[O2] Chiptuning na 150 konikow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Paffcio
    Ambiente
    • 2007
    • 231

    [O2] Chiptuning na 150 konikow

    Ja na Twoim miejscu jednak porozmawiałbym z rzeczoznawcą - może coś doradzi , poza tym od czegoś trzeba zacząć.
    Zastanawia mnie czy ta próba olejowa była dobrze zrobiona przez ASO oraz czy nie została celowo sfałszowana.
    Nie znam się ( może czegoś nie rozumiem ) , ale na wyniku próby jest napisane: 333km - czy chciało się komuś z ASO i czy miał czas żeby przejechać 333km?
    Może rozsądne byłoby zrobić drugą próbę olejową w innym miejscu , poza ASO.
    Jeśli wtedy wyszedłby wynik ponad normę producenta , to byłaby podstawa do podważenia wiarygodności tej próby wykonanej w ASO.
  • piotrek_os
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8160
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O2] Chiptuning na 150 konikow

    Jestem na etapie poszukiwania 02 i trafiła mi sie octavia 02 z 2005 roku 1,9 TDi z przebiegiem ok 150 tys z wirusem 150 koni. (oryginał był 105). Tuning silnika był robiony ponoc rok temu. Czy te 150 koników za bardzo nie dały "popalić" skrzyni, silnikowi itd. Spalanie duzo wzrasta? Zadaje to pytanie, bo kpl. sie nie znam ta tuningu...., Chetnie bym kupił 105 konikow...ale jakos nie moge trafic godnego egzeplarza, a ten nawet mogłby byc.
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      koniki nic nie dają popalić właściwie, raczej momencik i jego przebieg jest istotniejszy

      wiesz, ja bym jednak wolał 150KM niż 105 :lol:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • AndiT
        Rider
        • 2008
        • 332

        #4
        Jak jest ladna i wszystko Ci pasuje to bierz, i nie zastanawiaj sie.
        Jesli mod byl zrobiony z glowa to wszystko jest ok. Generalnie moje zdanie jest takie, ze jesli auto jest ok to brac, pozniej wskakujesz do jakiegos tunera na hamownie, aby zobaczyc czy modyfikacja nie daje za bardzo w kosc motorowni (albo najlepiej przed kupnem zrob to). Jak bedzie ok, to konczysz z dodatkowymi kosztami za hamownie tylko. Jesli nie bedzie ok, to bedziesz zmuszony do zrobienia poprawki modu (poniewaz nikt nie lubi poprawiac po kims, zrobia Ci dobry program od zera i zamkniesz sie w kosztach +1200pln jak widziales w innym watku).
        Moim zdaniem zalezy wszystko od samochodu, jak nie stukniety i zdrowy to sprawdzac, i brac. Wiesz moze skad on mial ten mod? Jaki tuner, a moze wykres ma czy bez wykresu?

        Moze ktos ma wiedze gdzie w okolicach piotrek_os jest jakas hamownia, aby mozna byloby zmierzyc auto???
        M47N2

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8160
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          AndiT, Ponoć w Masters Tuning rok temu.
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • AndiT
            Rider
            • 2008
            • 332

            #6
            Jesli to Masters to nie ma problemu, bierz w ciemno i nie musisz sprawdzac.
            Niech ci jednak pokarze jakis dowod ze to byl Masters. Jesli nie bedzie mial, bo moze nie miec (ja mialem tylko wykres) to mozesz sprobowac zadzwonic do MT i zapytac sie, czy modyfikowali samochod o takim a takim nr rejestracyjnym, bo koles twierdzi ze byl u nich modyfikowany. Powinno sie udac.
            Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl

            Masters robi naprawde profi robote, wiec Mn i KM nie zrobily krzywdy dla przeniesienia napedu.
            Bede trzymal kciuki, aby to auto bylo tym wartym zainteresowania.

            Ja natomiast szukam szukam i tak srednio mi idzie, zaczalem sie nawet lapac powoli do BKD, albo do Z19DTH (choc ten silnik to juz nie w skodzie).
            M47N2

            Komentarz

            Pracuję...