność.. piszesz ze masz 110KM, ale w profilu ustalasz silnik ASZ ktory seryjnie ma juz 130kucy,,,
President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz