Chip w Masters Tuning

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomalla
    Drive
    • 2010
    • 50

    Chip w Masters Tuning

    Lista na 8.11.2009
    1. sesik
    2. kolega sesika
    3. kolega sesika
    4. kolega sesika
    5. lukasz3112
    6. Wróbel
    7. Caspa
    8. kolega Casprusa
    9. kolega Casprusa
    10. mozgi
  • lukasz3112
    RS
    • 2008
    • 3607

    #2
    Chip w Masters Tuning

    Napisałem do firmy Masters Tuning jaki jest koszt chipu do Octavii. uzyskałem informację, że 1 200zł. Widząc reklamę na forum na górze..."Rabat 20% dla OCP!!!" szybką przeliczając to wyszło mi ok 1tys zł.
    Napisałem o tym i licząc na zadowalającą mnie informację otrzymałem taką:

    Proszę pana...nic podobnego. Cena dla wszystkich wynosi 1200zł zarówno dla OCP jak i dla ludzi z ulicy

    To jak to jest w końcu z tą zniżką?? Tylko taki pic na wode fotomontaż?? :evil: :evil:
    Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

    Komentarz

    • olus
      Ambiente
      • 2007
      • 137

      #3
      to juz chyba ze znizka bo w grudniu jest promocja dla wszystkich 20%
      have no fear BMN is here :>

      www.seat-racing.pl

      Komentarz

      • lukasz3112
        RS
        • 2008
        • 3607

        #4
        aha...no to chyba że tak :P
        ale to mógł jakoś inaczej to wytłumaczyć, a nie pisać cena dla wszystkich wynosi 1200 zarówno dla OCP jak i dla ludzi z ulicy...
        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

        Komentarz

        • jaca
          Drive
          • 2007
          • 92

          #5
          Zamieszczone przez lukasz3112
          ale to mógł jakoś inaczej to wytłumaczyć, a nie pisać cena dla wszystkich wynosi 1200 zarówno dla OCP jak i dla ludzi z ulicy...
          no... mógł. Ale chyba mają za dużo klientów.
          Niezłą reklamę mu zrobiłeś lukasz3112

          Komentarz

          • czarny_wwa
            Rider
            • 2008
            • 411
            • Octavia III combi (5E5)
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #6
            lukasz3112, Master's Tuning w Warszawie (nie mylić z filią w Katowicach) rządzi się swoimi prawami. Ma patent na wirusowanie silników i jeżeli komuś to odpowiada - cena, obsługa itd itp to dobrze, jeżeli nie to wynocha - moim zdaniem to jest maksyma która jest tam preferowana i tyle.
            Ja poznałem Pana Marka kilka lat temu i nie mogę powiedzieć jego wirus na pewno nie zaszkodził mojej o1, do dnia dzisiejszego śmiga i jest jak najbardziej ok. Jest to człowiek który temat diesli zna od a do z.
            Co do obsługi to hmmm jest jak jest - niektórym może wydać się niemiło, ale robota będzie zrobiona.
            Jeżeli cena, obsługa nie odpowiada ci to uderz na Mineralną do Rogalotti - wątek o adresach, gdzie można zrobić chip tuning był - użyj opcji szukaj.
            Jeżeli chcesz zrobić sobie wycieczkę do Katowic to uderzaj do Ali-ego - paru chłopaków z forum robiło wirusa właśnie u niego i są bardzo zadowoleni.
            Pzdr.!



            PS. co do promocji w grudniu u Mastersa podaję poniżej link do tego wątku z Jego forum:
            Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              lukasz3112, Do ktorego oddzialu wyslales zapytanie??
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • AndiT
                Rider
                • 2008
                • 332

                #8
                Zamieszczone przez czarny_wwa
                lukasz3112, Master's Tuning w Warszawie (nie mylić z filią w Katowicach) rządzi się swoimi prawami. Ma patent na wirusowanie silników i jeżeli komuś to odpowiada - cena, obsługa itd itp to dobrze, jeżeli nie to wynocha - moim zdaniem to jest maksyma która jest tam preferowana i tyle.
                Ja poznałem Pana Marka kilka lat temu i nie mogę powiedzieć jego wirus na pewno nie zaszkodził mojej o1, do dnia dzisiejszego śmiga i jest jak najbardziej ok. Jest to człowiek który temat diesli zna od a do z.
                Co do obsługi to hmmm jest jak jest - niektórym może wydać się niemiło, ale robota będzie zrobiona.
                Jeżeli cena, obsługa nie odpowiada ci to uderz na Mineralną do Rogalotti - wątek o adresach, gdzie można zrobić chip tuning był - użyj opcji szukaj.
                Jeżeli chcesz zrobić sobie wycieczkę do Katowic to uderzaj do Ali-ego - paru chłopaków z forum robiło wirusa właśnie u niego i są bardzo zadowoleni.
                Pzdr.!



                PS. co do promocji w grudniu u Mastersa podaję poniżej link do tego wątku z Jego forum:
                http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5790
                BINGO, wszystko bardzo ladnie i trafnie ujete, sam lepiej bym tego nie ujal.
                Mysle, ze jesli chodzi o Wawe to do w/w nalezy dodac jeszcze, DIAGTRONIK w Jankach oraz UNITRONIC. Jak bylem u nich to w Diagtroniku to akurat nie mieli miejsca bo staly auta u nich, wiec zrobilem samochod w Unitronicu. Bylem zadowolony, samochod przejechal 110tys km po czipie i nic nie polecialo, a mod byl mocny.
                M47N2

                Komentarz

                • lukasz3112
                  RS
                  • 2008
                  • 3607

                  #9
                  Zamieszczone przez jaca
                  Zamieszczone przez lukasz3112
                  ale to mógł jakoś inaczej to wytłumaczyć, a nie pisać cena dla wszystkich wynosi 1200 zarówno dla OCP jak i dla ludzi z ulicy...
                  no... mógł. Ale chyba mają za dużo klientów.
                  Niezłą reklamę mu zrobiłeś lukasz3112
                  nie no ja w żadnym wypadku nie chciałem robić jakiejś antyreklamy. Po prostu się zdziwiłem troche :wink: :wink:
                  Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                  Komentarz

                  • satoot
                    Rider
                    • 2008
                    • 525

                    #10
                    Re: Chip w Masters Tuning

                    Zadam pytanie tutaj, żeby nie zakładać nowego, być może bezsensowanego wątku:

                    Piszecie o 'wrusowaniach', chipach, zmianach oprogramowania silników diesla...
                    A czy takie coś robi się też w silnikach benzynowych?
                    Czy można tak, poprzez zmiany jakiś charakterystyk podnieść moc, lub - co dużo bardziej mnie interesuje - obniżyć spalanie w np. moim silniku BFQ 1.6Pb 8V 102KM?

                    Komentarz

                    • Paweł T
                      Elegance
                      • 2006
                      • 784

                      #11
                      według mnie 1200pln minus 20% to wyjdzie 960pln a nie 1000pln
                      TDI ASV 140KM 300Nm

                      Komentarz

                      • loru
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4286
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Paweł T
                        według mnie 1200pln minus 20% to wyjdzie 960pln a nie 1000pln
                        te 1200 to cena już z upustem 20%
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz

                        • lukasz3112
                          RS
                          • 2008
                          • 3607

                          #13
                          Zamieszczone przez Paweł T
                          według mnie 1200pln minus 20% to wyjdzie 960pln a nie 1000pln
                          no napisałem ok 1tys zł :P

                          Ale widocznie dla wszystkich teraz na zimę taką promocję zrobił i tak wychodzi. :?
                          Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                          Komentarz

                          • JanuszSz
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 2835
                            • Superb II combi (3T5)

                            #14
                            Re: Chip w Masters Tuning

                            Zamieszczone przez satoot
                            Zadam pytanie tutaj, żeby nie zakładać nowego, być może bezsensowanego wątku:

                            sam już odpowiedziałeś :P

                            Zamieszczone przez satoot
                            Piszecie o 'wrusowaniach', chipach, zmianach oprogramowania silników diesla...
                            A czy takie coś robi się też w silnikach benzynowych?
                            można,ale motory z turbiną

                            Zamieszczone przez satoot
                            Czy można tak, poprzez zmiany jakiś charakterystyk podnieść moc, lub - co dużo bardziej mnie interesuje - obniżyć spalanie w np. moim silniku BFQ 1.6Pb 8V 102KM?
                            można ale nie warto.Dużo roboty,a zyski prawie żadne.
                            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                            Komentarz

                            • pawka1
                              Classic
                              • 2008
                              • 6

                              #15
                              Chipowałem u mastera kiedyś citroena ,trafił się mu klient który na czipie chciał podnieść znacznie parametry silnika Pan Marek przekonywał go że rozleci mu się silnik w końcu odłożył słuchawką. Facet konkretny nie lubi za dużo gadać. Citroen jeździ 5 rok i jest ok.
                              Co do ceny wydaje mi się atrakcyjna ja zapłaciłem za chip 5 lat temu o wiele więcej.
                              Silnik benzynowy wolnossący też można z chipować ale moc i moment zrosną o jakieś 8-10%.

                              Komentarz

                              • pajczaki
                                Rider
                                • 2007
                                • 316

                                #16
                                ale zarowno starych diesli z turbo jak i z gazem nie chce ruszac...
                                taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                                sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                                Komentarz

                                • AndiT
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 332

                                  #17
                                  Podsumowujac:
                                  1. Cena 1200pln za modyfikacje to juz cena swiatecznie promocyjna.
                                  2. Pan Marek jest konkretny i jak powie ze nie czipuje tzn ze nie czipuje, jak powie ze 1200pln to bedzie tyle. Nie ma sciemy, robota tez profi (wszystko na najwyzszym poziomie) i na warunkach tunera. Jesli chcecie sobie podywagowac albo przekonac go do czegos z czym sie nie zgadza to nie ten adres. Czy to dobrze czy zle? Hmm..., kazdy musi sobie sam odpowiedziec czego oczekuje. Ja szanuje te zasady bo w koncu matorownia ma jezdzic a nie wyrzylowana do granic wytrzymalosci rozpasc sie juz w drodze do domu.
                                  3. Silniki benzynowe z Turbo owszem da sie robic i ma to sens bo porametry mozna znacznie podniesc.
                                  4. Silniki benzynowe wolnossace - nie ma sensu i raczej ciezko nawet znalezc kogos kto bedzie sie chcial w to bawic. Mowimy tu oczywiscie o profi robocie z hamownia i pozniejszym potwierdzeniem parametrow, a nie o wymianie tlumika i chwaleniem sie jakims certyfikatem z CORELA od producenta tlumikow ze teraz moc wzrosla o XX%.
                                  Generalnie w wolnossacych benzynach to strata czasu i pieniedzy albo mowiac inaczej sztuka dla sztuki.
                                  5. Starych diesli nie rusza, bo albo sa za stare aby cos z nimi zrobic, albo jak nie sa az tak stare to ich stan techniczny nie jest najlepszy. Co do gazu to samochody na gazie ciezko wysterowac, bo sam gaz stwarza juz problem, takze ryzyko ze cos wybuchnie jest wielkie a zysk nie najwiekszy, wiec ogranicza sie ryzyko przez ich nie robienie.
                                  M47N2

                                  Komentarz

                                  Pracuję...