W moim "seryjnym" LR Omegas istnieją następujące warunki przełączania się z benzyny na LPG:
1. temperatura,
2. czas po uzyskaniu temperatur (woda + gaz) po którym następuje przełączenie,
3. osiągnięcie progu obrotów minimalnych.
Moje ustawienia:
1. temp. - 40 st. C
2. czasy - 0 st. C - 240 s, 5 st. C - 150 s, 10 st. C - 130 s, 15 st. C - 90 s, 20 st. C - 60 s, 30 st. C - 40 s, 40 st. C - 20 s, powyżej 40 st. C - 15 s.
3. Próg obrotów - optymalny 2200 obr/min przy zwalnianiu, czas nakładania się paliw - 0,1 s
W praktyce: przy temp. otoczenia 25 st. C - przełączanie się po przejechaniu 1500m. Przy temp. otoczenia 5 st. C - przełączanie po przejechaniu 3,5 km.
Tomek
1. temperatura,
2. czas po uzyskaniu temperatur (woda + gaz) po którym następuje przełączenie,
3. osiągnięcie progu obrotów minimalnych.
Moje ustawienia:
1. temp. - 40 st. C
2. czasy - 0 st. C - 240 s, 5 st. C - 150 s, 10 st. C - 130 s, 15 st. C - 90 s, 20 st. C - 60 s, 30 st. C - 40 s, 40 st. C - 20 s, powyżej 40 st. C - 15 s.
3. Próg obrotów - optymalny 2200 obr/min przy zwalnianiu, czas nakładania się paliw - 0,1 s
W praktyce: przy temp. otoczenia 25 st. C - przełączanie się po przejechaniu 1500m. Przy temp. otoczenia 5 st. C - przełączanie po przejechaniu 3,5 km.
Tomek
Komentarz