Silnik 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotrus
    Rider
    • 2004
    • 524

    Silnik 2.0 TDI

    Ten silnik bardzo ladnie sie dlubie. Bez problemu mozna zblizyc sie do momentu w ktorym uklad przeniesienia napedu mowi dosc.

    Niestety rzadko kiedy zdarza sie, zeby te 2.0 trzymaly seryjna moc. Przewaznie brakuje im kilku koni.
    W 1.9 regula jest, ze maja gratisy. Jednym z rekordzistow jest MisiekWAW, ktorego 130PD ma 148PS seryjnie. :twisted:

    Nalezy pamietac, ze 2.0 dopiero niedawno mialo swoj debiut i niedlugo wejda mocniejsze jego wersje. Mowi sie nawet, ze za jakis czas beda to silniki z moca zblizajaca sie do 200PS seryjnie. :?
    Beda nowe, wydajniejsze pompowtryski, itp. Wiec bedzie to mozna przerzucic do obecnego 2.0 140PD. Poza tym w tym silniku jest juz FMIC. :idea:

    Moim zdaniem jest to bardziej przyszlosciowy silnik jesli chodzi o dlubanie niz 1.9. 8)
    Piotruś
    AGR(RIP) + ALH
  • Skotniol
    Classic
    • 2004
    • 33

    #2
    Silnik 2.0 TDI

    Jak ten silniczek sprawuje sie w nowej Octavi , czy jest tak samo podatny na modyfikacje jak 1.9PD , ogolnie wszystkie spostrzezenia odnosnie tego silnika mile widziane

    Pozdro
    Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      Re: Silnik 2.0 TDI

      Zamieszczone przez Skotniol
      Jak ten silniczek sprawuje sie w nowej Octavi , czy jest tak samo podatny na modyfikacje jak 1.9PD , ogolnie wszystkie spostrzezenia odnosnie tego silnika mile widziane Pozdro
      Mogę Ci podać tylko wrażenia z jazdy testowej po przesiadce z Octavii 130PD - subiektywne wrażenia były taki, że 2.0 TDI jest sporo wolniejsze :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • QBA
        RS
        • 2004
        • 2646

        #4
        A dlaczego chcesz się pozbyć Leona z ZAJEBISTYM, wręcz kultowym silnikiem można powidzieć i chcesz się przesiąść do ropniaka? :cry:

        Komentarz

        • Skotniol
          Classic
          • 2004
          • 33

          #5
          Ponieważ pali troche dużo a wyszło tak ze bede musiał troche dłuzsze trasy robic i nie było by to zbyt ekonomiczne dla mojego portfela :wink: ale zal mi sie z Leonem rozstawac hehe bo autko jest naprawde super
          Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI

          Komentarz

          • QBA
            RS
            • 2004
            • 2646

            #6
            A ile ci pali, bo moja octavka ze 171 KM pali 9~10 w trasie, a w mieście 11,8~14,5 przy normalnej jeździe.

            Komentarz

            • Skotniol
              Classic
              • 2004
              • 33

              #7
              trasa ok. 9 litrów miasto 12-15L wiec jak czasami sie przesiadam do Superby 130PD i pali 6.5 trasa miasto 7-8L to jest róznica
              Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Master's robil kiedys Tourana i taki wykres udostepnil na Swoim forumhttp://www.forum.tdi-tuning.pl/viewt...hlight=2+0+tdi

                Przyrost jakis byl ale jak sadze to nie bylo wszystko :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  OT: W Fordzie Focusie C-Max 1,6-2,0TDCI też jest FMIC.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Skotniol
                    Ponieważ pali troche dużo a wyszło tak ze bede musiał troche dłuzsze trasy robic i nie było by to zbyt ekonomiczne dla mojego portfela :wink: ale zal mi sie z Leonem rozstawac hehe bo autko jest naprawde super
                    Wstaw sekwencje gazu, też wychodzi tanio.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Ale wtedy jak to mawiaja bedzie profanacja wspanialego silnika jakim jest 1.8T
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • arci9
                        RS
                        • 2004
                        • 2007

                        #12
                        Wstaw sekwencje gazu, też wychodzi tanio.
                        gaz...?
                        ble....to coś jak box dla diesela...

                        nigdy więcej

                        Komentarz


                        • #13
                          Wiem ze sa tego przeciwnicy, mój kolo ma zagazowane A3 2002 18T 150 podciagnięte na 180 i sobie chwali, jest lekki spadek mocy ale w trasie 0 negatywnych odczuć, drygi natomiast ma VR6 i tez jest HAPPY.
                          Przy takiej zmianie aut spora strata kaski, wysoki rok seata, ceny autek teraz są zastraszająco niskie.
                          No chyba że kolega chce zmienić benz na dizl, nie tylko ze wzglądy na ekonomię. Mi proponowano wymiane na octęII z dopłata około 15 tysi, nie wiem czy warto.

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Jak zastanawialismy sie kiedys nad Octa byly dwie opcje 1.8T lub diesel. W zaleznosci ile bedzie palilo benzyny to wtedy przejscie na jakis gaz ale tylko porzadna instalacja. Po dodaniu relacja cena auta plus LPG vs. diesel i brak koniecznosci corocznych przegladow plus serwisowanie samego LPG diesel wygral. Byl jeszcze jeden argument jesli LPG to tylko butla w kolo zapasowe. A taka butla ma mniej wiecej 45l czyli najwyzej 300-350km od tankowania do tankowania. A diesel rozleniwia prawie 2,5 raza tyle daje w pewnym sensie wygode uzytkowania.
                            A przy dzisiejszej malejacej roznicy LPG-ON-PB rozne rachunki staja sie coraz bardziej utrudnione.

                            Przy autku jakim dysponuje Skotniol moze byc potem problem ze sprzedaza z LPG bo znajda sie marudy ktore uslysza ze LPG + turbo = szrot. Slyszalem juz takie opinie
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              A taka butla ma mniej wiecej 45l czyli najwyzej 300-350km od tankowania do tankowania. A diesel rozleniwia prawie 2,5 raza tyle daje w pewnym sensie wygode uzytkowania.

                              Przy autku jakim dysponuje Skotniol moze byc potem problem ze sprzedaza z LPG bo znajda sie marudy ktore uslysza ze LPG + turbo = szrot. Slyszalem juz takie opinie
                              Ja w poprzednim aucie na 60l benzynki przejezdzalem 360-400km i fakt czesto na stacji bywalem . Teraz mam TDI i innego silnika niz diesla nie chce :diabelski_usmiech

                              Ja bym zagazowanego auta nie kupil czy z turbo czy bez ,jesli cos to bym sam chcial zagazowac ,ale i tak uwazam ze gaz to zlo :twisted:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • arci9
                                RS
                                • 2004
                                • 2007

                                #16
                                Wiem ze sa tego przeciwnicy, mój kolo ma zagazowane A3 2002 18T 150 podciagnięte na 180 i sobie chwali, jest lekki spadek mocy ale w trasie 0 negatywnych odczuć, drygi natomiast ma VR6 i tez jest HAPPY.
                                Przy takiej zmianie aut spora strata kaski, wysoki rok seata, ceny autek teraz są zastraszająco niskie.
                                No chyba że kolega chce zmienić benz na dizl, nie tylko ze wzglądy na ekonomię. Mi proponowano wymiane na octęII z dopłata około 15 tysi, nie wiem czy warto.
                                ja tylko dodam krótko,żeby nam OT nie wyszło..
                                sam miałem zagazowanego Lanosa , później kupiłem CRXa(drugiego zresztą) i nie zagazowałem go :lol: , teraz mama dieselka i OKi
                                Zresztą kilku moich znaiomych, którzy mają zagazowane auta, jeszcze na początku byli zachwyceni lecz teraz po zobaczeniu jak to jest z gazem zdecydowanie zaczeli marzyć o dieslu)

                                Komentarz

                                • dede_adam
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 1449

                                  #17
                                  dorzucie sie do anty-gazownikow. jezdzilem fabia 1.4 z wtryskiem omvl gazu (4400zł)
                                  zrobilem na gazie ok 55tys km ( w sumie 66) w tym czasie wymienilem -
                                  dwa razy swiece, raz kable wys.napiecia, trzy razy wielozawór (raz na gwarancji - bo
                                  cfana gwarancja jest na rok lub 20 tys km!!!!) oprócz tego wysrała mi sie
                                  pompa paliwowa (zbyt mala ilosc benzyny w baku) , komputer strujacy praca silnika
                                  i nie pracowala na 4 cylindrze...
                                  Po podliczeniu drozszego corocznego badania technicznego i wszystkich pierdół diesel
                                  wychodzi taniej w exploatacji :szeroki_usmiech
                                  Dlatego mam tdi .... :wink:








                                  zaraz któryś murderator i tak na zsyp to wywali

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Samiec
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    A taka butla ma mniej wiecej 45l czyli najwyzej 300-350km od tankowania do tankowania. A diesel rozleniwia prawie 2,5 raza tyle daje w pewnym sensie wygode uzytkowania.

                                    Przy autku jakim dysponuje Skotniol moze byc potem problem ze sprzedaza z LPG bo znajda sie marudy ktore uslysza ze LPG + turbo = szrot. Slyszalem juz takie opinie
                                    Ja w poprzednim aucie na 60l benzynki przejezdzalem 360-400km i fakt czesto na stacji bywalem . Teraz mam TDI i innego silnika niz diesla nie chce :diabelski_usmiech

                                    Ja bym zagazowanego auta nie kupil czy z turbo czy bez ,jesli cos to bym sam chcial zagazowac ,ale i tak uwazam ze gaz to zlo :twisted:
                                    jak auto pali ponad 20 litrow beny to gaz jest wybawieniem

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez danielpoz
                                      jak auto pali ponad 20 litrow beny to gaz jest wybawieniem
                                      No te moje poprzednie zarlo przy mojej jezdzie od 14-16l (na trasie ) i do 20l po miescie.Raz spalil mi 22 po miescie i na 60l benzynki nie przejechalem nawet 300km.
                                      Zamiast gaz montowac zmienilem auto na Octavie TDI i teraz przejechanie 100km wychodzi mnie taniej niz bym te poprzednie auto zagazowal.
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jeżeli rozpatrujemy tdi czy turbo+ gaz przed wejściem do salonu to decyzja jest oczywista---TDI, sytuacja sie zmienia gdy mamy już auto kupione które ma niecały rok, i mamy je zamiar sprzedać, to licząc obniżenie ceny sprzedawanego auta to jest już się na czym zastanawiać.
                                        Jak zwykle sprawa sporna.
                                        PS
                                        No i z tego co sie słyszy o cenie gazu po nowym roku, to :shock:

                                        Komentarz

                                        • MiKruS
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7976

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Bond
                                          No i z tego co sie słyszy o cenie gazu po nowym roku, to :shock:
                                          Takie plotki z tego co pamietam chodza mniej wiecej od 5 lat. Poki co oplacalnosc gazu w wielu przypadkach jest spora i mam nadzieje, ze tak zostanie.
                                          TDI 205PS

                                          Komentarz

                                          • Master's
                                            Ambiente
                                            • 2004
                                            • 100

                                            #22
                                            Ja tam jestem przeciwnikiem paliw alternatywnych :twisted: :twisted: :twisted: . Wiem że to są oszczędności. Ale ja wolę 7-8L ropki spalić niż 12-15L gazu.

                                            Przepraszam...poprostu nie znoszę tego zapachu :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                                            Jeśli chodzi o dłubanie 2.0TdI to nie widzę żadnego problemu. Silnik ma potęcjał i trzeba to wykorzystywać :twisted:
                                            Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                            Komentarz

                                            Pracuję...