Kontrolka silnika i EPC ..problem z odpaleniem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dnu
    Classic
    • 2010
    • 15

    Kontrolka silnika i EPC ..problem z odpaleniem.

    Ja odpukać ponad rok, 30 tysiecy i jak na razie święty spokój.
    Dwa razy EPC, ale regulacja pomogła. Teraz czuje jak jest na luzie ze lekko obroty skaczą, ale wlasnie mam termin przeglądu, moze przez 15 tysiecy km sie rozregulowało nieco.

    W kazdym razie wadliwej pracy instalacji i zachowania podczas jazdy nie stwierdziłem jak do tej pory. Montaż miałem u Danielcia, regulację w warszawskim Wimarze na Jerozolimskich u pana Krawca - speca od gazu. Zmienił mape po 14 tys jak była zła mieszanka i jest spokój. Aha, on na pewno nie jest pracownikiem ASO, współpracuje ze Skodą, chyba jako przedstawiciel Landi... ale nie dam sobie za to nic obciąć. Bede na dniach na przeglądzie to z nim pogadam o opisanych tu przygodach, moze coś poradzi.

    Może to jednak tylko kwestia dobrej regulacji? A raczej trafienia do osoby ktora się na tym dobrze zna....

    Życze wam abyscie szybko zapomnieli o kłopotach!
  • ARobert
    Rider
    • 2008
    • 254
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Kontrolka silnika i EPC ..problem z odpaleniem.

    Właśnie pojawił mi się pewien problem. Przekręciłem kluczyk po 2-godzinnym postoju, zgasły kontrolki ale rozruch chyba był za krótki i silnik nie zaskoczył. Po ponownym przekręceniu kluczyka nawet kilkukrotnym nie zgasła kontrolka silnika i EPC. Silnik nie chciał już wcale odpalić. W końcu się wkurzyłem bo nie bardzo wiedziałem co jest grane i przytrzymałem trochę dłużej rozrusznik i w końcu silnik zaskoczył. Czy tego typu zachowania to normalna rzecz czy coś się szykuje ? Jak do tej pory przez 2 miesiące i niecałe 2tys.km przebiegu takie zjawisko nie wystąpiło. LPG nie posiadam a paliwo raczej OK bo drugi tydzień na tym samym zbiorniku.

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      Podepnij pod VAG'a i odczytaj błędy.
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • ARobert
        Rider
        • 2008
        • 254
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        ..no i niestety dzisiaj też kontrolki nie gasną. Chyba samo nie ustąpi a więc niemiła niespodzianka. Dzwoniłem do ASO i nie zalecają jazdy bez diagnozy.

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez ARobert
          Przekręciłem kluczyk po 2-godzinnym postoju, zgasły kontrolki ale rozruch chyba był za krótki i silnik nie zaskoczył. Po ponownym przekręceniu kluczyka nawet kilkukrotnym nie zgasła kontrolka silnika i EPC.
          A cofnąłeś kluczyk do samego końca czy tylko o jedno "pykniecie" wstecz ? czasami imo głupieje przy takich akcjach.
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • ARobert
            Rider
            • 2008
            • 254
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            ...chyba jestem przewrażliwiony. Czy kontrolki silnika(kontrola składu spalin) i EPC gasną po przekręceniu zapłonu czy dopiero po uruchomieniu silnika ? Po wczorajszych perypetiach z rozruchem chyba mi się już pokręciło co ma zgasnąć a co nie. Wg instrukcji powinny zgasnąć do 2sek po uruchomieniu więc wszystko ma chyba OK bo gasną właśnie po uruchomieniu i to natychmiast.

            Komentarz

            Pracuję...