mbart20,
obroty silnika OII 1.9 TDI BXE
Zwiń
X
-
obroty silnika OII 1.9 TDI BXE
Witam,
ostatnio gdy zakładałem BOXa Vtechu silnik na hamowni przy przebiegu 6000 KM rozpędzał się tylko do 4500 obrotów(później sprawdzałem w trasie i było tak samo),a podobno powinien spokojnie do 5000 obrotów. Niestety w SAP odpowiedzieli tak pokrętnie, że nic nie wiadomo a na późniejsze pytania w tym zakresie nie odpowiadali.....
Może ktoś wię jak to powinno wyglądać? Może konieczna jest wizyta w serwisie?A może wszystko jest jednak ok...
-
-
Przecież przy 4500 rpm zaczyna się czerwone pole, więc prawdopodobnie fabrycznie po przekroczeniu tej wartości ECU zaczyna ograniczać obroty, szczególnie na wyższych biegach ( na 5 biegu pewnie nawet nie da się dociągnąć do czerwonego pola ).
Ja u siebie ( seria ) ciągnę do jakiś 4000 - 4300 rpm, bo powyżej silnik wyraźnie słabnie...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baddboyno nie wiem jak z tym ograniczeniem. Znajomy ma tą samą wersję (roczna) i on doszedło do 4900 (dalej już nie katował silnika).
Tak czy siak jak dla mnie notoryczne ciąganie powyżej czerwonej kreski ( 4,5k rpm dla BXE) to już "hardcore"...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Zamieszczone przez baddboyno nie wiem jak z tym ograniczeniem. Znajomy ma tą samą wersję (roczna) i on doszedło do 4900 (dalej już nie katował silnika).
Tak czy siak jak dla mnie notoryczne ciąganie powyżej czerwonej kreski ( 4,5k rpm dla BXE) to już "hardcore"...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baddboyno nie wiem jak z tym ograniczeniem. Znajomy ma tą samą wersję (roczna) i on doszedło do 4900 (dalej już nie katował silnika). Chodzi o to czy przypadkiem nie jest to jakaś wada silnika. Nie zależy mi na jeżdzeniu przy tych obrotach....ale może dynamika byłaby lepsza?
jak chcesz pobić rekord kolegi to rozpędź swojego szkodnika tak do 150km/h na V i zredukuj do III :lol: na pewno przekroczysz 4900 :diabelski_usmiech
żartowałem, nie czyń tego! :lol:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekNie zrobisz...baba jestes :diabelski_usmiech
na razie mam wizytę z "reklamacją", silniczek od klapy gaszenia strasznie hałasuje podczas gaszenia ciepłego silnika, co prawda DGW powiedział żeby tym się nie przejmować za bardzo ale irytuje mnie to, do tego dochodzi jakieś dziwy dźwięk podobny do obcierania podczas pracy na jałowym biegu.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez gebekNie zrobisz...baba jestes :diabelski_usmiech
na razie mam wizytę z "reklamacją", silniczek od klapy gaszenia strasznie hałasuje podczas gaszenia ciepłego silnika, co prawda DGW powiedział żeby tym się nie przejmować za bardzo ale irytuje mnie to, do tego dochodzi jakieś dziwy dźwięk podobny do obcierania podczas pracy na jałowym biegu.
U mnie juz wymienili sprzeglo i dwumase,a teraz beda wymieniac zamek tylnej klapy :diabelski_usmiech
Skoda...forever...czy jakos tak :diabelski_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruKurcze jeszcze nigdy nie doszedłem do początku czerwonego pola, na ogół kończyłem na 4000-4300 rpm, ale fakt kiedyś chciałem dojść do v-max i na piątym biegu stanęło na 4000 rpm i koniec więcej nie chciał.
Ja w benzynowym jeszcze nigdy do 4000 nie doprowadziłem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez satootJa w benzynowym jeszcze nigdy do 4000 nie doprowadziłem.
1.4 ten co w Fabii był, czy te nowe 1.4 TSI/FSI/jak-je-tam-zwą?
Te silniki tak lubią wyoskie obroty? Czy też może inaczej się z nich nic nie wyciśnie niż na wysokich obrotach?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez satootA wy macie silniki 'wolnoobrotowe', diesla.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
Komentarz